Jump to content

Chi il vostro preferito?

pinaard

Recommended Posts

Ala fine dela fiera, dopo numerosi ripensamenti, digo el Moro, seguido a rioda de Sandro. Me xè vegnudo de votar per lui pensando ala sua costanza (anche se a quel'altro no ghe manca...), esplosività e voia de non molar mai, oltre ai numereti che ogni tanto el ne fa. Comunque tuti dei grandi.

Sondaggio difficile.. xè tutti la e la, Muzio adesso va de cagarse, Laezza ultimamente un po' sottotono però prima giogava ben, Ciampi infortunio a parte xè sta un po' discontinuo come anche Moruzzi e Mariani. Barbieri adesso sembra stia ingranando, Corvo meio dell'altro anno..

Per non far un torto a nisun digo Iannilli che xè senz'altro una bella sorpresa. :bye:

se Muzio conferma el trend dei ultimi incontri, mio malgrado, ghe darò la palma...

Ma perchè tuo malgrado?

Perchè no xe che go visto sai partide in sti due anni (con due fioi che fa sport, me vanza poco de andar in stadio o palazzetto), però in quele che go visto nol me gaveva convinto e te sa che la prima impression...resta sempre, soto soto...

Vedo che per el momento Sandrin xe primo.Ma a inizio anno no ieri tutti che lo criticavi? :D .Resta el mio preferido,ma cmq xe abbastanza dura anche perchè anche Moro e Mariani no xe mal.Ultimamente no me dispias anche Iannilli.Se el gioga senza innervosirse e sel se metti con la testa el pol diventar qualchedun.L'unico difetto:EL TIEN PER LA ROMA....almeno che el teniva per la Lazio :D .

se Muzio conferma el trend dei ultimi incontri, mio malgrado, ghe darò la palma...

Ma perchè tuo malgrado?

Perchè no xe che go visto sai partide in sti due anni (con due fioi che fa sport, me vanza poco de andar in stadio o palazzetto), però in quele che go visto nol me gaveva convinto e te sa che la prima impression...resta sempre, soto soto...

Grazie per la spiegazion. Comunque per quanto posi contar el mio parer, fidite che el xè veramente un altro zogador, el fa molto meio qua che in B2 (almeno per mi). Quando ne mancava meza squadra per via dei infortuni, el se ga ciolto le sue responsabilità, e credo se gabi anche superado. El xè tornado quel zogador che iera quando militava nela Fila Biella (che bei ricordi, iera ancora Chiarbola... :D) Saluti!

Grazie per la spiegazion. Comunque per quanto posi contar el mio parer, fidite che el xè veramente un altro zogador, el fa molto meio qua che in B2 (almeno per mi). Quando ne mancava meza squadra per via dei infortuni, el se ga ciolto le sue responsabilità, e credo se gabi anche superado. El xè tornado quel zogador che iera quando militava nela Fila Biella (che bei ricordi, iera ancora Chiarbola... :D) Saluti!

Che bei ricordi sì.In quella fila biella ghe iera anche Erdman e Blair.Quell'anno da neopromossi i ga elimina pesaro in semifinale,e dopo in finale i gaveva perso con Reggio Calabria che quell'anno gaveva Ginobili e Brian Oliver.In A1 promosse anche TRIESTE e Montecatini.Iera la stagion 98/99.L'anno in cui una "nota"squadra comprò il titolo di serie A1 da Gorizia.Chissà che squadra.La go sulla punta della lingua :D