pinaard Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 VOTATE!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Sandrokan Muzio...senza nessun dubbio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted February 21, 2006 Author Report Share Posted February 21, 2006 Sandrokan Muzio...senza nessun dubbio Ma te sa che anche mi iero tentado de votar per lui? Solamente son imerso nei miei pensieri e voterò con la calma perchè per mi a prescinder de come anderà la stagion xè tuti dei grandi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Senza dubbio Batich Seriamente dico...Muzio! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted February 21, 2006 Author Report Share Posted February 21, 2006 Sandro Muzio 2/2? 80 revival sarà za sai sai contento... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Ovviamente anche mi go votado per Sandro perchè xe quel che me sta più simpatico,però torno a dir mi me son affezionado a tutti,e qualsiasi che el prossimo anno no dovessi più giogar con noi a mi me dispiasera tanto.Cmq a ruota dopo Sandro digo Moro e Mariani. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 Servi che rispondo? El Moro ovviamente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 El Moro forever. Sempre costante, sempre che el salta, sempre grintoso. magari tutti fossi cussì :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 Se no gavessi avudo ste due batude a svodo gavessi dito Laezza, comunque devo dir che, a onor de sta squadra, xe sai dificile individuar un zogador che abi brilà in maniera neta sui altri... giudizio sospeso... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted February 22, 2006 Author Report Share Posted February 22, 2006 Ala fine dela fiera, dopo numerosi ripensamenti, digo el Moro, seguido a rioda de Sandro. Me xè vegnudo de votar per lui pensando ala sua costanza (anche se a quel'altro no ghe manca...), esplosività e voia de non molar mai, oltre ai numereti che ogni tanto el ne fa. Comunque tuti dei grandi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 Sondaggio difficile.. xè tutti la e la, Muzio adesso va de cagarse, Laezza ultimamente un po' sottotono però prima giogava ben, Ciampi infortunio a parte xè sta un po' discontinuo come anche Moruzzi e Mariani. Barbieri adesso sembra stia ingranando, Corvo meio dell'altro anno.. Per non far un torto a nisun digo Iannilli che xè senz'altro una bella sorpresa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted February 22, 2006 Author Report Share Posted February 22, 2006 Sorpresa Ian con za 3 voti fin a sto punto del sondegio diria... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigits Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Muzio senz'altro!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Ciò nisun ga votado per Pino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Ciò nisun ga votado per Pino Come te fa votar un che ga quei minuti de pazzia?!? Voto Muzio. El più costante e soprattutto lucido. Molto meio in B1 che in B2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazz Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Muzio e dopo Mariani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 iero indeciso tra laezza e ciampi e go votà el secondo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Speto ancora un per de partide prima de pronunciarme, se Muzio conferma el trend dei ultimi incontri, mio malgrado, ghe darò la palma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted March 2, 2006 Author Report Share Posted March 2, 2006 se Muzio conferma el trend dei ultimi incontri, mio malgrado, ghe darò la palma... Ma perchè tuo malgrado? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 se Muzio conferma el trend dei ultimi incontri, mio malgrado, ghe darò la palma... Ma perchè tuo malgrado? Perchè no xe che go visto sai partide in sti due anni (con due fioi che fa sport, me vanza poco de andar in stadio o palazzetto), però in quele che go visto nol me gaveva convinto e te sa che la prima impression...resta sempre, soto soto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Vedo che per el momento Sandrin xe primo.Ma a inizio anno no ieri tutti che lo criticavi? .Resta el mio preferido,ma cmq xe abbastanza dura anche perchè anche Moro e Mariani no xe mal.Ultimamente no me dispias anche Iannilli.Se el gioga senza innervosirse e sel se metti con la testa el pol diventar qualchedun.L'unico difetto:EL TIEN PER LA ROMA....almeno che el teniva per la Lazio . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted March 2, 2006 Author Report Share Posted March 2, 2006 se Muzio conferma el trend dei ultimi incontri, mio malgrado, ghe darò la palma... Ma perchè tuo malgrado? Perchè no xe che go visto sai partide in sti due anni (con due fioi che fa sport, me vanza poco de andar in stadio o palazzetto), però in quele che go visto nol me gaveva convinto e te sa che la prima impression...resta sempre, soto soto... Grazie per la spiegazion. Comunque per quanto posi contar el mio parer, fidite che el xè veramente un altro zogador, el fa molto meio qua che in B2 (almeno per mi). Quando ne mancava meza squadra per via dei infortuni, el se ga ciolto le sue responsabilità, e credo se gabi anche superado. El xè tornado quel zogador che iera quando militava nela Fila Biella (che bei ricordi, iera ancora Chiarbola... ) Saluti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Vedo che per el momento Sandrin xe primo.Ma a inizio anno no ieri tutti che lo criticavi? . Bon, xè vero. Però adesso el gioga benon, a inizio anno disemo che el iera un po' incarta' come el resto della squadra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 Nonostante sia pirmo in molte voci delle nostre statistiche noto con sorpresa che nissun ga votado Laezza... A mi sinceramente no'l me piasi...troppo discontinuo! W el Moro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 Grazie per la spiegazion. Comunque per quanto posi contar el mio parer, fidite che el xè veramente un altro zogador, el fa molto meio qua che in B2 (almeno per mi). Quando ne mancava meza squadra per via dei infortuni, el se ga ciolto le sue responsabilità, e credo se gabi anche superado. El xè tornado quel zogador che iera quando militava nela Fila Biella (che bei ricordi, iera ancora Chiarbola... ) Saluti! Che bei ricordi sì.In quella fila biella ghe iera anche Erdman e Blair.Quell'anno da neopromossi i ga elimina pesaro in semifinale,e dopo in finale i gaveva perso con Reggio Calabria che quell'anno gaveva Ginobili e Brian Oliver.In A1 promosse anche TRIESTE e Montecatini.Iera la stagion 98/99.L'anno in cui una "nota"squadra comprò il titolo di serie A1 da Gorizia.Chissà che squadra.La go sulla punta della lingua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts