Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ciogo spunto dala discusion nata con Rolf su un altra sezion :D

Secondo mi el periodo Stefanel xe sta sicuramente el piu bel (anche xche quei prima no li go visudi xche iero picio :p) ma no me piasi el modo con cui Bepi xe anda via (negando l'evidenza anche a affari conclusi e zogadori za via) e le scuse che el ga tira fora... son anche contento che a Milano no el gabi trova el publico che el gaveva a TS ... ricordo (e me vien le lagrime) le partide de Korac, la partida del 1 gennaio col tiro de Gentile, le file e le corse per becar un posto nei derby contro ud/go ... iera un altro basket a mio avviso de livel sai piu alto della A1 de adesso ....

La scusa de STefanel secondo mi xe stada un pretesto .. lui probabilmente sperava che andando a MI el gavesi fato el passo in avanti definitivo per i sui affari inveze me sa che ga fato un buso nel acqua... ricordo anche la partida de TS contro MI con i zogadori che pianzeva durante la presentazion dele squadre per via dela acoglienza riservada....

E voi? :D

Posted

boh... apparte che voio veder chi opterà per la terza (penso nissun!) cmq secondo mi ga fatto ben ad andar via, el ga portà veramente tanti soldi, gloria, vittorie, prestigio, vivaio giovani e in cambio ga gavudo sai poco.... anche se preferiso Chiarbola, pensè cosa podeva esser el PalaTrieste con Stefanel....

Posted

Mah!

Se per ti la retrocesion in B1 e la mancata promozion in A2 l'anno successivo xe sinonimo de gloria, successo e prestigio alora son d'accordo con ti!

Gurda che nei primi anni Bepi non gaveva speso tanto. Chiaro che alla fine gaveva fatto un squadron che vinzeva e che iera un piacer vederli giogar. :DDDD

Mi credo che a quel punto el gaverà pensado che una squadra de quel livel meritava 10.000 spettatori a partida e visto che a TS no i voleva farghe el palazzetto el xe vignudo a Milano (senza mai ragiunger nianca lontanamente lo stesso rapporto tifosi - squadra - città raggiunto a TS).

Secondo mi se i gavessi fatto un palazzetto a TS quando lo voleva lui a quest'ora l'Acegas se ciamasi Stefanel, la squadra giogasi in A1 e... sigh.... in bacheca ghe saria qualche scudetto.

Posted
ricordo anche la partida de TS contro MI con i zogadori che pianzeva durante la presentazion dele squadre per via dela acoglienza riservada....

E voi? :D

Ricordo la presentazion del le squadre: quando i ga ciamado la Stefanel Milano TUTTO EL PALAZETTO SE GA VOLTA' DANDO LE SPALLE AL CAMPO.

La stampa gaveva criticà l'atteggiamento. A mi me gaveva parso el minimo.

Posted

Ricordo anche un derby con TV con i tifos de treviso sfegatai de TV sentai in tribuna soto la curva nord sperai solo da una fila de CC... i ga tenta anche de far casin ma per fortuna (mi digo anche la civilta' del publico) no xe suceso niente... :D

Go tenta' de modificar el sondagio ma no rivo ... me disi che no go permessi... Sandro fa qualcosa! :D

Posted

hahahah siccome i primi anni de Stefanel non gavemo otteniudo risultati dovevo dir che xe sta un periodo brutto? Ciò se mi fosi un imprenditor che caccia la pila gavessi fatto come lui, se dopo xe robe drio che NISSUN sa ma solo el diretto interessado allora cambiria la mia opinion... salut'

Posted

Inutile missiar su quel che xe stà, xe 'ndà come forsi iera ovio che andassi. Dovendo sceglier tra un buso come Trieste e una piaza importante come Milan, qualsiasi imprenditor no gavessi avù dubi. In fin dei conti Stefanel no xe miga triestin... gavessi dovù restar per simpatia? Xe solo afari, muli... :unsure:

Posted

Secondo mi gli insucesi dei primi anni ga reso ancora più bel el periodo in cui gavemo lottado per vinzer al campionato. Bepi iera un entusiasta, el se rialzava dopo ogni batosta (e i primi anni ne ga becade parecchie) con più voia de prima.

Però co el ga capì che no i ghe gavesi fato el palazetto novo no el ga più visto niente e (forsi con dispiacer) el ga lassà TS per MI dove el gaveva una "visibiltà" sicuramente superiore.

Punto.

Posted
Secondo mi gli insucesi dei primi anni ga reso ancora più bel el periodo in cui gavemo lottado per vinzer al campionato. Bepi iera un entusiasta, el se rialzava dopo ogni batosta (e i primi anni ne ga becade parecchie) con più voia de prima.

Però co el ga capì che no i ghe gavesi fato el palazetto novo no el ga più visto niente e (forsi con dispiacer) el ga lassà TS per MI dove el gaveva una "visibiltà" sicuramente superiore.

Punto.

Inveze per mi quando ga avù l'ocasion la ga ciapada al volo...

A Treviso xe tuti del comun i vari impianti che ghe xe?

Posted

Purtroppo no me ricordo sai del periodo stefanel....iero troppo picio e all'epoca a mi el basket me piaseva solo giogarlo.

El mio approccio alla pallecanestro trieste xe stado proprio dopo l'abbandono de stefanel.

Effettivamente no xe stado bel come se gaveva evoludo sto abbandono e penso che sia stado dimostrado decisamente ben el giorno che se ga disputado la partida tra trieste e milano!

Onestamente me fa rabbia saver che gavevimo in città uno dei quintetti + forti d'europa [ secondo mi ] con el quale podevimo cavarse + de una soddisfazione. :pianto::pianto::pianto:

Posted

Mi go vissudo l'era Stefanel da dentro,giogavo con le vaire formazioni giovanili.Devo dir che el gaveva creado qlcsa de unico, una grande famiglia in cui tutti si riconoscevano. Purtroppo alla maggior parte degli imprenditori interessa solo il lato economico ed ha preso altre strade, se avesse considerato quello umano a quest'ora sarebbe ancora qua e noi stufi di vincere...