Vai al contenuto

I Ragazzi della Via Pàl

Messaggi raccomandati

Ospite John Grimes
Inviato

Picia curiosità: chi de voi ga leto questo libro? E se lo gavè leto, che cossa pensè??

Saluti

Inviato

Mi lo go letto diversi anni fa e credo de gaver visto anche el film xè un libro che el se pol legger in qualsiasi momento xkè el scori via ben. La trama forsi non la xe + attual. Mi lo reputo bel e adesso che te me lo gà ricordà lo tornerò a legger. Ciao John Grimes :bye:

Ospite John Grimes
Inviato

Me fa piazèr :D .....te dixi che no el xè più attuale perchè no se vedi più mulerìa per le corti?

Saluti anche a ti

Inviato

Te ga centrà in pien pensa che a quei tempi i zogava alla guerra con le spade de legno e i se tirava piere e chi che vegniva ferì se sentiva un eroe. Iera poche macchine quindi tanti spazi x zogar. Ciao :bye:

Ospite John Grimes
Inviato

Cmq quando jero muleto mi fazevo (fazevimo) la stessa roba..e no xè passàzento anni..ma solo un trenta.. :D:D:D

Saluti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro