iaga Posted August 16, 2005 Report Posted August 16, 2005 Proprio su mediaset doveva far?!?! xè solo che pubblicità ! Quote
SandroWeb Posted August 16, 2005 Author Report Posted August 16, 2005 La prima giornata sarà Triestina-Bologna...sticazzi Quote
iaga Posted August 16, 2005 Report Posted August 16, 2005 Eh.. mi non so chi.. ma dopo i saluti un gaveva ancora el microfono verto e ga dito "Evvai" Cmq si... no xè mal come inizio. Quote
SandroWeb Posted August 16, 2005 Author Report Posted August 16, 2005 Triestina-Bologna Avellino-Triestina Triestina-Ternana Atalanta-Triestina Triestina-Albinoleffe Cremonese-Triestina Triestina-Catanzaro Rimini-Triestina Brescia-Triestina Triestina-Modena Cesena-Triestina Triestina-Catania Triestina-Verona Pescara-Triestina Triestina-Arezzo Vicenza-Triestina Triestina-Crotone Torino-Triestina Triestina-Piacenza Mantova-Triestina Triestina-Bari Quote
SandroWeb Posted August 16, 2005 Author Report Posted August 16, 2005 Go creado una nuova pagina interna con el calendario completo...Lo trovè QUA. A tempo de recordddddd Quote
Matt Posted August 16, 2005 Report Posted August 16, 2005 [ot]son mi che me se incrosa i oci, o le date le xe un poco sballade??[/ot] comu, bel col bologna! Quote
Delio Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 Zercavo sul calendario le squadre più deboli dela nostra, ma go qualche dificoltà ... chi me 'iuta? Quote
Maurizio72Ts Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 [ot]son mi che me se incrosa i oci, o le date le xe un poco sballade??[/ot] [ ]no te se incrosa i oci...xe vero, ma se el lavor xe stado fato in freta e furia xe normale [/ ] per el resto...Veramente un OTTIMO LAVORO Capo....BRAVO!!!! per quanto riguarda el campionato beh...prima o dopo bisogna incontrarle tute.... Quote
Maurizio72Ts Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 Zercavo sul calendario le squadre più deboli dela nostra, ma go qualche dificoltà ... chi me 'iuta? al momento mi vedessi come serie candidade a retroceder le stesse che xe andade zo drite l'altro anno (Pescara e Catanzaro), poi per el resto no savessi dir (O meio podessi dir Triestina, ma me sà che se fazo una roba simile...qua dentro no meto più piede ). Dopo tuto pol suceder...xchè come i disi...la bala xe rotonda Quote
SandroWeb Posted August 17, 2005 Author Report Posted August 17, 2005 Chiedo scusa per gli errori, go fatto tutto troppo de furia Go provvedudo a corregger, grazie che me gavè avvertido subito Quote
Matt Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 nessun problema...piu che altro, no iero sicuro, magari iera come l'anno scorso, se comincia co una partida, poi i fa la terza, i recupera la seconda...ecc... :s'ciopado: Quote
Recommended Posts