Vai al contenuto

Fantinel e la tolleranza zero contro i piantagrane | 10/8: via Gorgone, Tabbiani, Princivalli, Cottafava, Pani e Cossu!


Messaggi raccomandati

Franco Dal Cin ... riassunto

..... 40 anni di carriera nel calcio alle spalle.

Direttore sportivo e amm.re delegato dell'Udinese ai tempi di Zico

Direttore generale dell'Inter di Fraizzoli

Direttore della Reggiana sponsorizzata Giglio (leggi Tanzi),

Presidente del Venezia (in seguito fallito)

5 anni di inibizione per illecito sportivo

4 mesi di pena in tribunale per frode sportiva contestatagli per un famoso Genoa-Venezia che diede poi il via a calciopoli e cacciato Moggi ....

:confused::censura::confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

h, ecco.. Dal Cin. Ora è più chiaro di cosa hanno parlato Fantinel e Zamparini la scorsa settimana. Bene, direi.

Gorgone ha preso malissimo l'esclusione, e non è stato il solo. Scenate da circo, mi dicono.

Infatti, tutto chiaro sul motivo dell'incontro.

Sul "bene, direi" ... non lo so. Mi tutti sti "trapoleri" attorno alla squadra non me piasi. Se le robe va ben, ok, ma se le va mal preparemose a un Ponziana - Triestina !!!

Per Gorgone dispiace anche a me... a costo di fargli portare casacche e bottiglie dell'acqua ma l'avrei portato sempre in panchina. Tanto di cappello per quello che ha fatto per noi.

Link al commento
Condividi su altri siti

PROPONGO ANTONIO MIO FIO DE 3 MESI COME FUTURO ROSSOALABARDATO...MAMMA BRASILIANA..QUINDI MAGARI PIE MEJO DEI MIEI...CHE NON GHE VOL NIENTE ;)...a parte i scherzi..bel esser a Trieste e sentir parlar de mercato de B e non de C1...se rivemo a tirar su ancora quei 4 tochi boni... mi comunque penso che fondamentale xe sempre l´alenador a certi livei...perché boni de tirar do piade a balon i xe boni quasi tuti...la motivazion ..el gruppo conta un casin...dopo ovvio se te vol vinzer el campionato allora ghe vol anche un per de tchi boni..ma secondo mi el gruppo..el crederghe insieme xe fondamentale...speremo che sto Ivo sia cussí...anche se in generale certi carismi..li ga quei 4 alenadori..che dove i va i xe come re mida...

bon dei...vederemo speremo ben...e comunque 4 indrio ...magari 5...se te va de amor e d´accordo te le lassi

Link al commento
Condividi su altri siti

"Ivo" no sarà el Lippi de Valmamura, ma sicuramente xè un che "sa scoltar" e non se la mena come qualchidun sora el scalin, tipo alla mano, no costa tanto, omo de jure de juris e se dopo el dovessi anca far ben, allora xè bon per tutti noi.

Concordo che el gruppo xè fondamentale, fenomeni no gavemo, ma se te lavori ben forsi che sto anno rivemo anche andar a casa dopo la partida ... quasi contenti. :bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Dichiarazioni di Luca Tabbiani (31) ai microfoni di TMW:

L'anno scorso ho avuto problemi fisici

quest'anno avevo voglia di ricominciare

Mi sono trovato nella situazione di dovermi cercare squadra.

Non so il motivo

Evidentemente non è stato molto chiaro con noi.

Non mi faccio problemi dal momento che sono sotto contratto. Non ho fretta di trovarmi squadra visto che sono stipendiato dalla Triestina Era mia intenzione di restare a Trieste visto che sono legato alla città e al presidente, ma per lui non è stato così.

Tre giorni fa mi è stato comunicato di trovarmi squadra".

Vi eravate tolti delle mensilità per agevolare la Triestina?

"Si, avevamo sentito di fare questo gesto dal momento che ci sentivamo in colpa per la retrocessone e lui era in difficoltà. Pensavamo che questo gesto potesse risaltare, invece ci ha voltato le spalle".

... aperte le danze :merodolodalrider:

Modificato da Foresto
Link al commento
Condividi su altri siti

Me dispiasi per Tabbiani e anche per Princi e Gorgone. Ma semo realisti: aver qua gente de 33 34 anni, con mille infortuni alle spalle, a svernar per l'ultima stagion della carriera fossi stado piuttosto pericoloso: avanti con dei giovani de proprietà, femoli corer, demoghe un'opportunità e poderemo veder finalmente una triestina che corri, se impegna e dopo magari perdi, ma mai "smudandada" come quest'anno.

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme tanto ma se se voleva far repulisti, ben venga.. Ma allora cosa ca**o fa ancora de ste parti seghe indegne come gissi o sabato? Cottafava e tabbiani iera i unici che podeva restar dell'anno scorso, assieme a gorgone, fazendoli partir della panca.. E noi invece se tenimo della rocca? Ou ma gave visto cos he no else ga magna l'anno scorso davanti alla porta? No digo Granoche, ma con un normale ierimo salvi ben prima dei playoff!

Po, se volemo parlar de calcio, al capitolo cossu, pani e princivalli, podemo parlar solo de coppa trieste..

Passa i giorni, passa le ore, e continua a no suceder un clinz..

Son davvero senza parole

Sandro dts

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme tanto ma se se voleva far repulisti, ben venga.. Ma allora cosa ca**o fa ancora de ste parti seghe indegne come gissi o sabato? Cottafava e tabbiani iera i unici che podeva restar dell'anno scorso, assieme a gorgone, fazendoli partir della panca.. E noi invece se tenimo della rocca? Ou ma gave visto cos he no else ga magna l'anno scorso davanti alla porta? No digo Granoche, ma con un normale ierimo salvi ben prima dei playoff!

Po, se volemo parlar de calcio, al capitolo cossu, pani e princivalli, podemo parlar solo de coppa trieste..

Passa i giorni, passa le ore, e continua a no suceder un clinz..

Son davvero senza parole

Sandro dts

Gissi xeuno che sta in panca tranquillo e senza far troppe discussioni, e ga tanta esperienza in B. Sabato xe reduce da una stagion pessima, effettivamente, ma non posso crederche sia quel che gavemo visto lo scorso anno, inoltre pol esser un buon centrale.

Passa i giorni, ma el mercato chiudi el trentuno... daghe solo un attimin de tempo al novo ds.

Link al commento
Condividi su altri siti

Son completamente d'accordo con Gimmi, ovvio che semo in ritardo, ma non xe che riva Prisciantelli ciapa el telefono e tutti corri alla Triestina, ghe vol un poco de tempo...

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme non voio far el gufo o il saccente.. Ma ghe mancassi ancora che gissi ghe vanzi de parlar se el sta in panca!!! Za el sara sta in bala per una settimana co ga savu che dei mone ghe offriva un contrattp, figuremose..

Mi spero solo che tra qualche giorno i me smentira, ma temo che sara de pianzer, ma no per scherzo..

Credo che semo tutti d'accordo che visto il calendario, gaver un barlume se squadra (forsi) a fine settembre xe come partir de meno otto, a esser boni.. Credo..

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme non voio far el gufo o il saccente.. Ma ghe mancassi ancora che gissi ghe vanzi de parlar se el sta in panca!!! Za el sara sta in bala per una settimana co ga savu che dei mone ghe offriva un contrattp, figuremose..

Mi spero solo che tra qualche giorno i me smentira, ma temo che sara de pianzer, ma no per scherzo..

Credo che semo tutti d'accordo che visto il calendario, gaver un barlume se squadra (forsi) a fine settembre xe come partir de meno otto, a esser boni.. Credo..

Se i giogadori che arriva da qua a fine agosto xe gente bona e de esperienza, non ghe sarà bisogno de tanto tempo per inserirli in squadra, secondo mi. Oltretutto, escluse cinque sei squadre inarrivabili, le altre xe veramente poca roba, la crisi se sta fazendo sentir.. lo stesso albino, con cui debuttemo, ga vendù i tochi meo senza cior validi sostituti.

Dei giovani arrivadi, oltretutto, i me sta disendo assai ben. El fatto che non sia nomi noti, non significa che i sia cistissimi, anzi.

Xe mille problemi, certo. Se ghe meti anche la trasferta a crotone, la pegio che pol capitar.. i xe in viaggio da ieri e i riverà a venezia domenica pomeriggio.. lo sponsor tecnico no ga fato ancora rivar tuta la roba (grazie ferigno, grazie carnelutti) e i xe andai all'oviesse a cior le sottomaie.. robe de ciodi, insomma, con difficoltà organizzative a tutti i livelli. Un problema serio, ad esempio, xe lo staff medico, che andassi urgentemente integrado e con gente in gamba e tante altre robe va sistemade.

Ma per la squadra, spetemo a cantar el de profundis, go estrema fiducia in quel che avverrà da qua a poco, no xe giusto pensar che in pochi giorni uno costruissi el real madrid. Abbi fede, fashion keeper, te vederà che non te rimarrà deluso.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi credo che semo societa e squadra da Legapro, spero de sbaiarme, pero lasar gente come gorgo e tab fora, significa che qua a nisun ghe frega niente, no i vol investir piu bori e i spera salvar la categoria coi zovini, oppur gaverli preparadi per la prossima stagion ancor sempre deludente

per mi E CHE SON SEMPRE STA OTTIMISTA, andemo zo come balini!

Modificato da Mamo
Link al commento
Condividi su altri siti

Per curiosità...savè dirme chi xe el novo responsabile medico della squadra visto che anche là ghe xe stai dei ribaltoni da quanto so?

Me iera sta dito che addittura la squadra iera in ritiro senza staff medico...xe vero?

Grazie.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per curiosità...savè dirme chi xe el novo responsabile medico della squadra visto che anche là ghe xe stai dei ribaltoni da quanto so?

Me iera sta dito che addittura la squadra iera in ritiro senza staff medico...xe vero?

Grazie.

Xe restà un solo medico,ma non go chiesto el nome,te lo saverò dir, Jazz.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi credo che semo societa e squadra da Legapro, spero de sbaiarme, pero lasar gente come gorgo e tab fora, significa che qua a nisun ghe frega niente, no i vol investir piu bori e i spera salvar la categoria coi zovini, oppur gaverli preparadi per la prossima stagion ancor sempre deludente

per mi E CHE SON SEMPRE STA OTTIMISTA, andemo zo come balini!

Mamo, lassar fora tabbiani e gorgone significa spender comunque i soldi dei loro stipendi, e in più spender per trovarghe obbligatoriamente un campo de allenamento, un allenador col patentin per lori, un dottor e un fisioterapista. Quindi xe tutto meno che una scelta per riparmiar due lire. Quindi anche el resto del ragionamento, basado su una premessa sbagliada, vien meno. Questo xe anzi uno dei più bei segnali che la società ga voludo dar per cambiar un andazzo che lo scorso anno ga portado al fallimento sportivo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Muli miei, mi son el re dei ottimisti, ma proprio per questo me son spaca i denti piu de qualche volta.. Padova per ultima.. Se fossi vero meta de quel che sento (oviesse, zero staff medico) oltre a quel che purtroppo xe evidente (manca solo che i me ciami a mi come centromedian), secondo voi qualchexun de bon venissi de ste parti a farse cior pel cul in campo e fora? Mah..

Son davvero stufo de sta gente.. Altro che piani e strategie.. Questi no sa neanche dove che i ga el cul..

Link al commento
Condividi su altri siti

Muli miei, mi son el re dei ottimisti, ma proprio per questo me son spaca i denti piu de qualche volta.. Padova per ultima.. Se fossi vero meta de quel che sento (oviesse, zero staff medico) oltre a quel che purtroppo xe evidente (manca solo che i me ciami a mi come centromedian), secondo voi qualchexun de bon venissi de ste parti a farse cior pel cul in campo e fora? Mah..

Son davvero stufo de sta gente.. Altro che piani e strategie.. Questi no sa neanche dove che i ga el cul..

Fashion, no xe per insister, ognidun la vedi come che vol, però:

1) l'Oviesse no centra niente, xe colpa dello sponsor tecnico, no della società

2) Le mosse cernaz direttor, prisciantelli ds, pavanel allenador primavera e dalcin consulente, xe tutti segnali de non voler sbaraccar, ma anzi de voler cambiar rotta per far meo

3)Almeno alcuni dei giovani appena rivai sembrerìa ottime scommesse; perchè non voler crederghe a priori?

4) manca 15 gg de mercato, anche altre squadre xe ferme, el ds lavora de una settimana.. volemo spetar un poco prima de pianzer el morto?

5) Dall'interno riva voci de grande impegno, volontà, e anche de grande motivazion de tutto lo staff... aria nova,insomma. Se non ghe credemo un poco almeno noi..

Link al commento
Condividi su altri siti

Fashion, no xe per insister, ognidun la vedi come che vol, però:

1) l'Oviesse no centra niente, xe colpa dello sponsor tecnico, no della società

2) Le mosse cernaz direttor, prisciantelli ds, pavanel allenador primavera e dalcin consulente, xe tutti segnali de non voler sbaraccar, ma anzi de voler cambiar rotta per far meo

3)Almeno alcuni dei giovani appena rivai sembrerìa ottime scommesse; perchè non voler crederghe a priori?

4) manca 15 gg de mercato, anche altre squadre xe ferme, el ds lavora de una settimana.. volemo spetar un poco prima de pianzer el morto?

5) Dall'interno riva voci de grande impegno, volontà, e anche de grande motivazion de tutto lo staff... aria nova,insomma. Se non ghe credemo un poco almeno noi..

Come go scritto in un'altro post, la penso come Gimmi...

La vedo nera per el momento ma voio spetar el 01 settembre per tirar le somme de sto klinz de mercato.

I giovani sembra boni, e le novità all'interno della società altrettanto, Cernaz su tutti.

Dai demoghe un poco de fiducia.

Gimmi, cosa xe sta storia dell'Oviesse ?? no so niente...

Link al commento
Condividi su altri siti

Gimmi, cosa xe sta storia dell'Oviesse ?? no so niente...

Lo sponsor tecnico, oltre ad esser carissimo, xe nettamente in ritardo nella consegna della roba, che riva col contagoccie. Lunedi no iera ancora rivade le sottomaie e i ga dovù andarle a comprar all'oviesse. Sto sponsor tecnico, detto per inciso, xe quel che fa rivar alle sue squadre Ferrigno, che gestissi el marketing de parecchie squadre de a e b. Noi lo gavevimo "spedido", ma quel furlan de Carnelutti ga mantenudo i contatti e ga fatto rivar sto caz de sponsor. Niente de tale, comunque.

Oggi girava vosi de nuovi arrivi dall'inizio della prossima settimana, con nomi anche molto interessanti.. spetemo.

Link al commento
Condividi su altri siti

1) l'Oviesse no centra niente, xe colpa dello sponsor tecnico, no della società

gavevimo la Mass, ottimo sponsor, material bon e a capei e gavemo scelto Legea per scelta de chi ? dei zogadori e per sparagnar cosa ?

2) Le mosse cernaz direttor, prisciantelli ds, pavanel allenador primavera e dalcin consulente, xe tutti segnali de non voler sbaraccar, ma anzi de voler cambiar rotta per far meo

Ok per Cernaz, prisciantelli e pavanel .... dal cin inveze go qualche dubbio, sarà anche bravo ma 5 anni de squalifica non li ga ciapadi perchè el iera bon

3)Almeno alcuni dei giovani appena rivai sembrerìa ottime scommesse; perchè non voler crederghe a priori?

perfettamente d'accordo

4) manca 15 gg de mercato, anche altre squadre xe ferme, el ds lavora de una settimana.. volemo spetar un poco prima de pianzer el morto?

perfettamente d'accordo

5) Dall'interno riva voci de grande impegno, volontà, e anche de grande motivazion de tutto lo staff... aria nova,insomma. Se non ghe credemo un poco almeno noi..

su questo no ghe piovi

per dover de cronaca cmq la squadra xè partida oggi da Ronchi con un charter, e i se portado drio tutti i giovani .................

Link al commento
Condividi su altri siti

per dover de cronaca cmq la squadra xè partida oggi da Ronchi con un charter, e i se portado drio tutti i giovani .................

Ah, ottimo, i ga trovado un charter. Son fora ts, e iero restado ancora all'ipotesi partenza da bologna giovedì per lamezia e ritorno su venezia domenica. Meio cusì.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×