Jazz Inviato 27 Novembre 2005 Segnala Inviato 27 Novembre 2005 Festival di Sanremo: in futuro spazio alle canzoni in dialetto Gianmarco Mazzi, direttore artistico del Festival di Sanremo, ha dichiarato che, in futuro, al Festival di Sanremo potrebbero essere ammesse dal regolamento le canzoni cantante in dialetto. Mazzi crede che una simile proposta possa “rinnovare ed arricchire il Festival†e ha ipotizzato la nascita di “una nuova categoria artistica dedicata agli artisti rappresentativi delle migliori espressioni culturali del nostro Paeseâ€. (Fonte: Quotidiano Nazionale) (27 nov 2005 Cossa pensè? Cita
Maurizio72Ts Inviato 27 Novembre 2005 Segnala Inviato 27 Novembre 2005 Mah...sinceramente no credo che sia una roba de far. Ma se sà ...per refar un poco sto Festival, che ormai pochi varda, i saria capaci de meter in pie robe simili. Cita
Matt Inviato 27 Novembre 2005 Segnala Inviato 27 Novembre 2005 Mi no me piasi come idea. Magari sari abel scoltar le canzoni dela tua cultura in tv, diffuse a livel nazional. Però go dei forti dubbi, del tipo: -no penso che se rivi a far sentir canzoni per ogni dialetto che gavemo in Italia (visto che ghe ne xe più de un per region, no penso ch ei faria cantar più de 40-50 gruppi in poche serate) e quindi saria brutto decider prima dell'inizio i partecipanti "folkloristici" - se mi no capisso i altri dialetti cossa fazzo? me scolto solo la musica...opur i me mostra i sottotitoli? naaa, no me piasi... Cita
Stefano79 Inviato 27 Novembre 2005 Segnala Inviato 27 Novembre 2005 Quoto Matt. E aggiungo che se formerìa dialetti de serie A (come el napoletan che xè za onnipresente nel nostro panorama musicale) e de serie B come el nostro Cita
dido76 Inviato 27 Novembre 2005 Segnala Inviato 27 Novembre 2005 mi candideria x trieste i laidos vecia maniera e x monfalcon i thc :s'ciopado: Cita
Jazz Inviato 27 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 27 Novembre 2005 ..Me vedo Baudo che presenta: "Ed ora i Laidos con Tutto è andato!" Cita
Beck's Inviato 28 Novembre 2005 Segnala Inviato 28 Novembre 2005 Vardè che el signor Pilat ga zà cantado una canzon in triestin a San Remo, per la precision Madonna d'amore nel 1975. San Remo a mi non me piasi, se fossi canzoni in dialetto magari me interessassi de più. Dopo tutto canzoni decenti ultimamente ne vien fora sai poche.. le sta in radio due giorni e poi le sparissi. Cita
Fabieto Inviato 28 Novembre 2005 Segnala Inviato 28 Novembre 2005 Me par un'assurdità propor canzoni in dialetto a Sanremo anche se xe za successo de sentirle... me vien in mente i Pitura Freska... assurdo perchè comunque ogni città ga za el suo festival con canzoni in dialetto, lo gavemo noi lo ga Napoli (che xe per tv ogni anno) e via dicendo. Non me par granchè come idea, visto che el festival xe da tanti anni in eurovisione... Cita
alanape Inviato 18 Giugno 2006 Segnala Inviato 18 Giugno 2006 D'accordissimo con Stefano79 per quel che concerni el discorso del dialetto de serie A e de serie B. Guardando la television, dai programmi musicali ai canali a tema, se senti che i brani con "inflessioni dialettali" parti dal Romanesco in zo... Grandi programmi dedicadi alla canzon Napoletana... Nuovi gruppi che canta (o rappa) in siculo... Si, ricordemo i Pitura Freska che ga avù un'uscita a livel nazionale ma a parte che dalle nostre parti e limitrofe no i ga avù un granchè de successo. No so, perchè tutto quel che xe de zo ga de esser sempre caldo e figo mentre noi del nord semo considerai FREDDI e SFONFI? (Le babe considera i mascieti uguale tralaltro ) Mah, mi penso che ogni dialetto dovessi esser valorizzado, anche qua del Nord però. No, per el Festival de Sanremo non saria d'accordo, me par inutile visto che vinzesi sempre quelle "BELLISSIME" canzoni Napoletane. Poi che i fazi come che i vol. Sanremo xe l'esempio clou de CONCORSO VENDU'! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.