J3n4 Inviato 28 Novembre 2005 Segnala Inviato 28 Novembre 2005 Se qualchedun de voi xè interesà o conosi chi che podesi eser interesà : vendo un giuboto de moto Alpinestar praticamente novo de paco, in pelle, color nero tg 42 con protezioni x spalle e gomiti. Cita
SandroWeb Inviato 29 Novembre 2005 Segnala Inviato 29 Novembre 2005 (OT) Occhio ai tag nel titolo della discussion: te go aggiunto el "[Vendo]" che no te gavevi messo (come da regola de questa sezion) Cita
J3n4 Inviato 29 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 29 Novembre 2005 ah OPS no gavevo fatto caso. ScuZ Cita
saretta Inviato 5 Dicembre 2005 Segnala Inviato 5 Dicembre 2005 perchè te vendi? no te ga più el masinin? Cita
J3n4 Inviato 10 Dicembre 2005 Autore Segnala Inviato 10 Dicembre 2005 si che lo go, no lo dasi via per niente al mondo la mia bela motoreta, ma el giubotto va ben x un pasegero e non per mi.... tropo curto e co me piego me se scoverzi la schena.... zà na volta son rimasta dura do giorni Cita
Cat832 Inviato 11 Gennaio 2006 Segnala Inviato 11 Gennaio 2006 Ciao, senti me interessasi, ma dipendi dal prezzo che te spari e poi me servisi se te me disi una roba, perchè mi avendo una 3 go difficoltà a chiuder i giubbotti davanti, quindi se el xe stretto neanche nn te disturbo. Cita
J3n4 Inviato 17 Gennaio 2006 Autore Segnala Inviato 17 Gennaio 2006 Scusa se te rispondo appena adesso, no me go nianca accorto ... mea culpa scolta, mi lo go pagado 300 usado forse 3 volte, quindi perfetto, novo de pacca, lo dago via a 150 con tutte le protezioni anche. Per dirte sel te andasi ben o meno no savesi, saria de veder, per mi nol va ben perchè guidando me piego e el xè fatto curto... da baba appunto... ma passeggera certo xè che no te se pol metter iperimbottida sotto con el maion grossissimo... ma ben o mal difficile che in inverno pien te vadi in moto. Comunque se te pol interesar e te vol vederlo e provarlo no xè assolutamente nessun problema Cita
Cat832 Inviato 25 Gennaio 2006 Segnala Inviato 25 Gennaio 2006 Ciao, scusa, ma go ciolto uno novo che iera in sconto, me dispiasi, ma vedevo che nn te rispondevi e nn son + venguda qua. Peccà, spero che te lo vendi. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.