Jump to content

Recommended Posts

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 6 months later...
Posted

Romaaaaaaaa! Amore assoluto della mia vitaaaaaaa!!!

Ghe son stada per el ponte dei morti, anche se ghe iero za stada 6 anni fa, me son inamorada... sigh sigh, voio tornaaaar!!!

comincio con un bel san piero...

DSC04266.jpg

castel sant'angelo

100_1476.jpg

Posted

Visto che a fine marzo parto per Roma.... dopo posterò anche le mie!!!!! :D

Memorandum: questa xè l'ottava volta che vado nella città eterna, ributterò el soldin in fontana de Trevi per ritornarghe ancora :p

Posted
Stefano79  Inviato il 27 febbraio 2006, 10:35

E pensar che no ghe son mai stado 

Son sta a Civitavecchia ma non a Roma  Doverò organizzar una gita prima o poi

Credime te devi assolutamente vederla magari in primavera che xe la stagion migliore e possibilmente + de qualche giorno e te vederà che quando che te ritorni a Ts te se riprometti de tornarghene. Roma xe bellissima!! Ciau :bye:

Posted

Se me meto a elogiar roma no finiso più... bisogna assolutamente andarghe almeno una volta... mi ghe torno a fine marzo :D

i giapponesi? me fa un baffo a mi... go foto inimmaginabili... tipo ala piancoteca de brera a milan go rivà far foto davanti al naso de un vigilante...

Posted

Penso che Roma sia la più bella città del mondo....meravigliosa...splendida....storia....cultura

Signori xe bellissima ghe son stado e ghe tornerò al 20000%

:ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave:

Posted

Roooomaaaaaa... ghe son stada 5 volte, mio zio abitava là e gavevo vitto e alloggio gratis... ma dopo el ga deciso de tornar su! Adesso xe sei anni che no ghe vado e go deciso che devo assolutamente tornarghe per el ponte del 25 aprile...

Posted

eh già..roma xe roma!!! e pensar che son qui da lunedi e ancora no son riva a veder gnente...(ma perche go de far) ma doman xe sabato e se va afar el giretto del turista...

mi son fortunado mio papà xe romano e quindi finche iera viva nonna ghe vignivo una volta l'anno...

Desso, dopo qualche anno che no vignivo go recuperado alla grande; da settembre xe la terza volta che vegno...e xe probabile un ritorno dopo l'estate...che bel!!!

Posted
...Se volè ve posso ospitar tutti mi... :rolleyes:  :rolleyes: ...

SCHERZAVO!! :D  :D

Rix...stavo per dirti:" Ma va? Grandissimo!" perchè non avevo visto la scritta SCHERZAVO che hai messo più in basso :lol:

:baston::D

Non sono mai stata a Romaaaaaaaa :pianto::pianto:

:bye: