Vai al contenuto

Love on web


assist

Messaggi raccomandati

  • Risposte 110
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Internet xè un ottimo mezzo per conoser gente, quindi xè anche possibile trovar la morosa. Chiaramente una roba xè conoserse da drio una tastiera e una roba xè dal vivo. Credo che l'atteggiamento della gente cambi parecchio a seconda che te sia a casa al PC o dal vivo. Quindi dipendi...in linea de massima digo che xè possibile. Disemo che no credo a quei che sostien de esserse innamoradi prima ancora de aver visto la persona :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi non posso che votar si.....in fondo xe grazie a sto sistema che go la morosa!

:grin::grin::grin:

Cmq quel che magari pol eser negativo xe che drio ad una tastiera te pol risultar diverso da come te son realmente, inoltre se no te scrivi come te parli te rischi de crear fraintendimenti o casotti.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi non posso che votar si.....in fondo xe grazie a sto sistema che go la morosa!

:grin::grin::grin:

Cmq quel che magari pol eser negativo xe che drio ad una tastiera te pol risultar diverso da come te son realmente, inoltre se no te scrivi come te parli te rischi de crear fraintendimenti o casotti.

:wub: concordo pienamente :D

per risponder a Trert... xe vero.. innamorarse magari no se riva ma xe comunque un buon inizio per conosserse.. poi el resto vien da sè :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche secondo me è un modo per conoscere gente.

Ma non riesco ad innamorarmi se non vedo la persona negli occhi.

Però conosco varie persone che si sono innamorate via internet.

Mi pare che siano sopratutto le ragazze ad innamorarsi via chat. Forse hanno più immaginazione o sono meno attaccate al impatto "visivo" della persona.

Io ho avuto 2 spasimanti conosciute online.

Si son innamorate di me probabilmente perché non riuscivano a vedermi in faccia :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Go messo de si, perche conosso gente che se ga trovado in rete!

COme ste disendo, ovio che no basta solo la chat o quel che xe...a un certoo punto te se becherà con quel che sta dal'altra parte e solo in quel momento te capirà qualcossa de più!

:ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go votado sì.

Me xe successo (anni et anni or sono) de esserme presa una cotta per uno conosudo via chat. Però no lo go mai conosudo de persona, quindi no so se saria andado a bon fine o no. Resterò col dubbio! :lol:

Anche secondo mi, però, no basta per innamorarse: l'impatto visivo xe importante. Resta cmq un bon inizio.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi son daccordo con trert ... xè un modo x conosser gente, ma mi (almeno fin desso :cherobeara: ) non rivassi ad innamorarme via internet

sembra strano forse ma un pò te se innamori anche...

Prima te conosi la persona, dopo te apprezzi el suo modo de comunicar,te se cominci ad interessar.... e dopo te la conosi e se el sentimento xè se sviluppa.

Per mi xè sta così!

Link al commento
Condividi su altri siti

L'amore xè possibile dipendi come se sviluppa la situazione,cmq se conossi molta gente,mi son andà fino a bergamo e a roma dove se ritrovava amici virtuali di una chat che frequento tutt'ora,una roba molto simpatica,come che go visto che fazzè anche quà....bravi...

Link al commento
Condividi su altri siti

Si, penso che sia possibile prenderse una cotta per qualchedun conosudo in chat o per email.

per quel che me riguarda mi son molto chiuso con i miei sentimenti e comunque se non se se neanche incontra pol esser solo un'infatuazion temporanea.

quando se riva a incontrarse succedi el caos. quasi mai se ritrova la persona che se gaveva in chat.. almeno non all'inizio.

se se parla de incontri tra gente de città diverse poi se scopri anche che ghe xe una certa difficoltà de comunicar.

parlar in italian ad esempio pol risultar difficoltoso e non naturale se entrambi xe abituadi a parlar el proprio dialetto.

[OT ?]

mi non go avudo proprio una storia de questo tipo ma un periodo me vedevo con una tipa che abita lontan :)

(e non la go conosuda in un newsgroup o in una chat.. )

xe successo che go contattado per email un tipo che ga scritto una storia fantasy che me piaseva.. dopo un po che me scrivevo con lui el me ga passado el contatto de una sua amica patida anche ela de questo genere de racconti. (tra l'altro la me ga fatto legger la storia fantasy più bella che go mai letto fin adesso. pecà che non la ga terminà el seguito) e questa qua un giorno la me passa el contatto email de una sua amica.

anche questa la ga scritto delle storielle fantasy, niente de tale comunque (un po come quele che scrivo mi).

gavemo iniziado a sentirse per email (se sentivimo tipo un'email al mese)

poi la se ga fatta la chat.

poi gavemo deciso de incontrarse.

per un periodo gavemo fatto a turni a vederse tra mi che vado a trovarla e ela che vien a trovarme a mi.

e cussì go imparado el significato de: "Il treno viaggia con un ritardo Infinito"

...

...

e adesso continuo a sentirla ogni tanto per email come un tempo e semo rimasti buoni amici anche se non se frequentemo più.

[/OT]

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×