polpetta Posted October 13, 2005 Report Posted October 13, 2005 Devo dir che come el scrivi sto tipo non me dispiasi.. xe abbastanza scorrevole. .....solo el finale me ga lassà un pochetin perplessa. ....desso no vedo l'ora de veder el film piccolo link sul libro: http://www.corriere.fantascienza.com/libri/6167 Quote
Stefano79 Posted October 13, 2005 Report Posted October 13, 2005 Star me lo ga prestà e devo ancora leggerlo. No steme contar eh Quote
Stefano79 Posted November 29, 2005 Report Posted November 29, 2005 Go appena finido de leggerlo. Non xè el mio genere preferito, ma devo ammetter che me ga piasso Divertente, assurdo e alcune volte provocatorio Penso che me farò prestar anche el seguito Quote
ciano de giarizole Posted December 5, 2005 Report Posted December 5, 2005 ... E grazie per il pesce! Hihihi. Se ve piasi el stile fantademenziale, ve consiglio "Scambio mentale", publicado qualche ano fa su Urania. Lo go casa, se ve interesa ve dago el nome del'autor. De sbregarse, ma ve averto: xe un libro asurdo! Ciano de Giarizole PS: balete (el mio munj pet ve ringrazia) Quote
Recommended Posts