Jump to content

Recommended Posts

Posted

Esce in questi giorni il nuovo film di SPielberg.

Titolo originale: War of the worlds

Nazione: U.S.A.

Anno: 2005

Genere: Fantascienza, Drammatico

Durata: 103'

Regia: Steven Spielberg

Sito ufficiale: www.waroftheworlds.com

Sito italiano: www.laguerradeimondi-ilfilm.it

Cast: Tom Cruise, Dakota Fanning, Tim Robbins, Miranda Otto, David Alan Basche, James DuMont, Daniel Franzese

Produzione: Paramount Pictures, DreamWorks SKG, Amblin Entertainment, Cruise/Wagner Productions

Distribuzione: UIP

Data di uscita: 29 Giugno 2005 (cinema)

Trama:

I marziani hanno deciso di invadere la Terra perche' il loro pianeta e' diventato invivibile e la razza umana e' costretta ad affrontare una dura guerra per la sopravvivenza. Anche Ray Ferrier, ormai da tempo separato dalla sua famiglia, si trova coinvolto nella battaglia per difendere a tutti i costi i suoi figli dai violenti attacchi degli extra-terrestri...

per gli amanti del genere, film sicuramente imperdibile!!!

el sito ufficiale

credo che el meriti :D

come sempre, spettemo commenti de chi che lo va a veder!!!

:bye:

Posted

Appena tornado dal Cinecity...film che non tradissi le attese fino al finale (quest'ultimo no me ga piasso molto, a dir el vero). Per la tonnellata de effetti speciali, va assolutamente visto al cinema...in divx no renderà molto l'idea :D

Go za scritto una piccola recension, sempre in questa sezion. Ocio agli spoiler :bye:

• 2 weeks later...
Posted

un bel film...

me ga riportado un po' ai veci tempi de E.T.

quando ancora i film de alieni iera fati ben e non col :censura:

sol na roba:

SANDRO: spieghime ben el finale che son stada un intero giorno a cercar de capirlo ben :pianto:

Posted
SANDRO: spieghime ben el finale che son stada un intero giorno a cercar de capirlo ben :pianto:

Avverto chi no vol saver el finale che fra qualche riga metto un SPOILER

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

In pratica gli alieni xe stadi annientadi dall'atmosfera terrestre e da tutti i micro-organismi che la popola (virus? batteri?)

Cmq un finale ben lungi dall'esser convincente O|

Posted

El finale forsi xè un pò banale ma credo che Spilberg se gabbi semplicemente tignù fedele alla trama originale della prima "Guerra dei mondi" (1950 più o meno)

A mi comunque me ga piasso :rolleyes:

Posted

finalmente lo go visto.

me ispira de vardar quel del 1950.

effetti speciali bei (ma ormai xe "omologadi"); la muleta la me piasi sai anke se un per de stramusoni la se meritava :D .

el film te (o almeno me) lassa alcune domande del tipo come se ga fato a salvar certa gente ecc. e anke el finale...me lo son fata spiegar (nn fa per mi sti film).

per 4 euro merita :D

Posted

si si, per meritar merita... me la sa comunque un po' perplessa el final (che sandro me ga spiegà--- :clap: ) me pareva un po' troppo netto ed afretado.

:rolleyes:

Posted

concordo che la muletta iera la migliore attrice del film, la trama con qualche variante, la se rifazeva del tutto al film originale, là per esempio gli alieni i rivava a mò de meteora, i stava sollevai a mezz'aria, i ghe tirava anche una bomba atomica come se fossi un sassetto...ma el final iera identico, alieni imbattuti dalla tecnologia terrestre ma annientati dai virus.

bei effetti ma tutto il film me dava l'aria de esser troppo frettoloso, come se el fossi sta girado de furia, non so come spiegar, la trama podeva esser spalmada meio secondo mi, se ghe dava i ritmi de ET saria stado meio per intenderse.

Posted

...bei effetti ma tutto il film me dava l'aria de esser troppo frettoloso, come se el fossi sta girado de furia, non so come spiegar, la trama podeva esser spalmada meio secondo mi, se ghe dava i ritmi de ET saria stado meio per intenderse. ...

si giusto, però bisogna pensar che in E.T. iera UNA storia con un protagonista ed un coprotagonista.

Qui iera l'umanità intera, con un saco de avenimenti l'uni sora gli altri...iera inevitabile un'acellerazione iniziale se no durava 6 ORE de film

no, per mi solo el final che non te lo se speti quando ste machine le comincia a perder colpi. O|:wacko:

bon, basta cusì dei!! Bon giorno gente! :rolleyes:

Posted

Hola muleria, oggi me sento particolarmente critico anche perchè dopo gaver visto sto obrobrio de Spielberg (che za di per se non me piasi) go dormi sai mal.... secondo mi el ga rovinà un classico B-movie dei anni 50 (secondo mi molto bel e per chi lo ga visto ovviamente el finale iera scontato visto che xe uguale) senza parlar del capolavoro radiofonico del grande Orson Wells... iero con un mio amico e insieme gavemo contado le caxxade che xe in sto film:

1) all'inizio la voce narrante disi che gli alieni guardava con invidia al ns pianeta e che lo vol conquistar... successivamente nella trama i disi che i "tentacoli" xe stadi sepolti nella terra milioni de anni prima che l'omo nasesi.... che cavolo te vol conquistar se te son rivà qua prima de noi???

2) quando arriva gli alieni se ferma tutti gli apparecchi elettronici e meccanici... tranne la telecamera digitale del mato che vien brusa all'inizio....

3) tutte le macchine xe ferme, non va vanti una.... tranne ovviamente quella de Tom Cruise

4) I va 200 km/h in autostrada dove xe pien de macchine ferme e ovviamente tutte le macchine xe ai bordi della strada....

5) all'inizio gli alieni brusa gli umani col laser e dopo inveze li cattura x concimar la terra...

6) a casa della mamma cadi un'aereo spacca tutto quel che xe de spaccar tranne l'auto de Tom Cruise che la xe là tacada alla porta d'entrata senza un graffio....

7) de notte i "tentacoli" per mazar la gente ghe servi i faretti della luce......

8) alla fine riva a Boston e trova tutta la famiglia al completo (persino i suoceri), e el fio a cui 20 minuti prima ghe iera casca una bomba in testa...

podessi andar vanti ma me ferma quà perchè son nauseado.....

simpatiche le citazioni de E.T. (quando i xe in cantina de Tim Robbins l'alien che se zoga con la bici) e de Incontri ravvicinati del terzo tipo (sempre in cantina quando i fasci de luce passa attraverso le picie finestrelle), sennò del resto la roba più bella de sto film xe el "The End" finale.... un sollievo!

Posted

secondo mi el sbaio xe stado quel de voler far un remake invece de un film da zero, in sti casi o te copi el film originale del tutto adeguandolo alla vita moderna oppur te lasi perder, in sto film xe una marea de richiami all'originale ma i perdi senso essendo lo svolger della storia molto diverso. per esempio nell'originale gli alieni arriva sulla terra come meteoriti in sto qua i xe già sotto da milioni de anni, e i riva con i fulmini...senza contar le americanade che già xe stade commentade. questo xe un de quei film fatti tanto per incassar qualche soldo me sa, gaveria preferido un film de tre ore ben realizzado piuttosto e più attinente alla trama originale.

Posted

go preferi de gran lunga Independence day, che non xe nient'altro che la guerra dei mondi con un'altro titolo.... e come te ga giustamente dito xe adeguato all'epoca in cui te vivi... la el virus non iera sotto forma de batteri, ma iera un virus informatico.... in questo de Spielberg i batteri addirittura entra nei computer dei tentacoli e ghe fa cavar el scudo protettivo.... a si dimenticavo, anche a mi de solito quando son in auto in viaggio me se posa stormi de usei sul tettuccio...

Posted
Forsi un poco meio de Signs ma no xe più i film de fantascienza de una volta.

Star trek e Star wars xe un altro pianeta.

bè i miti xe miti, come per gli horror, ormai o manca le idee o semo noi anestetizzadi ed esigenti.