Vai al contenuto

Corso Photoshop - Dal RAW al JPG


dolby

Messaggi raccomandati

Ciao raga,

come gavemo za parlado in qualche altra discussion iera l'idea de tirar su sto esperimento... vedemo cosa che vien fora.

Inizio mi a postar un file RAW (nn scattado da mi). L'immagine che parlemo xe interessante perchè presenta vari difetti, ma al stesso tempo xe particolare (almeno secondo mi).

eco una picia anteprima:

SDS_Corso_PS_img_01.jpg

Per scarigar la foto per evitar che lo possi far anche gente xyz go preferido metter una password alla directory in modo tale da tutelar sia mi che al momento go messo la "condivision" che anche voi per le prossime ed eventuali foto pubblicade.

Per ottener un username e la relativa password se pregadi de mandarme un p_pm.gif sul forum.

EL LINK PER SCARIGAR I FILE XE QUESTO: http://www.d0lby.eu/listing/SDS/

Deto questo una volta fato tuto quel che volè: crop, b/w, hi-key, low-key modifiche varie ecc...

pubblichè i vostri risultati con immagini de dimensioni adeguate che ne so 640x480 o 800x600 e tipo 72dpi o anche meno in modo tale che a monitor sia visibili ma assolutamente non stampabili da qualsiasi pampel.

Ovviamente el file per momento e prossimamente i file RAW non sia divulgadi a terze persone esterne a quele che ga za la pass.

I file della 1° foto xe za online.

ciao ciao

@admin: possibilmente meti questo topic "IN RILIEVO" come ghe ne xe anche altri in questa sezion.

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 58
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

ma no me convinzi sai. Voio dir, se xe una foto scatada da noi ga più senso, no?

Cioè, con una foto "x" no go tuta sta voia de impegnarme...

nissun ga dito che bisogna per forza partecipar xe un'iniziativa per veder de capir, creser e darse consigli sull'elaborazion del raw.

poi sulla tua machina nn te li ga? za che te disi una foto "x" mandime un tuo raw e lo carigo, o linkalo direttamente ti

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

ecco el mio risultato.. no go fato altro che far el mio workflow classico.. niente elaborazioni spinte..

sdscorsopsimg01ql3.jpg

allora: in camera raw

croppado

saturado

aumentado el contrasto tignindo in considerazion el istograma

cavado el vignettamento

e verto in ps

la go zogado con i livelli e con BRUCIA go scurido el mar

poi con match color go saturado neutralizzando la dominante (roba che ps imho fa un poco a caso :D a volte vien robe cocole)

poi go unido i livei, fatto un resize e

con smart sharpen go aumentado la nitidezza

Link al commento
Condividi su altri siti

Alora.... mi uso solo Camera RAW de PS. la mia version xe CS3 che ga alcune funzionalità in + molto valide.

Disemo che una immagine se la pol processar direttamente la

Inizio mi:

PASSO 1

Beh alora all'inizio prima roba xe cercar de veder "decentemente" l'immagine quindi bisogna regolar circa i controlli Base. almeno per iniziar.

le robe principali xe trovar un buon punto de bianco con el white balance e regolar un circa l'esposizion, contrasto, luminosità con i slider.

Cerchemo ora de darghe un crop all'immagine se l'inquadratura nn ne soddisfava a pieno.

Interessante anche el controllo del Vibrance e Saturation e Clarity ma quel magari xe per i + esperti:

Cattura1.JPG

PASSO 2

Toglier via el rumor che ghe pol esser:

Andemo sulla scheda dettagli e regolemo la luminanza (che elimina el rumor per le variazioni de bianco) e el slider sotto (che elimina el rumor per i colori rosso giallo e blu) finchè non vedemo che + o - el ciel, el mar o un soggetto che savemo esser uniforme lo sia veramente.

Cattura2.JPG

PASSO 3

Qua xe la figada de PS CS3 le regolazioni HSL

Praticamente per ogni gamma cromatica gavemo la possiblità de shiftar leggermetne el color (es: l'erba secca xe un verdognolo e la vojo shiftar sul giallo forte? si se pol far!)

Disemo che la roba principale xe de zogarse un poco.

Altra roba che podemo far in sto menu xe aumentar/diminuir la saturazion de ogni color e anche la sua luminosità.

Mi in sto caso particolare go praticamente solo toccado la luminosità de ogni color cercando de esaltar le barche.

Cattura3.JPG

PASSO 4

Regolar el vignettamento. mi nn lo vedo in tutte le foto come una roba negativa, anzi. in certe foto ghe lo meto apposta anche se le mie lenti nn lo ga per darghe quel non so che in + e evidenziar ancora de + el soggetto. a volte uso anche el vignettamento positivo per schiarir i bordi a sfumar sul bianco.

Qua in sta foto, dal mio punto de vista ghe go meso un vignettamento molto forte.

Cattura4.JPG

Prima de dir go concluso go de tornar a regolar de fin i miei controlli de base nella 1° scheda de Camera RAW per darghe esattamente el risultato finale che volevo ottignir.

el mio risultato finale:

01_DOLBY_01.jpg

Successivamente go fato anche un'altra version in bianco e nero che me ispirava non poco

01_DOLBY_03.jpg

Nela seconda foto oltre gaver fatto la conversion go sbisigado anche un poco con la scheda "SPLIT TONING" per darghe un color un poco + caldo.

feme saver i vostri pareri

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

Sto workflow me par che funzioni sai ben, Dolby, anche se mi gavessi croppado un pochetin per eliminar una parte dei sassi sfocadi in primo pian (come te ga fatto in quela in bianco e nero). El vignettamento xe forte ma te ga ragion, sta veramente ben, ghe dà un risalto particolare alle barche. Mi purtroppo no go una macchina come se devi (quindi no go i RAW) e el mio PS7 no ga Camera Raw per cui me devo rangiar con Bibble (grazie, Trert! :D) quando qualchidun me manda un RAW... spero però che poderemo discuter a lungo quando finalmente riverò a metter via i soldi per una dslr :D:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ho fatto un corso di fotografia l'inverno scorso con Photoshopqualcosapuntoqualcos'altro e sinceramente sto ancora cercando di assorbire i concetti imparati. Comunque ti ringrazio per l'esempio che mi permette di vedere le cose da un altro punto di vista. :clapclap:

Quoto l'entusiasmo per il passo 3. :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Questo xè quel che go fato mi

seguindo +o- i passi de dolby,dato che xè la prima volta che toco un file raw (no savevo neanche cosa iera :p )

unica roba che go fato no in camera raw xè sta el crop,xkè me andava de darghe le stese distanze in tuti i lati...almeno circa...

2807530590101716288S600x600Q85.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Questo xè quel che go fato mi

seguindo +o- i passi de dolby,dato che xè la prima volta che toco un file raw (no savevo neanche cosa iera :p )

unica roba che go fato no in camera raw xè sta el crop,xkè me andava de darghe le stese distanze in tuti i lati...almeno circa...

2807530590101716288S600x600Q85.jpg

non mal per esser el primo raw. in ogni caso secondo mi te ga brusado troppe ombre xe dei dettagli che non se riva a veder. non so se te lo ga elaborado con camera raw, o te ga messo troppi neri oppur te ga un contrasto troppo elevato. non so se te ga forsi zogado con la curva parametrica pol esser la che te se gabi fato ciapar un poco la man. in ogni caso nn me par mal.

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

esatto dido!

me piasi el modo de lavorar tuo dolby.. anche se el rumor mi no lo cavo mai da cameraraw xke no ga sai controlli..

e i controlli hsl no li fazo mai da la.. li fazo man man co continuo el file in ps.. co me vien in mente

@dido: grande! per veder se te brusi i neri o le luci.. attiva in alto sull'istogramma quelle freccette (se te ga cs3) o daghe un segno de spunta sui controlli luci/ombre (se te ga cs/cs2)

Link al commento
Condividi su altri siti

ecoci qua :D dopo eser riva a verzer el raw con acr (agiorna' :D ) go prova a far do robe senza pensarghe tropo :D

1) go verto el RAW con ACR, go desatura' l'immagine e con le curve go regola un poco el contrasto

2) go verto el file con PS e go scelto a man i punti de nero/bianco e toni medi in questo modo:

- creo un livel de 'soglia', porto el cursor tuto a sx e vado a dx fin quando no compari i primi punti neri. Seleziono el campionator de color e clico sul primo punto nero che compari. Fazo idem per i bianchi portando el cursor tuto a dx e dopo tornando indrio

- buto via i due livei creai

- creo un novo livel e lo riempio con grigio 50% e setto 'differenze' come metodo de fusion dei due livei

- fazo un novo livel de soglia, vado tuto a sx e vado verso dx fin quando no compari el punto che rapresentera el mio 'grigio medio'

a sto punto go 3 punti campionadi, buto via tuti i livei fati fin ora, creo un livel de regolazion dele curve e scegliendo i 3 penei dela palete clico per el nero sul punto "1", per el bianco sul punto "2" e per i toni medi sul punto 3.

A sto punto go prova a aumentar el sharpness dell'immagine e dopo go regola i colori e la saturazion e contrasto/luminosita acentuando un poco tuto. Go aumenta la vignettatura coi filtri de PS.

Go ridimensniona l'immagine a 800 pixel 72 dpi e go aplica el sharpness finale.

Fine :D no so se ga senso tuto quel che go fato ma go volu provar :D

eco el risultato:

sdscorsopsimg01copyfr6.jpg

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

ben per el momento che ognidun de noi gabi fato dei procedimenti comuni ed altri un poco diversi e effettivamente i risultati finali xe anche diversi.

diria che nei prossimi giorni podemo passar al nuovo file se non xe altri "corsisti" che se zonta perchè al momento tutti quei che me ga chiesto la pass ga postado el suo risultato.

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Go fato altri 2esperimenti...go prova a cambiar sempre le stese regolazioni...nella seconda poi in ps go zonta l'efeto sfera...me incuriosiva el risultato che saria venudo fora...a mi no me dispiasi anche se forse sula barca sul lato sx xè un poco tropo distorto ma vabbeh :p

2754243350101716288S600x600Q85.jpg

2662086620101716288S600x600Q85.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Eccome qua col mio pastroz!!! :D

corsopssds1maltoyl5.jpg

Devo dir che el risultato non me convinzi sai, perchè ghe xe una dominante rossa che non go rivado a toglier... comunque!

Go lavorado con Bibble Pro perchè el mio veccissimo PS7 non me permetti de lavorar in RAW, e el workflow che go usado (senza saver nè legger nè scriver) xe:

1-Un'ociada ai livei e un regolamento del bilanciamento del bianco

2-Regolazione del contrasto, stando attento a non perder dettagli nelle zone in ombra

3-Regolazion delle curve, in modo da far risaltar el blu del mar e delle scritte sulle barche...però xe qua che secondo mi go cappellado la dominante rossa

4-Una saturadina

5-Regolado el sharpness zercando de non strafar

6-Aumentado el vignettamento

7-Crop. Go deciso de lassar più spazio a destra perchè no so.. me dava più un'idea de apertura, de respiro.

Diseme voi, aspetto consigli!!!! :D

Modificato da Malto
Link al commento
Condividi su altri siti

uhm :D rivendendo le foto a qche gg de distanza vedo la mia troppo blu :D quela de malto forsi tropo scura.. xe dificile giudicar cmq.. ma el scopo credo sia scambiarse idee, no chi fa la foto + figa..o no?

quindi dai.. chi posta el prox raw ? :D se rivo... mi :D ma se altri vol farse avanti ben venga :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ah sisisi son d'acordo.. per mi un pol partir anche dal jpg e far quel che vol e 'interpretar' la foto come mejo ghe piasi spiegando a grandi linee quel che ga fato... anche se va a finir nele elaborazioni digitali piu che fotografia per mi va ben :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Eccoci qui

2° IMMAGINE

Version francobollo per dar idea de cosa stemo parlando:

SDS_Corso_PS_img_02.jpg

Questa immagine xe staga gentilmente donada da TRERT. Grazie per el fabbisogno dell'umanità. :p

el link per scarigar el pupolo xe sempre quel del 1° messaggio, per chi nn ga le pass me mandi un pm:

http://www.d0lby.eu/listing/SDS

buone foto!

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×