Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Se qualchedun de voi xè interesà o conosi chi che podesi eser interesà:

vendo un giuboto de moto Alpinestar praticamente novo de paco, in pelle, color nero tg 42 con protezioni x spalle e gomiti.

Inviato

si che lo go, no lo dasi via per niente al mondo la mia bela motoreta, ma el giubotto va ben x un pasegero e non per mi.... tropo curto e co me piego me se scoverzi la schena.... zà na volta son rimasta dura do giorni :p

• 1 mese dopo...
Inviato

Ciao, senti me interessasi, ma dipendi dal prezzo che te spari e poi me servisi se te me disi una roba, perchè mi avendo una 3 go difficoltà a chiuder i giubbotti davanti, quindi se el xe stretto neanche nn te disturbo.

Inviato

Scusa se te rispondo appena adesso, no me go nianca accorto ... mea culpa :baston:

scolta, mi lo go pagado 300 usado forse 3 volte, quindi perfetto, novo de pacca, lo dago via a 150 con tutte le protezioni anche.

Per dirte sel te andasi ben o meno no savesi, saria de veder, per mi nol va ben perchè guidando me piego e el xè fatto curto... da baba appunto... ma passeggera :)

certo xè che no te se pol metter iperimbottida sotto con el maion grossissimo... ma ben o mal difficile che in inverno pien te vadi in moto.

Comunque se te pol interesar e te vol vederlo e provarlo no xè assolutamente nessun problema :)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro