Jump to content

Recommended Posts

Posted
Xe la prima discussion che creo (qualchedun me ga spinto a farlo :lol: ) e spero de aver fatto tutto nel modo corretto O|

[OT] Ma no xè oggi el tuo compleanno :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

A parte i scherzi...se pol telefonar per veder se i ga finalmente verto per zogar a biliardo. Ormai xè diventà una question de principio :D

Posted

x mi va ben, mejo se 'ndemo in cita' zona rive che cusi de scampon se xe qualche concerto se pol porvar a sentir o se no 'ndar in qche local... per el biliardo.. ehm... no xe che sprizzo felicita' ... e po se pol 'ndar un'altra votla co no xe la barcolana :D

Posted

Diria de rimandar a data da destinarsi el discorso biliardo, almeno fino a quando no gavemo la certezza che sia verto.

Visto che semo in settimana de barcolana, quoto la possibilità de magari andar a far un giro per le rive e, perchè no, scoltar se xe musica e bever qualcossa là dei stand :D

Posted

Signori domani xe Frankie Hi-nrg e i Negrita! A meno che non sia un piovon assurdo mi sarò là, quindi al limite se voi passè de quelle parti podemo becarse :rolleyes:

Posted

Ok per el luogo del ritrovo...per quanto riguarda el programma decideremo in loco per via del tempo. Se vien zo strangolini no credo se gabi molta voia de ciapar aqua in piazza, al limite se rinchiudemo in qualche local :D