Jump to content

Recommended Posts

Posted
...Se volè ve posso ospitar tutti mi... :rolleyes::rolleyes: ...

SCHERZAVO!! :D:D

anche mi come cucc no gavevo visto la scritta SCHERZAVO

ciò mettila più in vista se no te se vol trovar davanti dela porta una ventina o più de persone che te disi " SEmo del Sito de Sandro"

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
cucciolina Inviato il 06 marzo 2006, 17:32

Non sono mai stata a Romaaaaaaaa 

Te devi andarghe!! La stagion + bela xè in primavera e son convinto che dopo un poco te ritorni xkè la xè veramente bela. Ciau ciau :bye:

Posted

:clapclap: Davvero delle bellefoto :quanti ricordi .Ghe son stada nel 1999 ma spero un giorno de tornarghe.San pietro xè davvero emozionante.

Tutta la città comunque xè un monumento d'arte.

:clapclap: ancora complimeti

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

son ritornada a Roma due giorni e go visto altre cosette... tra cui el cambio della guardia al quirinale.. non el solito cambio della guardia.. qua ga cambià anche l'arma.. da marina all'esercito

post-15-1147375039_thumb.jpg

• 5 months later...
Posted

tiro fora sta discussion più che x metter foto [devo prima andarghe! :D] x chiederve un consiglio:

save dove se pol dormir in un albergo decente, ma che non costi tanto?

e che sia in centro o cmq servido da abbastanza bus?

se se andadi in qualche posto e ve se trovadi ben.. feme saver.. grazie! :)

Posted

dove iero mi no te consiglio...attaccado a Termini, con gente insanguinada che girava per l'andron...

comunque, se te va in centro, Roma te la giri facilmente, la maggiorparte del tempo a pie che xè tutto bastanza tacado (bon, mi fazo 8 ore de caminada senza problemi in vacanza, ma la sensazion iera, comunque, che fussi quasi tutto bastanza vicin, gavemo ciapado solo tre volte el metro, per stadio e palazzetto)

Posted

mi me son trovada ben in un albergo sulla via aurelia, xè un pò fora del cenrtro, ma te ga bus e metrò che te porta dove che te vol!

la secodna volta semo andai vicin termini, ma non iera molto bel, ne come zona ne l'abergo in se...

Posted

Mi son andada a Roma un casin de volte ma una volta andavo a casa de mio zio che abitava là, quindi niente albergo, e l'ultima volta (in luglio de sto anno) ghe son andada con mio moroso per festeggiar un anniversario importante (10 anni che se sopportemo!!!!) e lui ga volu far una roba speciale e prenotar una suite in un hotel a 4 stelle... quindi no credo che sia quel che te cerchi!

Posted
ghe son andada con mio moroso per festeggiar un anniversario importante (10 anni che se sopportemo!!!!)

orpo! vol dir che se conosemo da più de 10 anni? mamma mia... :D

scusemo l'OT :D

Posted

Io c'ero poche settimane fa, all'Hotel Royal Court vicino alla stazione Termini, bellino e pulito.. camere piccole, ma molto confortevoli. Dipende da quanto vuoi/puoi spendere...

Usa sennò QUESTO motore di ricerca...è valido ;)

Io stando vicino alla Stazione Termini, non ho avuto problemi...ovvio che se giri per Stazione alle due di notte, non è il massimo... ma se torni a ora tarda e ti fai portare in Taxi, il problema è risolto.

Posted

Mettiamo un po' di foto quindi: :)

Bandiera - Altare della Patria

altaredellapatria21smaltm3.jpg

Croce - Ponte S.Angelo

castelsangelo6smallfw2.jpg

Castel S.Angelo dall'autobus

castelsangelosmallvt2.jpg

Musicista Africano sul Ponte S.Angelo

musicaapontesangelosmalxm8.jpg

Spigoli di Luce - Colosseo

colosseodintorni6smalleq7.jpg

The Gallery - Musei Vaticani

museovaticanosmalluu7.jpg

Ettaluce - Musei Vaticani

museivaticani19smallol9.jpg

Notte Magica - S.Pietro

spietronightsmallxf2.jpg

Posted
dove iero mi no te consiglio...attaccado a Termini

evitè sta zona...za de zorno la xe sai bruttarella, no ve immaginè cossa xe de notte (apparte chi che xe za stado..)..Co ghe passo sto sempre c 4000 oci per vardarme da clandestini drogati (credo che ghe sia un brutto giro.. :angry: ) e da barboni pazzi. Secondo mi xe una dele zone meno romane e piu brutte della Città.

@ Mula nn sn sai esperto de alberghi, cmq te podessi zercar alberghi vicn p.za euclide..la xe una bela zona, ben collegada. Forsi pero sn un poco cari. Altrimenti ghe xe un'ostel vizin lo stadio, ma credo che sia tanto economico quanto brutto. Se te ga dubbi su qlc zona chiedime pur, che almeno su quel te so dir.