Maurizio72Ts Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 Volevo saver, se xe possibile, se qualchidun dei iscritti al Forum ga el Digitale Terrestre e la scheda prepagada mediaset premium per veder le partide de Serie A. Mi gavessi un picolo problema, credo, con la scheda che no me permeti de visualizar le partide. La mia richiesta xe...cossa xe de far per visualizar le imagini mediaset?? Ringrazio anticipatamente x le eventuali soluzioni che me darè. Maurizio72ts Cita
iaga Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 Me dispiasi ma no posso aiutarte.. però me informerò e vedo se qualchedun me sa dir qualcosa! Cita
Maurice Inviato 18 Settembre 2005 Segnala Inviato 18 Settembre 2005 Idem.....no me intendo de sta roba,ma appena saverò qualcossa te farò saver Cita
Matt Inviato 19 Settembre 2005 Segnala Inviato 19 Settembre 2005 Mi son messo ancora peggio...no rivo a veder gnanca la tv normale figuremose DT e DDT Cita
assist Inviato 19 Settembre 2005 Segnala Inviato 19 Settembre 2005 Prova ad aggiorna dal menù del decoder el software oppure controlla che la schedina entri correttamente nell'apposito alloggiamento Cita
saretta Inviato 19 Settembre 2005 Segnala Inviato 19 Settembre 2005 Mi go el digitale... ma a dir la verità non me funzia. Go problemi de antenna. Cmq penso che te gabbi de aggiornar la lista canali o andar su Premium e veder cosa i te disi la. Sta cmq attenta che te gabbi el segnal per Premium.... non tutti lo ciapa! Cita
SandroWeb Inviato 20 Settembre 2005 Segnala Inviato 20 Settembre 2005 Da quanto ne so mi, tutti quei che punta con l'antenna terrestre verso el ripetitor de conconello no riva a veder el canal in question, discorso diverso per quei che punta a muggia. Cita
assist Inviato 21 Settembre 2005 Segnala Inviato 21 Settembre 2005 Da quanto ne so mi, tutti quei che punta con l'antenna terrestre verso el ripetitor de conconello no riva a veder el canal in question, discorso diverso per quei che punta a muggia. Xe vero: sportitalia infatti no lo vedo perchè go l'antenna su conconel!!! Cita
tifone Inviato 22 Settembre 2005 Segnala Inviato 22 Settembre 2005 Mi con l'antenna centralizzada son puntà su Conconello ma basta gaver un'antenna de quelle telescopiche dentro casa e rivo a ciapar Muggia e quindi a veder SI e l'Unione ,se no credè provè,se abbastanza semplice Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.