iguanadan Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Si è sentito parlare dell'argomento, nel fine settimana. Ok l'autarchia, ma forse qui siamo all'assurdo... oppure lo Zar e il Tonno sono dei geni? A voi il giudizio! d. Cita
SandroWeb Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Secondo mi i sta fazendo de necessità virtù...cmq se la mossa xe indovinada xe de darghe la medaia Anche se credo poco in tutto ciò Cita
saretta Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Non digo niente anche perchè non go presente el giogador.... Cmq meio spetar de vederl in azion no? Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Mah, vedremo! Magari xe una soluzion che funziona, mai dire mai! Ve ricordè de Guerino Gottardi? Messo centravanti in coppa italia a Terni ga fatto una doppietta... vedremo! Cita
iaga Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Mi speto de vederlo prima de giudicar.. forsi pezzo del vecchio Mosca non sarà :D Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Mi speto de vederlo prima de giudicar.. forsi pezzo del vecchio Mosca non sarà :D quoto Cita
Matt Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 [OT]xe el mio idolo guerino Gottardi... el ga segnà anca al Bernabeu contro el real...che emozion [/OT] Mi son sempre più convinto che el zar e Tonnell8 i sia due geni...quindi speto de veder come che se comporta... Son Fiducioso Cita
Giots Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 non me par un abona idea...un zogador che fino adesso non ga mai zogado neanche nel suo ruolo non vede perche dovessi metterlo in un altro ruolo che non xe el suo.... Cita
Maurizio72Ts Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 mah, mi son de l'idea de dover spetar prima de dar giudizi, magari el Tonno e lo Zar ga visto giusto e xe un sior zogador Cita
Maurice Inviato 25 Ottobre 2005 Segnala Inviato 25 Ottobre 2005 Xe azzardà .....magari el ne segna 3 gol,ma nn son granchè convinto staremo a veder Cita
Jazz Inviato 25 Ottobre 2005 Segnala Inviato 25 Ottobre 2005 Considerado la crosta che el xe in difesa el pol far solo che meio in attacco (o almeno meno danni ) Cita
Maurizio72Ts Inviato 25 Ottobre 2005 Segnala Inviato 25 Ottobre 2005 azzardo un pronostico (no stè bastonarme se sbalio eh ) Triestina - Catania 6-0 (tripletta de Lima , due de Godeas e za che semo..un autogol de lori ) Cita
Born to run Inviato 25 Ottobre 2005 Segnala Inviato 25 Ottobre 2005 Esperimento riuscito!! Il ragazzo ha giocato bene, molto bravo nelle sponde...peccato per la sconfitta ingiusta Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 25 Ottobre 2005 Segnala Inviato 25 Ottobre 2005 Me par Mauri che te gabbi sbaglià anche de molto Cmq el ragazzo se gà impegnà , pecà x la sconfitta Cita
Giots Inviato 26 Ottobre 2005 Segnala Inviato 26 Ottobre 2005 secondo mi l'esperimento nn xe riusci...el mulo xe bravo si ma sicuramente el suo ruolo nn xe attaccante......-.-......resto sulla decison che nn xe una bona idea metterlo in attacco..... Cita
Cor^ Inviato 26 Ottobre 2005 Segnala Inviato 26 Ottobre 2005 Ghe la ga messa tutta ma secondo mi nn xe x lui l'attacco Cita
iaga Inviato 26 Ottobre 2005 Segnala Inviato 26 Ottobre 2005 Dopo gaver visto la partida de ieri diria che neanche Baù giogava nel suo ruolo.. quindi aspetto de vederlo meio, se lo Zar me darà l'opportunità . Cita
diego Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 No stemo a scherzar, Lima xe un terzin e se ga visto .No basta la volonta, me vien a mente un cross de Bau che Lima ga incornado come che colpisi un terzin, cioè per rinviar e senza indirizzar la bala.Come diseva la Debegnac, mi penso che i scrivi ste robe solo per insempiar la gente Gavemo sa dei boni attaccanti, spetemo che i torni dall'infermeria. Cita
Delio Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Tonnell8 ga batù sai sul caratere e la determinazion de Lima, ma no se pol miga vinzer solo con quei, alora ciolemo 11 maori del rugby e sbreghemo el campionato... Te pol eser determinà quanto che te vol, ma senza tecnica no se va lontan... Tut'al più i podessi far un clone con la tecnica de Baù e la determinazion de Lima, saria un zogador da serie A... Cita
iaga Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Non se va lontan neanche se te ga 11 come Bau in campo a ogni partida.. Non xè amisibile che un giogador vadi in campo per vardarse intorno e spetar de ciapar la paga. Non posso tollerar el fatto che sti qua sia stanchi perchè i ga fatto una partida 4 giorni prima. Noi fa altro che questo e alzar el bicer. Cita
Maurice Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Ga ragion Iaga Lima no gaverà el talento de Baù,ma sicuramente no ga l'egoismo e la poca voia de far una corsetta per andar a cior la bala. Baù contro el Catania xe sta penoso....Lima invece se ga impegnà come un mato. Se el segnava anca per una bota de cul ora ierimo tutti qui a parlar de quanto che xe bravo Lima,perchè el se impegna e segna.... 11 Lima per la determinazion ne servissi proprio Cita
SandroWeb Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 Sembra che Lima sabato vegnerà confermado in attacco....domanda: ma fa troppo schifo metter Esposito dal primo minuto? Gavemo visto che Lima xe volonteroso come nisun altro, però a puntar la porta el fa una fadiga immane...buh... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.