paladozza ritorneremo!! Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Grazie a chi credi ancora che el basket a Trieste sia importante. Grazie a chi xe andà sempre a veder sta squadra, e mi no son un de quei. Grazie ma non tanto ai 3500 de venerdì, perchè xe la classica abitudine dei triestini de montar sul carro dei vincitori. Grazie a Furio, soprattutto. Grazie a sti muli che se ga dimostrà molto più omini de cuor de tanti oriundi, comunitari e neri che schiacciava e saltava ma alla fine no ghe ciavava un ca**o de Trieste e della sua gente. Grazie a Cesare Pnacotto: " io a Udine? ma non scherziamo sarebbe come tradire mia moglie con mia suocera!" C. Pancotto, alla "tecia" estate 2003....grazie un ca**o! Grazie a chi ga aggiunto un altro mattoncin alle mie emozioni cestistiche, dopo gara 5 con Livorno in A2, la vittoria ai play off con Roma al Palaeur metto la partide de venerdì. Grazie un ca**o a Paniccia e soci! la sentenza de iscrizion x la nuova pall. trieste xe stada depositada el 24 marzo dell'anno scorso....due mesi prima che finissi el campionato, a dimostrazion che iera tutto deciso, stradeciso e ampiamente voludo; fallimento de comodo a discapido della gente. Scuseme, ma mi li odierò per sempre, non per i mezzi ma per i modi e l'atteggiamento, i loro gioghi politici che i vadi farli per le careghe in comun ma che i lassi fora la nostra pallacanestro trieste. Grazie a chi cmq venerdì iera in pie su un banchetto a lancair cori...perchè alla fine xe sempre Trieste che scendi in campo. Grazie a Sandro web perchè continua un ciclo telematico.... :-) Grazie a chi ga capì che i Dragons se ga sciolto in luglio del 2004....definitivamente...e chi che xe e fa lo fa per pura passion personale!! Grazie al al Piccolo!! Grazie a chi un giorno riaprirà quel cancel e rinizierà una strada....già percorsa ma purtroppo non finida.... Grazia a chi comunque credi ancora in un idea! Avanti Trieste E permettemo l'ultima..... Grazie, gloriosa Pallacanestro Trieste 1975. Quote
paladozza ritorneremo!! Posted May 30, 2005 Author Report Posted May 30, 2005 Prima che te me zighi..... Sandro scusa per le parolazze!!!! me xe scampà :-)) Quote
SandroWeb Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Le tematiche qua sora che ga proposto el mulon volevo approfondirle con un editoriale (che però no so quando riverò a farlo, visti gli impegni lavorativi e non). Xe tanti i motivi per gioir per una stagione positiva per quanto riguarda el risultato finale, però xe ancora tanti i dubbi che balena all'interno della mia testa per come xe finide le robe un anno fa. Xe inutile a questo punto farse seghe mentali e elencar tutti i "se" e i "ma" derivanti dal fallimento della vecchia pallacanestro trieste, tuttavia all'inizio dei play-off go provado a immaginarme un possibile scenario futuro nel caso gavessimo fallido la promozion. E, tenindo conto de quel che xe stado dito dallo sponsor principale della squadra solo un paio de mesi fa, dovemo accender un cero alla Madonna per esser andadi in B1: infatti saria stado certo el rischio de ritrovarse in braghe de tela per l'ennesima volta, almeno dal punto de vista economico. Non intendo far del disfattismo, sia chiaro, ora infatti podemo guardar avanti con rinnovata fiducia, spero però che i rivi a far un progetto serio per programmar i prossimi anni senza troppi scossoni...ne gavemo avudi troppi ultimamente. Quote
Delio Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Secondo mi pel 2006 semo e credo (al di là de quanto dito da Acegas) fossimo comunque stadi, a posto, per un semplice motivo, nel 2006 ghe sarà le elezioni, e 'l nostro simpatico(?) e fortunà sindaco ghe farà ancora comodo el giogatolo che crea consensi... dopo? Dopo vedaremo... Quote
SandroWeb Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Se no me ricordo mal, nel periodo de campionato in cui no stavimo affando convinzendo (tanto che ierimo reduci da un paio de sconfitte consecutive) iera iniziade subito a rimbalzar le voci che Acegas no gavessi più sponsorizzado sta squadra nell'eventualità de restar in B-2. E questo fatto xe vecio solo de qualche mese fa. Saria stà contento de rimaner in B-2 solo per veder el presidente simpatico pagar eventualmente, portafoglio in man, el contratto de Corvo Quote
Delio Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Se no me ricordo mal, nel periodo de campionato in cui no stavimo affando convinzendo (tanto che ierimo reduci da un paio de sconfitte consecutive) iera iniziade subito a rimbalzar le voci che Acegas no gavessi più sponsorizzado sta squadra nell'eventualità de restar in B-2. E questo fatto xe vecio solo de qualche mese fa. Saria stà contento de rimaner in B-2 solo per veder el presidente simpatico pagar eventualmente, portafoglio in man, el contratto de Corvo Si, me ricordo, ma non credo che i lo gavessi fato sul serio, i legami politici tra Comun e Acegas (che in pratica xe de sua proprietà ) xe tropo forti, e in un anno de elezioni... mal che fossi 'ndada Dipi gavessi fato la bela figura de convinzer el sponsor a continuar a cacciar la pila... Quote
Giada Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Concordo con Delio, el sindaco sarà anche simpatico e divertente però quel che lo ga spinto a salvar la pall. Trieste (o almeno a FAR VEDER de averlo fatto) xe el fatto de acquistar più popolarità tra la gente soprattutto in vista delle elezioni del prossimo anno... Guarda caso proprio el giorno de gara 3 con Venezia el Bugiardello dedicava la locandina al fatto che Di Piazza se ricandiderà el prossimo anno (quale momento migliore per annunciarlo?). Nessun fa niente per niente... Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 be ma almeno lo ga fatto, e ga dimostrà de tegnir un poco a questa squadra...bastava vederlo dopo gara 3, come el iera!!!! nisun fa niente per niente...questo accadi da secoli purtroppo Quote
power ranger Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 go letto sul piccolo de oggi che si ipotizza un rientro de Laezza e Cusin no so quanto vero possa esser ma forsi veramente qualcosa se movi anche sopratutto i se cominciar mover per tempo Quote
Beck's Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 go letto sul piccolo de oggi che si ipotizza un rientro de Laezza e Cusin Ieri furio Steffè el ga dito per tele4 che el gavessi contattado i giogadori triestini in circolazion nelle serie superiori, e i due che te citi credo che sia anche el suo sogno. Penso in particolare che Cusin saria proprio oro per noi el prossimo anno. Laezza rimani un mito, ma forsi xè meio puntar sui giovani. Quote
Giada Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 Beh ma in fondo el ga "solo" 32 anni.... in mezzo a tantissimi giovani mi vederia ben uno come lui, anche come leader... tanto el posto inps de Corvo se libera no? B) Quote
Born to run Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 Cusin podessi vinir, perchè anche l'anno scorso gaveva accettado un eventuale b1 e poi sto anno no ga giogà niente... Mi ciolessi Attruia al posto de Laezza in posizion de play, el faria la differenza de brutto! El sogno mio e de tanti saria Daniele maa xe un sogno... Quote
SandroWeb Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 Logicamente sparar nomi senza guardar al budget xe una roba che i se varderà ben dal far: Laezza ga dito che el venissi a Trieste anche sbasandose l'ingaggio, tenindo conto che el ga za una certa età e che el xe sposado con una triestina. Cmq xe de guardar anche dal lato prettamente tecnico-tattico: per una B d'Eccellenza de alta classifica xe de ciorse praticamente un zogador per ogni ruolo; relativamente a questo ultimo punto, sarà de veder quanti e quali giovani resterà (gente tipo Lotti, Godina, Diviach...). Xe assai presto per parlar, ma me par ben che la società cominci a far le prime mosse za da ora. Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 Cusin saria fantastico... Un altro sogno? Vitale (in prestito ovviamente) e Nanut ! Quote
SandroWeb Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 Però nisun qua ga nominado Pilat A suo tempo gaveva fatto sfracelli in B d'Eccellenza (no me ricordo con quale squadra)...non saria neanche lui malaccio, tenindo conto che nol gavarà un contratto "pesante"... Quote
Born to run Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 Diviach xe de tignir assolutamente!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 giusto! Anche Pilat saria ben, per mi in B1 faria molto ben! e come ciliegina sulla torta... Zaandam! Quote
SandroWeb Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Sentivo che Diviach lo vol lnientemeno che a benetton... Cmq el Piccolo de oggi scrivi che, oltre al parco zogadori per el prox anno (se punta ad Attruia, Cusin e Pigato) la società attuale sta cercando de intortar qualche socio in più, tra cui le Generali (saria un ritorno) e una proposta de collaborar assieme al neo presidente della Triestina Tonellotto per crear una specie de polisportiva. Quote
Born to run Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Con la società sana ora le alternative non manca...se ga mosso anche l'omo + ricco de Slovenia! Quote
Delio Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Speremo che no sia del stesso stampo de Teo, el ne mandà a remengo noi, ga mandà a remengo Udine... Quote
Recommended Posts