Jump to content

NUMB3RS

Recommended Posts

All'inizio sembrava un classico poliziesco.. poi quando è entrato in scena il tizio/genio del quale non ricordo il nome il film ha assunto tutta un'altra piega..

Secondo me dovrebbero dargli una percentuale visto che i casi li risolve tutti lui con i calcoli :D

Nel primo episodio c'erano un sacco di primi piani sulle goccioline d'acqua. l'avete notato anche voi? ma prima di tutto.. qualcuno l'ha visto il film?? :lol:

A me è piaciuto abbastanza.

Credo che seguirò la serie..

:bye:

ps: se non sapete che cos'è, qui vi spiegano il principio di indeterminazione di heisenberg

Non l'ho visto. Penso che mi salvero la voglia di guardare quella diabolica scatola di plastica solo per "Lost" visto che un mio amico ma fatto una testa tanta dicendomi quanto e bello.

:offtopic: Guarda guarda Lost. E' stupendo!!!! Non vedo l'ora che cominci la seconda serie su Fox :DDDD:offtopic:

Neanch'io ho visto sto Numb3rs :unsure: Merita?

Mah...lo go visto ieri sera e no me ga entusiasmado.

In pratica ghe xe due fradei: uno xe un matematico de fama mondiale (un genio) e l'altro xe un detective dell'FBI. El matematico sostien che tutto (anche i comportamente umani) pol esser ricondotto ad equazioni matematiche (basta studiar ben le variabili e le incognite), quindi el aiuta el fradel nelle sue indagini: el ga trovado el luogo de lavor e de domicilio de un serial killer solo conosendo i posti in cui se stade trovade le vittime, e el ga rivado a preveder dove dei rapinatori de banche gaveria fatto el loro prossimo colpo.

Mi me lassa sai perplessa qs faccenda...e el telefilm di per sè no xe el massimo: podessi sembra un qualsiasi poliziesco a parte sta storia dei numeri!

Carino e de veder solo se no se ga cossa far una sera, ma no de sicuro de star a registrarselo per no perderse nemmeno una puntata!

Spero de esser stada chiara ed esauriente! :D

Spero de esser stada chiara ed esauriente! :D

sembrava una recension...

mancava solo de dir che i lo da la domenica su rai2

la mia opinion sul film xe un po migliore.

me ga piasso anche se certi passaggi de calcoli me xe un po difficili.

me stago studiando el principio de indeterminazion de heisenberg per capir come el mulo ga risolto i casi.

go scoperto che un mio collega xe informatissimo su questo personaggio.. oggi mentre ghe lo accennavo el me ga dito vita morte e miracoli (su heisenberg intendo)

ehm.. stago dilagando anche mi....

mi son curioso de veder cosa che i trova de novo..

xe che go paura che visti i primi due episodi poi i altri i risulti tutti simili..

no so se sarà bei anche i prossimi a meno che non i trovi delle varianti interessanti.

comunque.. al momento.. non vedo l'ora de veder come continua. :rolleyes:

• 1 month later...

Mi me ga dispiasso che i lo ga tolto, iera un poliziesco diverso dal solito ( e dava un senso a tutti i anni de matematica che go fato senza capir el perchè!)...I ga dito che i lo ga tolto per basso audience ma i se ga pentì perchè 4400 (che me paisi comunque) ga un audience ancora più bassa..

I ga dito che i lo ga tolto per basso audience ma i se ga pentì perchè 4400 (che me paisi comunque) ga un audience ancora più bassa..

eccerto!

prima Numb3rs lo guardavimo in 2...

adesso i 4400 te li vardi solo ti........

no ghe convien!!!

spero che i me fazi continuar la serie Numb3rs. A mi me piaseva.

eppoi go visto che i ga fatto puntate sempre diverse e non sempre su casi risolvibili con do conti.

• 1 month later...

go trovado questo articolo: Numb3rs

mentre da qua se pol legger che presto tornerà in onda. (speremo)

La serie (che dalla domenica successiva 26 marzo viene sostituita dalla seconda stagione inedita di 4400), è quindi sospesa dopo gli episodi in onda domenica scorsa 12 marzo e dovrebbe tornare su RaiDue entro l’estate, ma prima (a maggio) partirà sul canale satellitare Fox Crime con le annunciate repliche della prima stagione che a quanto pare potrebbero diventare prime visioni.