Fabieto Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 Gavè mai visto el film School of rock?? Nel film el protagonista fa sulla lavagna questo tipo de evoluzion musicale... secondo mi moooooooolto opininabile però carina... Cita
Matt Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 eheh...gran film... xe un evoluzion sai complessa Cita
romanowar Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 A parte el fato che la mancanza dei Manowar nella sezione Heavy Metal xe sufficiente a darghe al diagramma el valore de un'obligazion (vecia) de la Parmalat ..... ... saria de far un'oservazion: l'Heavy Metal sembra eser l'unico genere che no deriva da nisun altro... in pratica se ga "auto creà " quindi semo a livel de musica divina e questo conferma le mie teorie musicali. HEAVY METAL IS THE LAW! Scherzavo, dai Cita
Malto Inviato 16 Novembre 2005 Segnala Inviato 16 Novembre 2005 A parte el fato che la mancanza dei Manowar nella sezione Heavy Metal xe sufficiente a darghe al diagramma el valore de un'obligazion (vecia) de la Parmalat ..... ... saria de far un'oservazion: l'Heavy Metal sembra eser l'unico genere che no deriva da nisun altro... in pratica se ga "auto creà " quindi semo a livel de musica divina e questo conferma le mie teorie musicali. HEAVY METAL IS THE LAW! Scherzavo, dai QUOTO IN TOTO Cita
Beck's Inviato 17 Novembre 2005 Segnala Inviato 17 Novembre 2005 Schema fighissimo!!! Anche se xè opinabile, ad esempio mi metteria una freccia tra Ac/Dc e Chuck Berry perchè i primi riff de Angus me lo ricorda un po', poi anche blues solo come derivazion del jazz per mi xè riduttivo, così come blues totalmente distinto dal country.. Comunque ancora gran schema, per farlo ghe vol una cultura musicale non da poco A parte el fato che la mancanza dei Manowar nella sezione Heavy Metal Wahalla, the gods await me, open gates embrace meeee.. Cita
saretta Inviato 17 Novembre 2005 Segnala Inviato 17 Novembre 2005 Wow.. veramente un gran bel schema! cmq mai visto sto film... merita? Cita
iguanadan Inviato 21 Novembre 2005 Segnala Inviato 21 Novembre 2005 E i Dùran Dùran? E gli Spandà u Bà llet? No, dico, e gli Einstuerzende Neubauten? E i Neu? d. Ovviamente scherzo... Cita
trert Inviato 21 Novembre 2005 Segnala Inviato 21 Novembre 2005 xe tropa roba quel film.. el diagrama me fazeva morir de rider!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.