Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

eh propositi... progett ghe ne saria un pochi... ma x scaramanzia quei personali non li svelo.

Cmq volessi che sia un anno migliore per chi me sta vicin, come mia nonna che non la sta ben, per i miei che i gabbi meno problemi sul lavor, che se riavvi l'attività dell'edicola, che sia più benessere!

Per el mondo.. che ci sia più pace!

Inviato
La promozione!!!! :DDDD:DDDD:DDDD:DDDD:DDDD

Speremo che sia un proposito e no resti un miraggio :D

Dai che te ghe la fa!E se te ghe la fa, vara che el triennio xe tutta un'altra musica! ( in meio :vabenon: )

Inviato

beh: la prima metà dell'anno non molto, poi spero de rivar a passar l'esame de stato per la firma come perito edile, che vegni tanya a trieste e de trovar una morosa.

ah dimenticavo, dipendi se passo o meno l'esame, fazo domanda de assunzion al Beps de tavagnacco

Inviato

no go mai fatto propositi per l'anno novo...

poco fa però i me lo ga chiesto e ghe go pensà :p

quindi, el mio proposito per el 2006 sarà quel de rivar a mantignir le promesse che fazzo con mi stesso :D

Inviato
sperando che effetivamente me rivi casa.. beh meter su famiglia  :D

oddio... per piacer dame la notizia a piccole dosi..che non ghe resto secca..please :p

heheheheh giuro che te dirò le robe un pooooco per volta, cusì no te ciapa un colpo :lol:

comq casa te savevi che l'aspettavimo....e poi....beh poi..... oh i anni passa, toca darse de far ah :p

Complimenti....bel proposito visto che de questi tempi no xe facile 

no per niente lo sò, per questo ghe stemo bazilando da almeno 6 mesi (per non parlar de tutto el tempo zà prima per meter via qualche soldin) :wacko:

Inviato

Mi me piaseria trovar un lavoro a tempo pieno e che me dia più schei.....

poi volessi trovar novi amici per poder andar fora qualche sera sopratutto d'estate o per far qualche gita e divertirse , come fazevo una volta prima de trovarme el mulo attuale.

Ecco, questi xe i miei propositi per sto anno, speremo ben.... :rolleyes:

Inviato

Due, un poco in contrasto fra de lore: meter a posto la casa, in modo de saver cossa che go nei armeri, e andar de più fora , moverme de più, ciapar più aria! e deciderme a farme più viva coi amici, anche quei che no ga computer :D

Inviato
beh poi..... oh i anni passa, toca darse de far ah :p

Ehm... alora mi... che son più vecia dovessi darme de far ancora de più.... ma come te sa semo ancora in alto mare visto che mi ancora studio!

Inviato

El mio proposito xe de mantignirme in salute per goderme la pension, far ancora sport che me piasi tanto, veder sistemada mia fia, e poder far belle discussioni coi amici de SDS.Go ancora un piccolo sogno, ritornar sul Stelvio in Bicicletta. :vino::vino:

Inviato

Rispetto il deludente 2005...

Vorrei avere meno delusione e più sorprese positive, dalle persone dal destino e dal mondo.

Per il momento sembra iniziare bene.

Fin dalle prime ore del nuovo anno ho avuto buone cose e ancora nessuna delusione.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro