Jump to content

Recommended Posts

Posted
20 ore fa, fp17 dice:

cussì totanbòt? e el triangolare cadorin de oggi te lo salti a pie pari?

ma no... cossa c'entra... go verto la discussion sul nostro Campionato prima del triangolare... po' in Cadore no podevo andar ma a Treviso sì...

Posted

e comunque el risultato de ieri me lo ga praticamente dito andreucci per telefono co me stavo magnando mezzo chilo de branzin in istria

gnègnè :D

Posted

dopo la partita è ovviamente mancata la riunione al Bire e così posso dare solo qualche impressione personale... Ingiudicabili i portieri, hanno dovuto solo raccogliere qualche retropassaggio o qualche passaggio in avanti degli avversari... Consol in tribuna vicino a Franca che dispensava autografi, nel secondo tempo corre in spogliatoio penso per stare in panchina se guai un mal de notte se fazessi mal Radikon... sembra comunque chiare le gerarchie... i centrali Aquaro e Leonarduzzi xe fortissimi, me xe chiaro perché Piscopo no servi a niente, invece Marchiori una delusion, un longo scombinado e scoordinado, forsi xe un problema de preparazion, ma al momento non xe partida... entra anche Brandmayr ma no se sa come el xe perché i difensori ga accuratamente evità de coinvolgerlo anche in passaggi elementari... i lo varda e i se gira del'altra parte impostando sul altro terzin... un poco in affanno i terzini Crosato e el furlan, mentre el nero xe de un'altra categoria, in velocità el semina el panico e devo dir che ga anche un ottimo piede purtroppo solo el sinistro... Cecchi un duro a centrocampo e Cortegiano fa quel che vol cola balla, inveze el mulo del Carpi un poco grezzo ma ga dado el suo contributo, nel secondo tempo me ga piasso sia Frulla che sguscia via de tutte le parti che Celestri che spartissi giogo come un veteran... davanti anche Serafini se porta in giro i difensori pel campo, Bradaschia per mi tra i migliori ga fatto l'ala sai ben e quando xe entrada la muleria ga ciolto in man el centrocampo... Santos ga un poco deluso perché se se spettava la sua progression inarrestabile ma la devi esser rimasta nei spogliatoi, ma xe de dir che anche lui fa quel che vol cola balla e gioga molto con e per la squadra... xe entradi anche Miani ma soprattutto sto Lombardi sai bon, veloce e furbo, li ga messi in crisi più de una volta speremo che Nicki no lo gabbi visto stasera se no el domanda ancora de più... e po' un muletto rizzo che no ga visto sai balle tranne un lancio in area con un bel stop de petto ma un difensor no ga lassà che la balla rivi in terra e ga messo in angolo... e po' quel... bouh? bulgaro? con una specie de ridicola maccia bionda a forma de ovo sui cavei... come el gioga? el ga visto tre balle e se ga intorcolà tutte tre volte... penso che sia vignù qua fina della Bulgaria solo per farse i cavei figoni... e per finire un'ovazion a mio modesto parer pel Mister... el ga una squadra completamente nova de gente che no se ga quasi mai visto tranne qualche minimo gruppetto, ma se movi tutti e tutti in armonia coprendo el campo con ottima precision... un risultato eccellente in diese giorni... se posso far un appunto quando recuperemo balla inveze de rovesciar el giogo in velocità anche rischiando un poco, ma no xe un gran rischio perché in parecchi ga piedi boni, se preferissi un giogo conservativo, rifugiandose nel passaggio indrio e nella trama a centrocampo o nei giri fra difensori e se perdi la possibilità de trovar i avversari scombinadi e fora posizion... primo gol, Zoom innesca el turbo e brusa tutti in velocità in modo impressionante entra in area e metti in centro, Serafini ga solo de metter dentro... sul secondo bella azion de Santos che riva a liberarse sulla sinistra nella posizion de dove che nei ailaits el gaverà segnà diese gol e inveze la pozza in centro e Corteggiano ga solo de metterla dentro.. el terzo a partida finida col arbitro che spetta de fis'ciar lori se passa la balla fra portier e terzin ma i se devi aver stracapì perché la balla finissi in porta... l'arbitro fis'cia senza nianche farla metter in centro e el spiccher ne da la vitoria per 2-0 ma dopo el se correggi 3-0....

Posted
6 minuti fa, Pitagora dice:

con che maia i ga giogado? La rossa?

Xe vero che xe stadi tafferugli fra ultras prima dela partida?

Beh, xe periodo de "preparazion" anche per i Ultras, no te volerà miga che i incominci in "ritardo de condizion" ....:D

Posted

me ricorderò sempre a un TV - TS a Treviso del "95 quando ierimo più noi de lori e gavevimo sfratado i trevigiani dala loro gradinata!  Ma senza violenze. Solo a partida finida iera statda  una sassaiola de poco conto. Me par che gavevimo vinto 1 - 0 con gol de Polmonari. Me par.  Poi al ritorno gavevimo perso, ma ala fine entrambe in C2

Posted
2 ore fa, Pitagora dice:

TriestePrima (tramite una roba tipo trevistoday o simile) parla de tre arresti, un furgon bloccà con denuncia per tutti de rissa aggravata e de una rissa tra una 30ina/40ina de lori nel parcheggio prima della partida. Beccarse un daspo o robe ancora peggio per una amichevole tra una squadra de eccellenza e una de serie D (per quanto tra tifoserie non amiche) diria che sia parecchio da "Lole"........

Posted
2 ore fa, ultimodeiromantici dice:

Qualche scaramuccia nel 95 me la ricordo ben...?

e questo me sona sai de sottile eufemismo :merodolodalrider:

Posted

mah... noi semo rivadi in stadio parecchio prima, tipo le 19, e semo andai a zercarse un panin... la signorina in cassa, con due tette da Paradiso per tutte le religioni, ne ga ditto che ghe xe anche el bar interno e che i ingressi verzeva alle 19.30, o forsi alle 20, e dopo ne ga indicà un baretto poco vizin... dopo qualche minuto de raccoglimento, gavemo ripreso la vista e semo andadi... un baretto de cinesi con fora una trentina de matti tutti vestidi in azzurro, tipo gente immagine de una palestra, che vardava i bus de passaggio disendo "i xe lori!"... "no no xe turisti"... sicome i matti no gaveva nianche do panini semo andai più avanti e gavemo trovà una "proseccheria" e se semo fiondai... altri cinesi con clienti una banda de caribici muloni palestradi e mule toconi, là gavemo trova almeno qualche toast ma el Prosecco lasemo perder... tornadi in campo, fora ghe iera tre - pugliotti - tre de mezza età e mi go pensado a quei trenta fora del bar de una parte e i nostri Ultras del'altra e quei tre in mezzo... dentro no iera nissun che fazessi casin pel Treviso e nianche per la Triestina, pareva una Tribuna Centrale nostra, un poco de brusìo con qualche oooh co' i sbaiava lori e qualche applauso co' lori i rivava a far un cambio de campo giusto... un solo sior cola sciarpa dela Triestina cola baba e basta... casini zero...

Posted

iera Princi in campo nel riscaldamento, alla fine el vol uscir, el zucca el canceletto ma no se verzi e el ghe domanda al'inserviente... iera de sburtar no de zucar... i amici me disi che pur de parlar mal del povero Princi me tacco a tutto... Brandmayr emozionado, al momento del cambio el se presenta al guardialinee sula linea lateral e e el spetta cola pettorina sora la maia pronto a scattar in campo e qualchedun dal campo ghe ziga de cavarsela... bela che el guardialinee e l'arbitro no diseva niente...

Posted
5 ore fa, Pitagora dice:

maia rossa, braghette rosse e calzettoni rossi... bela finalmente la maia rossa ma la Triestina, quella vera, ga sempre zogado cole braghette bianche... mai contento eh? so so...

Posted

ma, vara, per mi la roba più importante iera la maja e l'alabarda. Non me piasi quele stilizade  e quela ciamemola "tradizionale" xe la più bela. Poi el color dele braghete .... pazienza, xe relativo. 

Posted

Che ve ne pare dell'intervista a Milanese sul Piccolo, che potete leggere nella rassegna stampa di oggi?

Mi pare che due spunti siano interessanti.

Il primo: Milanese afferma che la squadra è fatta per competere tra le prime cinque, questo quindi l'obiettivo dichiarato della società.

il secondo:  il desiderio è quello di raggiungere i duemila abbonamenti, pur sapendo che non è un risultato facile da ottenere dopo gli anni bui appena trascorsi.

Personalmente apprezzo queste due prese di posizione.  Non si vendono sogni, non ci si aspetta l'impossibile dai tifosi. Per ora Milanese sta facendo (Organizzazione societaria, mercato, comunicazione) sinceramente meglio di quanto mi aspettassi e glielo riconosco volentieri.

Posted

Sul primo, credo sia in linea con quanto sempre sostenuto: quest'anno proveranno evidentemente a salire, ma visto che fortunatamente parliamo di progetto e non di roulette russa Biasin ha messo ampiamente in preventivo che si possa non farcela al primo anno.

Anche perché, ricordiamolo, a quest'ora potremmo benissimo essere in Eccellenza.

Invece, essersi salvati consente di preparare la strada con calma il primo anno, pur ovviamente provandoci ma senza spade di Damocle sulla testa, e se dovesse andar male ripartire l'anno prossimo non da zero ma da una base molto concreta sulla quale un budget analogo a quello di questa stagione renderebbe oggettivamente la squadra una corazzata.

Sul secondo punto, duemila abbonamenti e, in media, altrettanti spettatori paganti, sono l'obiettivo che inserito alla voce attivi assieme agli sponsor, ai ricavi della "giornata alabardata" e al merchandising (si punta parecchio sulla vendita delle magliette originali Nike a 40 euro per gli abbonati, e ci sarà pure un kit per i bambini a prezzo ultra promozionale) consentirebbe di chiudere la stagione con un disavanzo in linea con quelle che erano le previsioni.

Se poi arrivasse pure la promozione, pazienza ?

Posted
Il 31/7/2016 at 01:03, morodesede dice:

dopo la partita è ovviamente mancata la riunione al Bire e così posso dare solo qualche impressione personale... Ingiudicabili i portieri, hanno dovuto solo raccogliere qualche retropassaggio o qualche passaggio in avanti degli avversari... Consol in tribuna vicino a Franca che dispensava autografi, nel secondo tempo corre in spogliatoio penso per stare in panchina se guai un mal de notte se fazessi mal Radikon... sembra comunque chiare le gerarchie... i centrali Aquaro e Leonarduzzi xe fortissimi, me xe chiaro perché Piscopo no servi a niente, invece Marchiori una delusion, un longo scombinado e scoordinado, forsi xe un problema de preparazion, ma al momento non xe partida... entra anche Brandmayr ma no se sa come el xe perché i difensori ga accuratamente evità de coinvolgerlo anche in passaggi elementari... i lo varda e i se gira del'altra parte impostando sul altro terzin... un poco in affanno i terzini Crosato e el furlan, mentre el nero xe de un'altra categoria, in velocità el semina el panico e devo dir che ga anche un ottimo piede purtroppo solo el sinistro... Cecchi un duro a centrocampo e Cortegiano fa quel che vol cola balla, inveze el mulo del Carpi un poco grezzo ma ga dado el suo contributo, nel secondo tempo me ga piasso sia Frulla che sguscia via de tutte le parti che Celestri che spartissi giogo come un veteran... davanti anche Serafini se porta in giro i difensori pel campo, Bradaschia per mi tra i migliori ga fatto l'ala sai ben e quando xe entrada la muleria ga ciolto in man el centrocampo... Santos ga un poco deluso perché se se spettava la sua progression inarrestabile ma la devi esser rimasta nei spogliatoi, ma xe de dir che anche lui fa quel che vol cola balla e gioga molto con e per la squadra... xe entradi anche Miani ma soprattutto sto Lombardi sai bon, veloce e furbo, li ga messi in crisi più de una volta speremo che Nicki no lo gabbi visto stasera se no el domanda ancora de più... e po' un muletto rizzo che no ga visto sai balle tranne un lancio in area con un bel stop de petto ma un difensor no ga lassà che la balla rivi in terra e ga messo in angolo... e po' quel... bouh? bulgaro? con una specie de ridicola maccia bionda a forma de ovo sui cavei... come el gioga? el ga visto tre balle e se ga intorcolà tutte tre volte... penso che sia vignù qua fina della Bulgaria solo per farse i cavei figoni... e per finire un'ovazion a mio modesto parer pel Mister... el ga una squadra completamente nova de gente che no se ga quasi mai visto tranne qualche minimo gruppetto, ma se movi tutti e tutti in armonia coprendo el campo con ottima precision... un risultato eccellente in diese giorni... se posso far un appunto quando recuperemo balla inveze de rovesciar el giogo in velocità anche rischiando un poco, ma no xe un gran rischio perché in parecchi ga piedi boni, se preferissi un giogo conservativo, rifugiandose nel passaggio indrio e nella trama a centrocampo o nei giri fra difensori e se perdi la possibilità de trovar i avversari scombinadi e fora posizion... primo gol, Zoom innesca el turbo e brusa tutti in velocità in modo impressionante entra in area e metti in centro, Serafini ga solo de metter dentro... sul secondo bella azion de Santos che riva a liberarse sulla sinistra nella posizion de dove che nei ailaits el gaverà segnà diese gol e inveze la pozza in centro e Corteggiano ga solo de metterla dentro.. el terzo a partida finida col arbitro che spetta de fis'ciar lori se passa la balla fra portier e terzin ma i se devi aver stracapì perché la balla finissi in porta... l'arbitro fis'cia senza nianche farla metter in centro e el spiccher ne da la vitoria per 2-0 ma dopo el se correggi 3-0....

Una delle robe più positive che me fa piazer de legger xè el fatto che Dos Santos zoga per la squadra. Dalle poche immagini che gavevo visto su youtube, me sembrava abbastanza un che gioga da solo e poco per la squadra....meio così!

Posted (edited)
54 minuti fa, gimmi dice:

Che ve ne pare dell'intervista a Milanese sul Piccolo, che potete leggere nella rassegna stampa di oggi?

Il primo: Milanese afferma che la squadra è fatta per competere tra le prime cinque, questo quindi l'obiettivo dichiarato della società.

il secondo:  il desiderio è quello di raggiungere i duemila abbonamenti, pur sapendo che non è un risultato facile da ottenere dopo gli anni bui appena trascorsi.

Personalmente apprezzo queste due prese di posizione.  Non si vendono sogni, non ci si aspetta l'impossibile dai tifosi. Per ora Milanese sta facendo (Organizzazione societaria, mercato, comunicazione) sinceramente meglio di quanto mi aspettassi e glielo riconosco volentieri.

Go letto l'intervista e me sembra molto intelligente. Me limito a dir questo piuttosto che scender nei contenuti, perchè in genere le persone intelligenti xè anche capaci de lavorar ben.

Massima fiducia.

Edited by Calcio74
Posted

Una sola domanda: Se il budget per il prossimo anno (per una eventuale D) sarà lo stesso di quest'anno perché la squadra dovrebbe essere una corazzata? Nel senso... Le spese per tesserati, giovanili, affitto campi, e quant'altro saranno sempre le stesse anzi forse aumenteranno se si vorrà aumentare il numero delle squadre giovanili. Ovviamente non si partirà da 0 e si saprà in quali ruoli serviranno dei rinforzi, ma per portare gente più forte probabilmente si dovrà spendere qualcosina in più...E i contratti/rimborsi spese dei giocatori avranno sempre lo stesso peso

Inviato dal mio SM-G903F utilizzando Tapatalk

Posted
11 ore fa, gimmi dice:

Go letto tutto e me ga piasudo tanto. Quel che me piasi de sta nova società xe la trasparenza, la semplicità senza mai far nè i falsi scaramantici nè prometer el paradiso. El giusto, el reale, quel che semo, senza confonder le idee con tute quele balle e falsità de cui purtoppo ierimo abituadi da anni.  

Ma ga piasso tantissimo anche quando Milanese ga dito che a settembre riverà Mario Biasin e per l'occasion el vol un stadio con tanta gente, una bela partida e una vittoria, per darghe quela meritada sodisfazion. Questa se ciama onestà e rispetto da parte de Milanese verso Biasin, altre 2 parole che in casa rossoalabardata ultimamente iera sparida dal vocabolario. 

Mi credo che a fine campagna abonamenti supereremo i 2000, specialmente se partiemo col piede giusto, dato che la campagna finirà a campionato iniziado.