Jump to content

Class action contro Fantinel!

Recommended Posts

Buon pomeriggio, credo che la tipica bonimia pre-natalizia, in attesa di panettoni e luganighe, dovrebbe lasciare spazio ad una sana riflessione: parlando di triestina, si parla inequivocabilmente di trieste, quindi credo sia diritto di ogni triestino pretendere che il nome della propria citta non venga esposto al pubblico ludibrio da chi, di fatto, ha il potere di farlo optando per scelte se non dolose, almeno colpose.

La gestione della triestina, societa privata ma che ha la pretesa e quindi l'onere dirappresentare una intera comunita, e un qualcosa su cui nessun non socio possa legalmente imporre la propria volonta, come del resto succede quando di e parte terza in caso di operazioni chirurgiche, scelte politiche o simili: il cittadino comune, nelle stanze dove ci sono quel tipo di bottoni, non ci puo entrare ed e giusto che sia cosi.

Ma e anche giusto che chi prende quelle decisioni se ne assuma le responsabilita.

Ora, visto che quello che stiamo vivendo da almeno 6 mesi e una sonora presa in giro, nella quale siamo impotenti, secondo me si potrebbe pensare ad una cosa simile: saremmo i primi al mondo, ma i requisiti per considerarsi parte lesa ci sono tutti!

Class action no so... comunque certe verita' che so e per le quali sto racogliendo le prove de sicuro non go intenzion de tenirmele per mi se faliremo...

Intanto chiedo a tutti quanti, anca a quei che non metti piu' pie da una vita (ma lo faro' de novo, con piu' dettagli quando se avicineremo alla data) de venir in stadio a contestar Fantinel contro l'Ascoli, in via del tutto ecezional ghe saro' anca mi e organizero' tutto mi, protesta oviamente vocale e spero roboante, ma civile.

Class action no so... comunque certe verita' che so e per le quali sto racogliendo le prove de sicuro non go intenzion de tenirmele per mi se faliremo...

Intanto chiedo a tutti quanti, anca a quei che non metti piu' pie da una vita (ma lo faro' de novo, con piu' dettagli quando se avicineremo alla data) de venir in stadio a contestar Fantinel contro l'Ascoli, in via del tutto ecezional ghe saro' anca mi e organizero' tutto mi, protesta oviamente vocale e spero roboante, ma civile.

guiz, leggio i tuoi post e go capido che te ga qualche conoscenza all'interno della società, perchè molte robe che te scrivi ga sicuramente questa origine.

Ora, mi me ritegno una tifosa sanguigna, perché me :incazzado:fa veramente mal veder la nostra squadra che rappresenta la nostra città in man a sti incompetenti e devo far forza su me stessa per no pensarghe, zerco de distrarme con altro. Mi go telefonado in sede e ghe ne go cantade quattro anche in merito alle maie che i ne ga promesso, mi no ghe go domandado nulla i me ga telefonado lori a casa e dopo 3 mesi de silenzio go ritegnudo opportuno zigarghe che i fa schifo e che noi ga rispetto per i tifosi. Speravo che deso verso Nadal ghe fosi delle novità che el la vendesi all'impreditor local, che el moli la barca prima che la affondi, perchè secondo mi se el la vendi a giugno non ghe guadagna niente, el ghe perdi Un'altra annotazion, molti no sopportava el DS De Falco ma secondo mi de come che sta andando i fatti me par che iera l'unico savio e saggio.

Contestarlo in stadio durante la partida con l'Ascoli, ok, ma no sarà troppo tardi?!??? :superman: go paura che la situazion dela classifica sia irrimediabilmente compromessa.

NON SOPPORTERIA UN ALTRA RETROCESSION!

guiz, leggio i tuoi post e go capido che te ga qualche conoscenza all'interno della società, perchè molte robe che te scrivi ga sicuramente questa origine.

Ora, mi me ritegno una tifosa sanguigna, perché me :incazzado:fa veramente mal veder la nostra squadra che rappresenta la nostra città in man a sti incompetenti e devo far forza su me stessa per no pensarghe, zerco de distrarme con altro. Mi go telefonado in sede e ghe ne go cantade quattro anche in merito alle maie che i ne ga promesso, mi no ghe go domandado nulla i me ga telefonado lori a casa e dopo 3 mesi de silenzio go ritegnudo opportuno zigarghe che i fa schifo e che noi ga rispetto per i tifosi. Speravo che deso verso Nadal ghe fosi delle novità che el la vendesi all'impreditor local, che el moli la barca prima che la affondi, perchè secondo mi se el la vendi a giugno non ghe guadagna niente, el ghe perdi Un'altra annotazion, molti no sopportava el DS De Falco ma secondo mi de come che sta andando i fatti me par che iera l'unico savio e saggio.

Contestarlo in stadio durante la partida con l'Ascoli, ok, ma no sarà troppo tardi?!??? :superman: go paura che la situazion dela classifica sia irrimediabilmente compromessa.

NON SOPPORTERIA UN ALTRA RETROCESSION!

Cara Cristina, go paura che te ga ragion, sara' troppo tardi, anche perche' a diferenza de quel che te pensi ti per lui non xe importante vender, ma star in sella fino a giugno, ghe guadagna de piu', se poi vendi a giugno ben se no, amen, de noi e dell'Unione non ghe pol ciavar de meno... ripeto si,forsi xe troppo tardi, ma almeno ghe gavemo provado...mi son rivado stasera a Trieste dopo tanti anni, e doman cominzo a veder gente, vedemo cosa rivemo a far...

La legge italiana non comprende le "class actions" quindi discorso chiuso in partenza, credo.

In ogni caso la società è di Fantinel e non essendo una società per azioni lui può farne quello che vuole, i tifosi non possono considerarsi" parte lesa" se non sportivamente parlando, ma è un'altra storia.

• 3 weeks later...

La legge italiana non comprende le "class actions" quindi discorso chiuso in partenza, credo.

In ogni caso la società è di Fantinel e non essendo una società per azioni lui può farne quello che vuole, i tifosi non possono considerarsi" parte lesa" se non sportivamente parlando, ma è un'altra storia.

E il danno morale? Quel biologico per gaverne sfonda i coioni?

scuseme la domanda: ma i ve ga obligado ad andar a vederli?xkè insoma, visto l'epilogo del'altro anno forsi iera de pensarghe su un poco e magari valutar meo il da farsi...

ghe xè stada dada ulteriore fiducia e andè vederli ancora.

estremizando il tuto me vien de dir che fantinel ga ragion, tanto la gente che va in stadio la gà.soldi entra e i risultati se riva riva se no cice. ala fine x lui xè l'incasso che conta.

estremizado el discorso eh :) la class-action se fosi posibile farla,saria stada cocola l'altro anno forse,ma deso?boh :cherobeara:

questo ben o mal xè el problema dele "grandi" società triestine: i sà che cmq i tifosi li segui, x cui, risultato o no,se va vanti cmq.

Il fatto di avere pubblico però in teoria dovrebbe invogliare un presidente ad investire. Lo stadio vuoto non invoglia nessuno.

vero anche questo...

ma ribaltando el punto de vista, se sà che in generale a trieste i tifosi segui cmq la squadra indiferentemente come và, basta pensar quanti iera a veder la partida finale col padova, e dopo el risultato negativo, quanti sto anno la segui cmq (in mezo anche el ripescaggio).

x cui, se te trovi un presidente che ghe tien a far boni risultati e far contenta la città, se gaverà un che tira fora soldi,investi in boni zogadori o per lo meno cerca de gaver boni giogadori...altrimenti se continuerà a barcamenarse, vender quei pochi che iera boni per far cassa e tanti saluti. xkè sà che un tot de pubblico in stadio xè garantito.

questo intendo :)

Xe za parecchi che no vien più in stadio, dido. Xe tantissimi che sta perdendo la voia de andar, nonostante l'abbonamento (el sottoscritto per primo, che no xe andado a veder Triestina-Torino). E, de 'sto passo, credime che sarà 200 de lori a fine campionato: stavolta i tifosi ga le bale piene, la frattura con la società xe parecchio radicada

Xe za parecchi che no vien più in stadio, dido. Xe tantissimi che sta perdendo la voia de andar, nonostante l'abbonamento (el sottoscritto per primo, che no xe andado a veder Triestina-Torino). E, de 'sto passo, credime che sarà 200 de lori a fine campionato: stavolta i tifosi ga le bale piene, la frattura con la società xe parecchio radicada

beh iera ora :) però la class action proposta secondo mi iera proponibile l'altro anno. sto anno andar a vederli rientra nel masochismo :D

tuto in amicizia sia ben chiaro :)