Maurice Posted March 6, 2006 Report Posted March 6, 2006 ...Se volè ve posso ospitar tutti mi... ...SCHERZAVO!! anche mi come cucc no gavevo visto la scritta SCHERZAVO ciò mettila più in vista se no te se vol trovar davanti dela porta una ventina o più de persone che te disi " SEmo del Sito de Sandro" Quote
gufo805 Posted March 6, 2006 Report Posted March 6, 2006 cucciolina Inviato il 06 marzo 2006, 17:32 Non sono mai stata a Romaaaaaaaa Te devi andarghe!! La stagion + bela xè in primavera e son convinto che dopo un poco te ritorni xkè la xè veramente bela. Ciau ciau Quote
cucciola Posted March 8, 2006 Report Posted March 8, 2006 Davvero delle bellefoto :quanti ricordi .Ghe son stada nel 1999 ma spero un giorno de tornarghe.San pietro xè davvero emozionante. Tutta la città comunque xè un monumento d'arte. ancora complimeti Quote
saretta Posted May 11, 2006 Report Posted May 11, 2006 son ritornada a Roma due giorni e go visto altre cosette... tra cui el cambio della guardia al quirinale.. non el solito cambio della guardia.. qua ga cambià anche l'arma.. da marina all'esercito Quote
saretta Posted May 11, 2006 Report Posted May 11, 2006 el momento del cambio... ( prima ghe xè stada la parata delle varie forze armate, con tanto de fanfara,ma la go persa... ) Quote
saretta Posted May 11, 2006 Report Posted May 11, 2006 la cupola della stupenda chiesa di Sant' Andrea al Quirinale! Un capolavoro... la foto non rendi giustizia, poi non son brava nelle foto... Quote
Maurice Posted May 12, 2006 Report Posted May 12, 2006 Grande saretta...belle foto...xe sempre bel veder Roma Quote
mula alabardata Posted November 6, 2006 Report Posted November 6, 2006 tiro fora sta discussion più che x metter foto [devo prima andarghe! ] x chiederve un consiglio: save dove se pol dormir in un albergo decente, ma che non costi tanto? e che sia in centro o cmq servido da abbastanza bus? se se andadi in qualche posto e ve se trovadi ben.. feme saver.. grazie! Quote
tinuviel Posted November 6, 2006 Report Posted November 6, 2006 dove iero mi no te consiglio...attaccado a Termini, con gente insanguinada che girava per l'andron... comunque, se te va in centro, Roma te la giri facilmente, la maggiorparte del tempo a pie che xè tutto bastanza tacado (bon, mi fazo 8 ore de caminada senza problemi in vacanza, ma la sensazion iera, comunque, che fussi quasi tutto bastanza vicin, gavemo ciapado solo tre volte el metro, per stadio e palazzetto) Quote
saretta Posted November 7, 2006 Report Posted November 7, 2006 mi me son trovada ben in un albergo sulla via aurelia, xè un pò fora del cenrtro, ma te ga bus e metrò che te porta dove che te vol! la secodna volta semo andai vicin termini, ma non iera molto bel, ne come zona ne l'abergo in se... Quote
Giada Posted November 7, 2006 Report Posted November 7, 2006 Mi son andada a Roma un casin de volte ma una volta andavo a casa de mio zio che abitava là, quindi niente albergo, e l'ultima volta (in luglio de sto anno) ghe son andada con mio moroso per festeggiar un anniversario importante (10 anni che se sopportemo!!!!) e lui ga volu far una roba speciale e prenotar una suite in un hotel a 4 stelle... quindi no credo che sia quel che te cerchi! Quote
tinuviel Posted November 7, 2006 Report Posted November 7, 2006 ghe son andada con mio moroso per festeggiar un anniversario importante (10 anni che se sopportemo!!!!) orpo! vol dir che se conosemo da più de 10 anni? mamma mia... scusemo l'OT Quote
Giada Posted November 7, 2006 Report Posted November 7, 2006 Diria che se conossemo circa dal '95... o forse anche '94!!!! El tempo passa e noi invecemo (fine OT) Quote
Bonovox767 Posted November 7, 2006 Report Posted November 7, 2006 Io c'ero poche settimane fa, all'Hotel Royal Court vicino alla stazione Termini, bellino e pulito.. camere piccole, ma molto confortevoli. Dipende da quanto vuoi/puoi spendere... Usa sennò QUESTO motore di ricerca...è valido Io stando vicino alla Stazione Termini, non ho avuto problemi...ovvio che se giri per Stazione alle due di notte, non è il massimo... ma se torni a ora tarda e ti fai portare in Taxi, il problema è risolto. Quote
Bonovox767 Posted November 7, 2006 Report Posted November 7, 2006 Mettiamo un po' di foto quindi: Bandiera - Altare della Patria Croce - Ponte S.Angelo Castel S.Angelo dall'autobus Musicista Africano sul Ponte S.Angelo Spigoli di Luce - Colosseo The Gallery - Musei Vaticani Ettaluce - Musei Vaticani Notte Magica - S.Pietro Quote
rix Posted November 7, 2006 Report Posted November 7, 2006 dove iero mi no te consiglio...attaccado a Termini evitè sta zona...za de zorno la xe sai bruttarella, no ve immaginè cossa xe de notte (apparte chi che xe za stado..)..Co ghe passo sto sempre c 4000 oci per vardarme da clandestini drogati (credo che ghe sia un brutto giro.. ) e da barboni pazzi. Secondo mi xe una dele zone meno romane e piu brutte della Città. @ Mula nn sn sai esperto de alberghi, cmq te podessi zercar alberghi vicn p.za euclide..la xe una bela zona, ben collegada. Forsi pero sn un poco cari. Altrimenti ghe xe un'ostel vizin lo stadio, ma credo che sia tanto economico quanto brutto. Se te ga dubbi su qlc zona chiedime pur, che almeno su quel te so dir. Quote
cucciolina Posted November 7, 2006 Report Posted November 7, 2006 Belle foto Bonovox In sti giorni stago leggendo Angeli e Demoni e veder le foto del Castel S.Angelo, dei musei vaticani, ecc me ga fatto tornar in mente sto bellissimo libro! Grazie grazie Quote
Recommended Posts