SandroWeb Posted October 17, 2005 Author Report Posted October 17, 2005 Totalmente favorevole ad aver discussioni in cui ghe xe una larga partecipazion da parte degli utenti. In fin dei conti xe meio gaver una discussione del genere dove che tanti disi la loro piuttosto che veder post dove non partecipa nisun Su questo no go niente de obiettar, anzi, ben venga che se possi discuter de punti de vista diversi ma interessanti se questi ultimi va a incentivar l'interesse della comunità Relativamente a questo ultimo punto, però, fazo una precisazion che forse non go espresso ben: attenzion, non go parlado de violar le regole del forum, tantomeno no xe che se qualchedun della società leggi le discussioni devo pararme in qualche modo el sedere (fazo un esempio: poco tempo fa se gaveva parlado senza problemi della campagna abbonamenti e all'unanimità iera uscide perplessità sul discorso che i vecchi abbonati no xe stadi agevoladi nel rinnovo delle tessere, e questo xe stado dito senza farse problemi che Tizio o Caio che xe in società ne leggi...anzi, giusto ben che i sappi anche loro che molta gente ga digrignado i denti a riguardo). Semplicemente (e in ste 9 pagine penso sia documentado quel che stago per scriver) nella pacatezza della discussion in sè, da ambo le parti se ga rischiado un paio de volte de azzuffarse per niente. E, attenzion denovo, ciò non significa che certi tipi de discussioni no ga ragion dall'esser introdotti, semplicemente savendo che tra le posizioni delle due parti ghe xe un solco de un chilometro, meio subito metter le mani avanti disendo "attenti a no crear flame" (DA AMBO LE PARTI). Della serie, meio prevenir che curar Qua questo tipo de filosofia xe in atto da anni e gavemo visto che funziona, e ciò vien fatto unicamente per permetter una sana e (se spera) pacifica ciacolada tra tutti noi. Non per questo se intendi metterghe la museruola a chicchessìa, per carità . Mandi a ti, egregio N.B.: so de esser un trita-maroni, ma xe per una giusta causa
Fabieto Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 A mi onestamente, non me ga parso che stassimo per azzuffarse... da buon vecchio lettor e utente del muro dei Dragons posso dir che quelle iera baruffe come se devi, ma qua penso de trovar le persone più educade al mondo paragonando el tutto al muro DTS appunto. Parolaze e insulti non ghe xe (boh apparte un 2 indirette) ogniun disi la sua e lezi quelle dei altri e tutto va ben. Per mi se pol tranquillamente continuar su questa lunghezza d'onda :piacere: P.s. la smettè con sto "mandi" :blaah: savè che son sensibile a queste picolezze... el mio nick non xe messo a caso :D
paladozza ritorneremo!! Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 N.B.: so de esser un trita-maroni, ma xe per una giusta causa tranquillo web i tuoi moderatori xe pezzo!!!! desso i me censura....
SandroWeb Posted October 17, 2005 Author Report Posted October 17, 2005 tranquillo web i tuoi moderatori xe pezzo!!!! Eh xe che li go istruidi per ben E penso che, anche se i pol sembrar antipatici, i xe persone de oro che sa far el loro lavoro desso i me censura.... Più semplicemente i te speta sotto casa e i te fa nero, cossa te vol che sia
80 revival Posted October 18, 2005 Report Posted October 18, 2005 Domenica affronteremo Bergamo.Neanche a dir che dopo ste due sconfitte in trasferta,bisogna solo che vinzer.Mi go visto giogar questi per tv con Gorizia,e devo dir che i podeva anche vinzerla sei gavessi fato meno cagade nei ultimi minuti.Comunque queste xe partide che se devi solo che vinzer.Perciò tutti al palazzo domenica e FORA LA VOSE!Allora chi vol venir là xe sempre gradido.Eventualmente prima de scender passene sora e ciamene per evitar casotti con gli omini della INSICUREZZA.Domenica parlemo anche per andar a far una bella gita a Riva del Garda.A Treviglio in 7 gavemo fato un bel casin,se fossimo una trentina a Riva no fossi mal.El costo de tutto xe 25 euro.Comunque per ulteriore chiarezza passè in tribunetta domenica.
Starlite Posted October 18, 2005 Report Posted October 18, 2005 Eh xe che li go istruidi per ben E penso che, anche se i pol sembrar antipatici, i xe persone de oro che sa far el loro lavoro Grazie Sandro [OT] Più semplicemente i te speta sotto casa e i te fa nero, cossa te vol che sia Xe una possibilità [/OT]
tifosa Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Bravi ragazzi, purtroppo ho ascoltato la partita alla radio, e oggi me la sono guardata su T4, causa influenza, ma nel silenzio salottiero del palazzetto vi ho sentiti e apprezzati, che dura però vero???????????????? Ho visto che perfino il grande Nello, alla fine, ha cercato di animare un pochino il pubblico. Perseverate che alla fine chi la dura la vince.
Born to run Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Che pena ieri....sto pubblico xe sempre pezo!!! Me sembrava de esser un corpo estraneo in palazzetto, MAI E DICO MAI seguiti dal resto del pubblico!! Inutile ste 8 pagine de opinioni, la vera opinione xe quela che gavè fornido ieri in palazzo!!!!
80 revival Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Caro Born to run cossa te vol far.Purtroppo el pubblico del palasport xe questo,e no te lo cambi neanche a sciopar.El brutto xe che muletti in giro per el palazzo anche ghe xe.Ieri all'intervallo me son fatto un giro tra sotto e sora,ma o no ghe interessa,o forsi i se vergogna.No so cossa pensar.La realtà xe che 15 in trasferta pol esser apprezzabile,ma 15 in casa xe triste assai.No penso che servi neanche far troppi appelli o volantini.Qua a Trieste aver un tifo organizzato per el basket xe impossibilie,visto che torno a dir la gente xe quel che xe,e torno a de aggreggarse a noi in tribunetta noi ghe pensa proprio.Dispiasi che qua de noi rispetto ad altre città sia cussì,ma cos te vol far.Te vederà la prossima in casa che massacro a livel de tifo
80 revival Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Comunque sempre disprezzo per Pesaro e per chi come loro non conquista le promozioni sul campo ma a tavolino.Pesaro Pesaro V.........!
tuxav Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 ANCORA??? alora.. speravo che sta discusion fosi morta e sepolta ma inveze no xe cusi... visto che mi son parte del publico, dir "che robe sto publico" me par sbaja'... prima de tuto perche podesi anche mi dir "che robe sti tifosi" e fin deso no lo go fato e secondariamente xche me dove spiegar cosa dovesi far el publico.. esaltarse per veder el livel squalido dela partida de ieri ? scene da campetto, zogadori che fa blocchi e se schianta tra lori, bale perse per monade, pasagi de paura.. ? el publico dovesi carigarse vedendo ste robe? rendemose conto che semo in b1 e che ieri la partida tecnicamente iera notevolmente inferiore ala prima fata in casa... che dopo, un assist de nello fazi scaldar i animi xe normale ma tiremose via le fete de prosciuto dai oci e vardemo un atimin che livel che xe in campo... almeno questa xe la mia opinion... podemo anche esaltarse andando a veder una partida de prima division ma onestamente no ghe trovo niente de entusiasmante.... rispetto e tifo la mia squadra ma no lo poso far a oci serai, se i merita i aplausi i li ricevera, se i merita i fisci i li ricevera'... se l'obietivo sto ano xe salvarse podemo forsi farghela, zogando come domenica, se l'obietivo xe + in alto podemo scordarselo... vojo dir per l'enesima e ultima volta che parlar de quel che sara' a livel de tifo contor pesaro xe fora logo perche' no ga niente a che far col spirito de ste discusioni.. xe una discusion tra voi... preferiria se parle' del lato tecnico ... questo no xe el forum de un grupo de tifosi organizai ... no xe la prima volta che vien dito... spero che tuto sia chiari'...
cucciolina Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Comunque sempre disprezzo per Pesaro e per chi come loro non conquista le promozioni sul campo ma a tavolino.Pesaro Pesaro V.........! Ehm...... e noi cossa gavemo fatto??????? Lassemo star sti discorsi che xe meio che se no ne tocca disprezzar anche la Pall. Trieste 2004 Per el resto quoto el buon tuxav
Tonn(ellott)o Nostromo Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 okkei, ritorniamo a bomba dir "che robe sto publico" me par sbaja'... prima de tuto perche podesi anche mi dir "che robe sti tifosi" mah, sti "tifosi" ga semplicemente tentado de cantar, sia avanti de dieci che sotto... dal "pubblico" xe lecito aspettarse de più... almeno batter le mani, incitar un poco... in alcuni attimi - senza el sostegno dei "tifosi" - pareva de esser a teatro... insomma nisun vol 7000 pazzi urlanti, ma... almeno un po' de partecipazion... viver la partida, non subirla esaltarse per veder el livel squalido dela partida de ieri okkei, non xe Nba, ma comunque xe la squadra della nostra città , e che sia contro i Chigago Bulls che contro el Dopolavoro va dada una man, se non altro per l'impegno che i muli dà (che poi i fazzi casin in campo xe un'altra roba) se i merita i aplausi i li ricevera, se i merita i fisci i li ricevera' vero, ma DOPO, non a metà partida. Se i muli xe in un momento de difficoltà , fisc'iarli sembra un po' una assurdità . Se devi sempre cercar de dar una man, anche solo con i battimani, solo zigando "forza trieste" qualche volta per far veder che ghe semo, che el pubblico xe con la squadra. Se poi te perdi de 40 senza metter in campo la minima voia okkei, d'accordo, ma non me sembra el nostro caso, finora. Nisun vol miracoli, solo partecipar un po' de più...
Born to run Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Allora: sostegno e eslatazione xe 2 robe COMPLETAMENTE diverse me par??!??!??!? Mi nn son esaltado della b1, mi nn son esaltado per lo spettacolo de ieri ma so solo che gavemo dei muli che dà tutti in campo e che i ghe tien a sta squadra e credime i ghe tien molto de + de tanti de quei che xe transitai de ste parti in sti anni de A1!! Quindi nn me par che i meriti el nulla dal pubblico triestin . Ieri nn xe MAi stado seguito un coro, battudo le man a ritmo sembravimo uno tifoseria in trasferta, ieirimo un corpo estraneo....Fra un poco mi me rompo le balle e me sento perchè nn vado avanti tutto el campionato cussì e forsi anche qualchedun altro, e dopo vederemo che bel che sarà andar in palazzetto......poi xe elequante se uno della società te disi: "cosa pretendè da sto pubblico..." me par sai eloquente e la disi tutta sul ruolo, che qualchedun quà dentro, pensa debba avere il pubblico!!
cucciolina Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Ma voi che zighè, cantè, ecc, lo fe perchè el pubblico ve segui o perchè ve piasi farlo per sostener sti ragazzi? Mi batto le man e canto indipendentemente da quel che fa i altri. Chi che vol cantar canta. Chi che vol star zitto sta zitto. Sta discussion non porta a nulla. Ghe sarà sempre qualchedun che dirà che xe giusto cantar e chi dirà el contrario. Xe cusì punto. Xe inutile andar avanti a dir che el pubblico xe così e che el pubblico xe colà . Un paga e fa quel che vol (anche se personalmente credo che bisogna incitar la squadra nel bene e nel male). E, con questo, chiudo perchè sto tipo de discussioni no porta a niente.
Born to run Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Canto perchè voio sostener la mia squadra e per trascinar el pubblico intero al sostegno!!! Nn son un solista go bisogna dell'intera band... Visto che và de moda diria che el pubblico triestin xe LENTO
Tonn(ellott)o Nostromo Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Visto che và de moda diria che el pubblico triestin xe LENTO Ahahaha! Bellissima questa!!!!!!!!!! Mittttico BTR!!!!!!!!!!!
Jazz Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Son perfettamente d'accordo con Cucciolina come go ribadido za in altri post. Xe una discussion inutile che, adesso ve lo digo ciaro e tondo, me comincia (a mi come credo a tanti altri utenti) anche a dar per le balle. Quindi, posto il fatto che xe za stado ripetudo più volte - a qualchedun che evidentemente fa le orecie de mercante - quala che xe la linea de questo forum e 3 moderatori con l'amministrator ve ga pregado de finirla in modo gentile ed educato con questa storia, adesso non se scherza più: sinceramente non ne va più de esser ciolti in giro da certi atteggiamenti de alcuni utenti. Perchè discuter va ben, ma tutto ga un limite. Chi ga de capir spero una volta per tutte capirà , oppur volerà dir che andarà a scriver da un'altra parte. Grazie per l'attenzion.
paladozza ritorneremo!! Posted October 25, 2005 Report Posted October 25, 2005 Non capisso perchè una discussion che fa 10 pagine de post, poichè non porta da nessuna parte, devi esser chiusa. Non vedo la gravità della rottura agli altri utenti....mi le discussioni che no me interessa non le leggio e amen, ma non per questo me urta che 50 de lori fazi un pronostico sulla partida. Me par che qua qualchedun se sta rampigando sui speci....comunque el sito xe vostro.... Sulla una roba, Jazz..chiudi la discussion che te fa prima, ste prediche xe bastanza tristi....
cucciolina Posted October 25, 2005 Report Posted October 25, 2005 Te sa quale credo che sia el problema? Secondo el mio punto de vista scriver alla fine de ogni partida che el pubblico de Trieste xe una m.... pol anche urtarghe alla gente. E comunque legger sempre quel, sempre quel, sempre quel ogni volta, alla fine uno se spacca le palline Gavemo capido el vostro punto de vista Voi restè della vostra opinion, mi della mia.....alla fine no vedo cossa xe de discuter punto. P.S. No vedo che qualchedun se rampiga sui speci. A che pro poi???
Lele26 Posted October 25, 2005 Report Posted October 25, 2005 Va ben ah. Se su questa discusion no se pol dir piu niente semplicemente perche in tre o quattro gavemo pensieri completamente diferenti, allora me asterrò de farlo. Cercherò solo discussioni in cui son d'accordo e solo la scriverò la mia vision. Cusì tuti sarà contenti e nisun se scambierà più opinioni percheè no servirà a nulla. A Trieste devi esser una malattia... Le robe bele, quando che se le ga, bisogna farle morir. Quando no le xe più... bisogna dir: AH CHE BEI QUEI TEMPI.... In sto sito xe uguale. Ringrazio comunque tuti quei che ga formado ste 10 pagine de messaggi pro o contro el mio pensier che sia.
Starlite Posted October 25, 2005 Report Posted October 25, 2005 Signori... continuar a dir "che pubblico de me**a" me par un poco ofensivo per chi che va veder la partida con interesse ma semplicemente non la pensa come i "tifosi più duri" dela tribuneta, de quel che go capido fin qua. E continuar a dir mi penso questo, mi inveze penso el contrario, ad ogni post, no porta de nisuna parte. Se un no ghe interesa la discusion no la legi, d'acordo. Ma visto che mi controlo cmq per veder che no vegni scrite certe monade... son stufo de controlar e rileger ad ogni post le stese robe. E visto che xe stadi fin tropi inteventi de moderatori... Chiudo.
Recommended Posts