Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Si è sentito parlare dell'argomento, nel fine settimana. Ok l'autarchia, ma forse qui siamo all'assurdo... oppure lo Zar e il Tonno sono dei geni? A voi il giudizio!

d.

Inviato

[OT]xe el mio idolo guerino Gottardi...

el ga segnà anca al Bernabeu contro el real...che emozion :pianto: [/OT]

Mi son sempre più convinto che el zar e Tonnell8 i sia due geni...quindi speto de veder come che se comporta...

Son Fiducioso

Inviato

non me par un abona idea...un zogador che fino adesso non ga mai zogado neanche nel suo ruolo non vede perche dovessi metterlo in un altro ruolo che non xe el suo.... :down::down::down:

Inviato

secondo mi l'esperimento nn xe riusci...el mulo xe bravo si ma sicuramente el suo ruolo nn xe attaccante......-.-......resto sulla decison che nn xe una bona idea metterlo in attacco..... :down::down::down:

Inviato

No stemo a scherzar, Lima xe un terzin e se ga visto .No basta la volonta, me vien a mente un cross de Bau che Lima ga incornado come che colpisi un terzin, cioè per rinviar e senza indirizzar la bala.Come diseva la Debegnac, mi penso che i scrivi ste robe solo per insempiar la gente :vino: Gavemo sa dei boni attaccanti, spetemo che i torni dall'infermeria.

Inviato

Tonnell8 ga batù sai sul caratere e la determinazion de Lima, ma no se pol miga vinzer solo con quei, alora ciolemo 11 maori del rugby e sbreghemo el campionato... Te pol eser determinà quanto che te vol, ma senza tecnica no se va lontan...

Tut'al più i podessi far un clone con la tecnica de Baù e la determinazion de Lima, saria un zogador da serie A... :D

Inviato

Non se va lontan neanche se te ga 11 come Bau in campo a ogni partida.. Non xè amisibile che un giogador vadi in campo per vardarse intorno e spetar de ciapar la paga. Non posso tollerar el fatto che sti qua sia stanchi perchè i ga fatto una partida 4 giorni prima. Noi fa altro che questo e alzar el bicer.

:bye:

Inviato

Ga ragion Iaga

Lima no gaverà el talento de Baù,ma sicuramente no ga l'egoismo e la poca voia de far una corsetta per andar a cior la bala.

Baù contro el Catania xe sta penoso....Lima invece se ga impegnà come un mato.

Se el segnava anca per una bota de cul ora ierimo tutti qui a parlar de quanto che xe bravo Lima,perchè el se impegna e segna....

11 Lima per la determinazion ne servissi proprio

Inviato

Sembra che Lima sabato vegnerà confermado in attacco....domanda: ma fa troppo schifo metter Esposito dal primo minuto? :confused::confused: Gavemo visto che Lima xe volonteroso come nisun altro, però a puntar la porta el fa una fadiga immane...buh...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro