Jump to content

Recommended Posts

Posted

Domando el permesso al paron de casa per segnalar la nascita de un'altro "forum" (o preteso tale) :rolleyes:

semo una maniga de muli mati (più mati che muli :ehsi: ) e gavessimo piazer de alargar le nostre amicizie.

L'indirizzo xè: http://trieste.forumer.it

Se veni a trovarne saremo contenti

:piacere:

Grazie a Sandro e a tutti

Posted
In bocca al lupo per el vostro forum, giacomin :bye:

Posso venir là de voi a reclamizzar el mio? :grin:

Tranquillo Sandro te son el benvenuto, comunque el tuo forum no'l ga bisogno de eser reclamizà, lo conosemo ben in diversi :grin:

..te speto :piacere::bandieraalabarda:

Posted

Buona fortuna!!! Comunque co nassi un forum del genere ovviamente se meti un nastro biancorosso!!!

Cmq colgo l'occasion per lanciar a sandro una proposta: visto che diversi de noi ga forum, siti, blog o presunti tali, perchè no verzer un topic o una sezion apposta per presentarli in modo completo? Un modo per pubblicizzar i propri spazi e crear una rete de siti amici, cossa dise???

Posted
Cmq colgo l'occasion per lanciar a sandro una proposta: visto che diversi de noi ga forum, siti, blog o presunti tali, perchè no verzer un topic o una sezion apposta per presentarli in modo completo? Un modo per pubblicizzar i propri spazi e crear una rete de siti amici, cossa dise???

Iera un'idea che me iera balzada in testa za assieme a robyrad de Triestin.it: se voleva infatti crear una specie de "ring", raccogliendo tutti i link "amici" e mettendoli in tutti i siti del ring.

Per motivi de tempo no semo mai rivadi a organizzar sta roba, ma me piasessi farlo in futuro :bye:

Posted

Salve a tutti, zercavo roba pel mio forum e .. TADAM.... ve trovo voi. Bene, darò n'ociada de certo, e poi me fà sai piaser veder che de triestinazi in rete ghe ne xè bastanza.

Tornando in tema de forum e novi forum .. beh, se volerè far un salto a darghe n'ociada anche al mui ben venga :lol:

questo xè el mio forum de trieste :grin:

Posted

Todos e bien, pian pianin spunta gente nova ma ghe vol un poco ah che el forum vegni scoperto infondo xè el suo 4° mese de vita :p

Cresciamo cresiamo :bandieraalabarda:

Posted
Salve a tutti, zercavo roba pel mio forum e .. TADAM.... ve trovo voi. Bene, darò n'ociada de certo, e poi me fà sai piaser veder che de triestinazi in rete ghe ne xè bastanza.

Tornando in tema de forum e novi forum .. beh, se volerè far un salto a darghe n'ociada anche al mui ben venga  :lol:

questo xè el mio forum de trieste   :grin:

ca'mare che gente che gira nell'etere... solo che alcolizadi e maledette babe!! :D:lol::D

ciao Jenny!!

Posted

Capisso che ognidun dei aministratori xe orgoglioso del propio forum e, magari in un clima de colaborazion coi altri, spera de vederlo cresser e diventar el più bel e visitado de Trieste.

Ma no credè che gaver 5 o 6 forum diversi, dove ben o mal i argomenti tratadi xe i stessi, sia estremante dispersivo e magari no saria più oportuno racoglier le forze e crear un'unica grande entità, un punto de riferimento per la cità?

Posted

No te ga tutti i torti, cenerentola: in un contesto globale, saria meio esser in tanti in un forum solo. Se la mettemo sul profilo puramente personale, xe difficile che un amministrator moli la propria "creatura" :D

Che mi me ricordi, quando go verto qua iera solo el forum de tsmia a disposizion. Via via ne xe saltadi fora tutti i altri.

• 1 month later...
Posted

Novi forum che verzi e veci forum che sera.

Dopo lunga agonia xe spirado el storico forum de Trieste Mia.

Me dispaisi perchè, anche se go scrito 'sai poco, go leto tante robe interessenti sopratuto legade ala storia dela cità.

Riporto la letera d'addio. :papa:

"Dopo averci a lungo pensato, ho preso la decisione finale di chiudere il sito e il forum. Dopo dieci anni di vita, quindi Trieste Mia porge un saluto affettuoso a chi ha accolto con amicizia, simpatia, o anche semplicemente con interesse questa iniziativa. Un ringraziamento particolare va ai molti che hanno collaborato per far crescere il sito, renderlo utile e interessante, e per tenerlo in vita in quest'ultimo anno difficile.

Alcuni si chiederanno il perché di questa decisione. Il motivo principale è il fatto che le vicende di quest'anno (mi riferisco alla "liti virtuali" tra alcuni frequentatori del forum) hanno creato delle divisioni che al momento appaiono insanabili. Personalmente non nutro rancori verso nessuno, anzi mi trovo ad avere ancora ottimi rapporti con persone degli "opposti schieramenti". Non sono però riuscito a conciliare gli animi e a far ritornare quell'atmosfera di generale amicizia che, a mio parere, era uno dei fondamenti per la vita di questo forum.

Non mi sento quindi più a mio agio, non ho piacere a schierarmi con uno dei due schieramenti, poiché ritengo che vi siano persone valide, simpatiche e degne di rispetto da ambedue le parti, senza contare che con molti di loro avevo stretto rapporti amichevoli, virtuali o reali che fossero. In questa situazione, e anche considerando che ho bisogno di un periodo di riposo e di riflessione, non me la sento di continuare la mia opera di webmaster. Da qui la decisione di chiudere tutto.

Per chi volesse restare in contatto, posso fornire privatamente il mio email e il numero di cellulare. Tempo permettendo, avrò piacere a partecipare ad incontri, chiacchierate, etc.

Ho salvato tutto il materiale del sito e del forum. Non so però dire se un domani avrò voglia di lavorarci per renderlo di nuovo disponibile su internet. Non posso escluderlo, ma al momento non esiste questa volontà.

Concludo con un affettuoso saluto e un rigraziamento a tutti.

Sergio"

Posted

effetivamente xè un pecà.....iera un bel forum, molto ricco...

pecà per i ultimi casini che ga mandà in malora un poco tutto.

Me spiasi per sergio :(

Posted

trert: si xe el sito piu' attivo credo :D

Per tutti:

dalla chiusura (ahimè) xe nato anche un altro forum:

www.atrieste.org

In questi giorni go notado anche un bon numero de veci utenti de TSMia.com che se ga registrado qua de noi e aprofitto per darghe a tutti i novi amici el benvenuto :D

Posted

Un ringraziamento a sergio per gaver tenudo TSMia verto finchè el podeva. Dispiasi che una simile "istituzion triestina" della rete sia sparida cussì....me dispiasi veramente :ehno: :ehno:

Rinnovo el benvenuto a tutti coloro che iera su TSMia e ga deciso de venir a scriver qua: no ve ne pentirè, fideve :ehsi::bye: