SandroWeb Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Copio e incollo l'articolo de Raffaele Baldini riguardo la tifoseria triestina de basket: --- Trieste: A. A. A. tifoseria organizzata cercasi.... Qualunque personaggio esterno all’ambiente cestistico triestino che avesse varcato la soglia del Palatrieste in occasioni delle finali play off con la Reyer Venezia, avrebbe pensato a tutto fuorché al fatto che mancasse una tifoseria organizzata giuliana. 200 spettatori in terra lagunare, oltre per la partite casalinghe, straripante nella partita della promozione; purtroppo la realtà è che un semplice moto d’orgoglio campanilistico ha portato la frangia più calda del tifo e nuovi soggetti a remare verso un obiettivo importante per la città . Quattro chiacchiere con un leader storico della tifoseria e la conferma che quanto sopra descritto è la dimensione più corretta. Dalle ceneri dei Dragons non ne uscirà nessun remake, il gruppo che dal 1996 aveva colorato e supportato il tifo cestistico triestino è morto e sepolto con la vicenda che ha affossato lo stesso basket cittadino; coerenza vuole che nulla di simile si affacci più alla casa madre del Palatrieste. L’Acegas Trieste 2005/06 cerca quindi nuovi tifosi, ma soprattutto una guida calorosa per il suo cammino, consci dell’importanza che tale aspetto ricopre nello sport. Non passa infatti inosservato il fatto che il prossimo anno ci sarà il derby con Gorizia, partita che rievoca caldissime sensazioni a cavallo fra A2 e A1 di qualche anno fa, con protagonisti tipo Irving Thomas (infortunatosi proprio prima dei play off contro Gorizia), O’Bannon, Cambridge, Mian… con esodi-fiume sia in terra bisiaca che in quella giuliana. Chissà se l’arrivo magari di Nello Laezza o Cusin, se il derby con Gorizia, se la prospettiva di giocarsi il ritorno in serie A, susciterà un moto positivo e un desiderio di aggregarsi sotto un’unica bandiera, anche se c’è da scommetterci che in qualche occasione la spontanea passione che permea il “curvarolo†farà il suo corso riportando calore e tifo biancorosso. Raffaele Baldini --- Visto che qualche ex-Dragons bazzica pure qua, me piaseria sentir el loro parere
Born to run Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Mi digo solo che credo che un pò de casin se farà in palas magari come cani sciolti come xe avvenudo sto anno...per la tifoseria organizzada al momento la vedo dura ma prima o poi tornerà anche quela...
Fabieto Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Per el momento non servi gruppi organizzadi... me par che se rivi far casin comunque (anche se se gavemo sciolto, qlc comparsa in palas la geavmo fatta). Se in A1 andavimo in trasferta in 3 e ierimo in 20 in casa... figurite in B1..... buona fortuna a chi se ciaperà la briga de sta roba. Forza Trieste! -@NSF- P.S. approfitto per dirve che venerdi 5 agosto, ghe sarà l'inaugurazion del local "El cadavere" che se trova in via dell'istria di fronte all'entrata del cimitero (tocadina alle bale). El novo gestor xe un "pessimo" elemento del Pestalozzi Group.... Daghe Luca!!!!
tuxav Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 senza oviamente nula toglier ai Dragons che ga fato tanto per zercar de animar el publico de TS, mi personalmente go inizia a veder la fine del tifo organizato quando se ga sciolto i veci 'boys' (se ciamava cusi no?) ... iera altri tempi, iera stefanel, iera pila... el palazeto iera + picio.. adeso tuto xe piu dificile... digo anche che se tifo organiza' = ultras stile triestina, alora mejo no gaver niente, de gente che insulta l'arbitro 40 minuti e magari tira botigliete de plastica in campo, che ga 2 fete de salame sui oci e vedi solo i sbagli contro e mai quei a favor.. in palats no xe bisogno ...
Born to run Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Forsi non te se ricordi ben gli anni dei Dragons caro Tuxav...ma te va in palas ti??? Te ga visto i derby, le coreografie, le trasferte, co iera entusiasmo el palazzo iera una bolgia!!!! Lassa star che i Dragons se ga strabattudo per render quel posto "vivo" e molte volte ghe la ga fatta!!
tuxav Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 ara che mi no la go con i dragons... le coreografie e tuto quel che i ga fato xe veramente tanto e me anche dispiasi che pochi ghe ga da una man e va da tanto merito a quanto i se ga sbatu' x la pall.ts, deto questo secondo mi xo' quando iera i boys iera certi personaggi piu carismatici e pitorsechi, mi me divertivo de +, xe una mia opinion senza voler sminuir el "lavor" de nisun ... fora pero' dei derby con udine purtropo, vol per la poca partecipazion dela gente, vol perche i ga sparpaglia i dragons su tropo spazio... vol perche' i ga avu la geniale idea de riservar un certo setor ai under 30 quando in curva xe sempre sta gente che andava dai 5 ai 60 ani che cantava insieme (oltretuto trieste xe conosuda nel mondo x eser una dele cita' con el piu alto numero de giovani..) ... el risultato iera che speso iniziava un coro e finiva dopo 5 secondi xche dopo ogni d'un andava x le sue.. no digo che sia colpa de pincopalino ma digo che questo quando iera quei altri no sucedeva e me divertivo de + punto spero che nisun se rabi
Born to run Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Cmq mi tornassi subito a Chiarbola, la si che iera una bolgia.... El palas novo sarà bel ma per far tifo xe dura...
tuxav Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 beh chiarbola tuti ga i ricordi + bei in asoluto .... solo x quel meritasi 'ndar.. xo el palats xe figon.. bisognasi sfrutarlo mejo forsi ... e cmq dopo el "Pestalozi group" el "grupo opicin" xche no femo el "elsitodesandro group" ?
Born to run Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Me par che iera la Brigata Opicina...ormai xe un po che non i se vedi ...xe questo el fatto, tanti ga molà el colpo, speremo torni l'entusiasmo!!
romanowar Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Della serie "amarcord"! A dir el vero el tifo organizado a Trieste nel periodo Stefanel (e forsi anche per qualche anno dopo) iera gestido dal Basket Club High Five. A quanto me risulta (ma poderia anche sbaiarme) i Boys iera parte del BCHF. BCHF iera in contatto con la dirigenza dela Società e gaveva el compito de gestir / organizar el tifo interno + l'organizazion delle trasferte (tra cui el "tragico" spareggio de Bologna '86 sul quale - forsi - saria de ricordarse un po' meio come effettivamente andò la storia. Go letto nel forum robe del tutto inesatte) Stemo parlando de un periodo de circa 10 stagioni, (diria tra 1984 e 1994). Credo sia stado el periodo d'oro del basket a Trieste. CHiaro che col pasar dei anni la gente cresi, ga più impegni, certi finisi de studiar e trova lavoro lontano (guarda caso la mia situazion) per cui, no ricordo se a causa della fuga de Bepi o se per altre ragioni, el grupo se sfaldò (anche se qualche volta go visto veci amici in curva al Palatrieste). Proverò a veder se trovo un po' de materiale originale dell'epoca .... sarà come riveder el canestro de Nando contro la Virtus (spero che tuti sapi de cosa sto parlando....).
Born to run Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Come te vol che no se ricordemo de quel canestro..
cucciolina Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Della serie "amarcord"!A dir el vero el tifo organizado a Trieste nel periodo Stefanel (e forsi anche per qualche anno dopo) iera gestido dal Basket Club High Five. A quanto me risulta (ma poderia anche sbaiarme) i Boys iera parte del BCHF. BCHF iera in contatto con la dirigenza dela Società e gaveva el compito de gestir / organizar el tifo interno + l'organizazion delle trasferte (tra cui el "tragico" spareggio de Bologna '86 sul quale - forsi - saria de ricordarse un po' meio come effettivamente andò la storia. Go letto nel forum robe del tutto inesatte) Stemo parlando de un periodo de circa 10 stagioni, (diria tra 1984 e 1994). Credo sia stado el periodo d'oro del basket a Trieste. CHiaro che col pasar dei anni la gente cresi, ga più impegni, certi finisi de studiar e trova lavoro lontano (guarda caso la mia situazion) per cui, no ricordo se a causa della fuga de Bepi o se per altre ragioni, el grupo se sfaldò (anche se qualche volta go visto veci amici in curva al Palatrieste). Proverò a veder se trovo un po' de materiale originale dell'epoca .... sarà come riveder el canestro de Nando contro la Virtus (spero che tuti sapi de cosa sto parlando....). Mamma mia che emozion! Quel canestro no se lo dimenticherà nissun. Iera come una scena a rallentator quel tiro de Nando dopo i tiri liberi segnadi per sbaglio da Binelli
Fabieto Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Mi iero ancora carigo de capodanno ma me ga fatto passar la bala quel tiro.... anzi... me la ga fatta aumentar!
SandroWeb Posted September 30, 2005 Author Report Posted September 30, 2005 Riapro questa discussion copiando e incollando un articoleto de Raffaele Baldini riguardo ciò che sarà del tifo nei prossimi mesi: -- Acegas Trieste: si scalda anche la tifoseria L’avvicinarsi all’esordio di campionato per forza di cose mobilita addetti ai lavori, ma anche la frangia più calda del tifo cestistico. Trieste, come già citato più volte, ha dovuto far fronte ad un fallimento societario e alla sparizione del gruppo organizzato dei Dragons; troppo importante e storicamente punto di riferimento per giocatori e ambiente, sembra riprendere corpo sotto altre forme, di natura quasi totalmente estemporanea. Di certo qualsiasi forma di aggregazione e coordinamento necessita di una “guida†adeguata; nella fattispecie alcuni esponenti del tifo hanno tenuto a precisare e a rivendicare in seno alla società , il settore della tribunetta vicino alla panchina Acegas, luogo adatto a convogliare i tifosi più passionali e portafortuna dello scorso anno. Ribadendo quindi la totale “anarchia†gestionale, comunque si propone in linea generale: Chiunque abbia nel cuore la Pallacanestro Trieste e voglia dare un contributo “vocale†sostanzioso alla causa biancorossa, si posizioni nelle partite casalinghe dell’Acegas nella tribunetta sotto il canestro, vicino alla panchina dei propri beniamini. Nel frattempo sembra confermata la presenza di un pullman proveniente da Osimo con tifosi al seguito, segno tangibile dell’importanza del match di domenica. -- Quindi chi che vol, va zo? E se uno ga l'abbonamento in primo anel, lo lassa andar zo a cantar?
Born to run Posted September 30, 2005 Report Posted September 30, 2005 Tutti in tribunetta a far casin!!!!!! Ese non i ve fa scender, scendè lo stesso!!!!!!
80 revival Posted September 30, 2005 Report Posted September 30, 2005 Premetto che chi vi scrive è uno che faceva parte del direttivo dei Dragons,e che il più delle volte aveva il megafono in mano(chi mi conosce sa).Tralasciando il discorso sullo scioglimento del gruppo che sarebbe troppo lungo,ma se vi ricordate il comunicato è abbastanza chiaro,volevo dire che seppur in forma semplice e senza grossi impegni,alcuni che componeva il gruppo(tra cui il sottoscritto) sta cercando pian piano di far rinascere un certo tipo di sostegno in senno alla Pallacanestro Trieste.Nessuno ha voglia di impegnarsi come ai tempi della serie A(tipo tutte le trasferte a costo de morir),ma come già detto garantire un certo sostegno alla squadra quello sì.Perciò rilancio anch io l'appello già fatto da Born to run: Chi ha voglia di stare in piedi,cantare,sventolare una bandiera e per dirla breve "far casin" venga pure in tribunetta,sarà ben accetto e spero non se nè pentirà ....accettate soprattutto mule eh eh
romanowar Posted September 30, 2005 Report Posted September 30, 2005 Forse i frequentatori "meno giovani" della curva nord di Chiarbola riusciranno ad associare un volto al nome di Ezio M.....i (non sono io!) Mi auguro e spero che anche nella tribunetta del palaTS il mitico grido CIO' MUMIE, ZIGHE' O NO ZIGHE' regni sovrano. FORZA TRIESTE
80 revival Posted October 1, 2005 Report Posted October 1, 2005 Certo che me ricordo de Ezio,anche perchè con la sua mole non passava de certo inosservado.Come me ricordo anche de Ragno e de Geppo.Ad averghene ancora de personaggi cussì,non saria niente mal.Doman se inizia comunque,se volè semo là ....SEMPRE FORZA TRIESTE OVUNQUE E COMUNQUE! PS: Caro Born to run go letto el tuo post.L'idea xe valida,ma sta settimana iera altre robe più importanti de far.Cmq se nè pol parlar per la prossima in casa,visto che xe due settimane de tempo.Al 90% con i pisciaresi se gioca de sabato sera alle 21,perciò non ste cior impegni,e se metti caso dovessimo far el grande colpo(dio dassi),dopo andemo a ciaparse una bala collettiva....
Lele26 Posted October 2, 2005 Report Posted October 2, 2005 A proposito de tiforia organizzata volevo dir anche la mia; Son contento che anche sto anno ghe sia un minimo de color in palazzo però volesi saver una roba. Perche i supporters xe sentadi in parter (o tribunetta) e non in primo anel? Mi capiso che l'altro anno iera poca gente e no se podeva ndar su ma anche i biglieti e i abonamenti costava relativamente poco. Spero che almeno tute quele persone gabi pagado l'abonamento in proporzion a dove i xe sentadi (110euro se non erro). Perche mi lo go fatto! Ciao a tutti
Born to run Posted October 2, 2005 Report Posted October 2, 2005 Confermo che chi xe in tribunetta ga fatto l'abbonamento per andar là !! Piuttosto che vegni + gente a far casin, indifferentemente de dove ga fatto l'abbonamento...nn centra un kuraz quel, l'importante xe far casin!!!!!!!!!
80 revival Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Caro Lele26,colgo l'occasion per risponder a ti come a tanti altri che magari pansa che xe andadi là pagando de meno o gratis.Fin dalla partida promozion con Venezia dello scorso maggio gavevimo deciso che l'anno che veniva volevimo andar in tribunetta per far tifo ed esserghe vicin alla squadra.La dirigenza ga colto la nostra richiesta,e nè ga riservado la tribunetta.Come ti,anche noi gavemo pagado 110 euro nè de più nè de meno.Adesso quella tribunetta aspetta solo de esser riempida de gente che come noi gabbi voia de sostener ed esserghe vicin alla squadra.Noi se gavemo messo là per esserghe VICIN alla squadra,e sperassimo che come noi tanti altri vegni là per aiutarne in questo.Perciò torno a ripeter SE GAVE VOIA DE FAR TIFO E SOSTENER LA SQUADRA VENI' LA.XE TUTTI BEN ACCETTI NESSUNA DISTINZION.VE CHIEDEMO SOLO DE METTERGHE LA VOSE.Ve ricordè come iera la tribunetta contro la Reyer? Cussì devi esser anche quest'anno soprattutto quando giogheremo con Pesaro e Gorizia. Ps: Se i sorveglianti rompi le balle fene saver venindo sora de noi....PIU' SIAMO MEGLIO E'!!!!
Born to run Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Caro Lele26,colgo l'occasion per risponder a ti come a tanti altri che magari pansa che xe andadi là pagando de meno o gratis.Fin dalla partida promozion con Venezia dello scorso maggio gavevimo deciso che l'anno che veniva volevimo andar in tribunetta per far tifo ed esserghe vicin alla squadra.La dirigenza ga colto la nostra richiesta,e nè ga riservado la tribunetta.Come ti,anche noi gavemo pagado 110 euro nè de più nè de meno.Adesso quella tribunetta aspetta solo de esser riempida de gente che come noi gabbi voia de sostener ed esserghe vicin alla squadra.Noi se gavemo messo là per esserghe VICIN alla squadra,e sperassimo che come noi tanti altri vegni là per aiutarne in questo.Perciò torno a ripeter SE GAVE VOIA DE FAR TIFO E SOSTENER LA SQUADRA VENI' LA.XE TUTTI BEN ACCETTI NESSUNA DISTINZION.VE CHIEDEMO SOLO DE METTERGHE LA VOSE.Ve ricordè come iera la tribunetta contro la Reyer? Cussì devi esser anche quest'anno soprattutto quando giogheremo con Pesaro e Gorizia.Ps: Se i sorveglianti rompi le balle fene saver venindo sora de noi....PIU' SIAMO MEGLIO E'!!!!
80 revival Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Go ripetudo troppe volte el termine VICIN,ma penso sia stado abbastanza chiaro el concetto. 5 NOVEMBRE TRIESTE-PESARO....ESSERCI!!!
paladozza ritorneremo!! Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 El problema fondamentale per la gente xe quanto ga pagà quei 20 sfigadi drio un canestro che cerca de ravvivar un poco l'ambiente... e anche se i gavessi avù l'abbonamento gratis? e lora? e anche se i venissi pagadi per star la? evidentemente per qualchedun xe più importante aver 20 muli drio un canestro a far casin, indipendentemente da quanto che i paga, piuttosto che mummie in tribuna. Ricordeve che se qualchedun no paga o paga de meno vol dir che qualchedun ghe da ste agevolazioni.... Ma mi no capisso, invece de esser contenti che nonostante tutto xe ancora qualchedun disposto a far un poco de casin subito a crear polemiche e a farse i c°°°°i dei altri. Ma pensè a esser un poco più vivi e partecipi sempre e non solo l'ultima partida della promozion per far vedere che bravi tifosi che se....
Lele26 Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 Veramente le polemiche parti da chi che parla de PUBLICO DE me**a... non de sicuro de chi chiedi se l'abonamento xe sta pagado o meno. Per quanto me riguarda lo volevo saver semplicemente perche mi go fato un sforzo a sborsar quei bori; permetime che me gavesi da fastidio saver che podevo pagar meno e sentarme do che volevo. Fine della polemica da parte mia. Comunque no me sento assolutamente parte de un PUBLICO DE me**a. Se questo xe el modo migliore per avicinar la gente ala tribuneta....
Recommended Posts