tommy781 Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 sto omo se anche veggente... non podemo neanche pensar mal che intervien in anticipo danne qualche numero per l'enalotto dai! Quote
Juliet Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 xpiacer semo sinceri almeno tra de noi...questa nn xe nè una guera religiosa, nè uno scontro de civiltà , nè xe de drio dei "valori". xe solo una pseudo guera per soldi! soto forma de petrolio, mercato o armi o nn so. paghemo le conseguenza de una politica de sfrutamento prima europeo e dopo statunitense. un poco i ga incassado desso i se sta stufando. "noi" dopremo le armi "intelligenti" lori i kamicaze! cambia l'arma ma sempre l'unico obietivo xe copar! mi fossi stado là ghe gaveria chiesto dove intendi andar lori in vacanza grande Quote
trert Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 quoto pienamente juliet.. volevo scriverlo anche mi, ma essendo un discorso delicato, non me son sporto più de tanto!! Quote
tommy781 Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 quoto pienamente juliet.. volevo scriverlo anche mi, ma essendo un discorso delicato, non me son sporto più de tanto!! te son un vero cavalier prima le donne e i bambini Quote
trert Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 vabbè.. me xe za successo altre volte che se sbanderavo le mie idee apertamente me ritrovavo tutti contro e vegniva zo el mondo.. cussi go evitado (anche visti gli avvertimenti iniziali de Starlite).. ma me ritrovo con le idee de juliet! Quote
Recommended Posts