assist Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Allora? Come lo vivete il vostro lavoro? Sotto con voti e commenti! Io mi piazzo nell'opzione 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Decisamente 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Mi me piasi una cifra e credo de eser fortuna' a far una roba che me piasi! L'ambiente inteso come persone e anche come zona/uficio xe bel... certo ghe xe i alti e basi, i temporai che pasa veloci ma penso che fin deso xe el posto migliore... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 a mi me piasi sai el lavor che fazo... come tipo de lavor... però non me piasi il fatto che son ancora a progetto e part time (dopo sei anni che son qua)... tra l'altro a dicembre i me stava per cior dipendente ma i voleva darme 140 euro de meno netti... cussi alla fine fin dicembre de sto anno son ancora a progetto con la stessa paga e poi non se sa... xe per questo che stago zercando altro... xe da ottobre che zerco e mando cv... ma fin deso neanche un colloquio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Ah beh, anche mi son a termine... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 El lavor che stago fazendo tuttora xe quel che sogno de far per sempre nella mia vita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 beh.. iero indeciso tre 2 e 3.. go messo 3.. volessi tanto cambiar e buttarme su design de auti.. ma questo de desso me piasi.. ma voio puntar in alto finché son giovane e go voia de far! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miccio1978 Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 El mio xè difficile e alla sera rivo cotto (co la testa!!!! che forsi xè pezzo perchè el sonno non te rimetti a posto). Ma alla fine go le mie soddisfazioni. Solo una roba cambiassi. Le colleghe!!!! Troppe babe e neanche un mulo con cui andar a bever una birra o un aperitivo e parlar de f@@@e . Speremo nelle prossime assunzioni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Mi go meso che tuto somado no me lamento, esclusivamente perchè el lavor dela mia vita saria eser un zogador profesionista de basket o de balon carigo de pila e de babe , e visto che me son rivelado una meza pipa in quel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Se possibile, perchè non scrivete che lavoro fate così almeno ci si fa un'idea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Il mio lavor come aiuto archivista presso el Comun de Trieste, tutto sommato, no me dispiasi...anzi... me da la possibilità de conosser ancora meio la mia città. L' unica roba che me podessi far ancora più felice xe el fato de poder diventar stabile, perchè dopo 6 anni de Borsa Lavoro °(e 4 de Archivio), con una paga de 240/300 Euro al mese, no xe proprio una favola (calcolando che sti anni no te vien contegiadi nel computo dei anni lavoradi x una eventuale futura pension). Cmq....no se lamentemo dei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Son ormai pensionada ( per motivi de salute, ma no steve preocupar tropo! ), iero insegnante , gavevo cominciavo che me divertivo e me pareva anca ben pagado, in principio, po col tempo el stipendio se ga più i meno stabilizzado cressendo meno de l'inflazion e el lavor me xe cambiado soto le man: mi speravo de insegnar matematica, e inveze sempre più i me domandava de far la babysitter o la badante dei muli . Son contenta de esserghene fora . E col tempo go anca scoperto a posteriori che la mia vocazion saria stada de far l'archivista o la bibliotecaria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Me piasi tantissimissimo el mio lavor. Son la bubez dove che son ma me piasi lo stesso. Xe robe che ormai fazo dal 97 e me piasi. Soprattutto me piasi l'ambiente....praticamente una famiglia e senza fradei con cui far baruffa La mia aspirazion però xe scriver e chissà che presto no lo fazo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 El mio lavor me piasi perchè go avudo la fortuna de scegliermelo. Me son laureada nel 2004 in scienze della comunicazione e dopo un anno passado a spedir curriculum a svodo in tutto el Triveneto, me go accorto che in effetti una possibilità la gavevo za in casa, visto che mio moroso ga una ditta de stampa digitale e no'l spettava altro che de verzer un "reparto" de comunicazion e grafica pubblicitaria. Quindi adesso me occupo de questo: riva un cliente che vol far una pubblicità, un manifesto, un striscion, un furgon decorado etc, ma no'l ga alba oppur el ga poche idee e confuse, e mi lo aiuto a sviluppar l'idea migliore per el suo obiettivo e el suo target: dal slogan, al logo, alla grafica, alla scelta del font etc.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Sì, mi piace, anche perché è abbastanza stravagante (lavoro in una rivista di musica) e se non me lo fossi scelto non ci sarei certo capitato per caso Diciamo che è molto meno 'poetico' e ben più 'prosaico' di quanto ci si aspetti - non è che sto seduto ad ascoltare dischi, dicendo 'questo sì questo no' - ma come tutti i lavori ha mille incasinamenti e problemi di scadenze. Lavorando in redazione combatto con lavativi che non scrivono, uffici stampa di idioti, e ultimamente anche con capi non troppo simpatici... Però il resto dei colleghi dell'ufficio è splendido, ci siamo presi delle ciucche da panico (memorabile il mio compleanno di due anni fa, in cui siamo tornati ubriachi stonfi alle quattro di mattina e il giorno dopo avevamo TUTTI una riunione col super capo... qualcuno era ancora ubriaco ed è rimasto con gli occhiali da sole... ). Tutto sommato quindi benone, anche perché la mia innegabile fortuna è di essere a tempo indeterminato, una garanzia che oggi è così rara che se non ringraziassi il cielo tutti i giorni farei onta a Dio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 mi lavoro da un geometra (progeto immobili e loghi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cocal Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 go 'pena cambià per cui no posso lamentarme... L'ambiente xe bel, e soldi e prospettive xe sai mejo de prima... Prima iera parecchio mal, però... Ah, sì, son un informatico... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Anche se sto anno son casa, cmq el mio lavor, che xè quel che go sempre fatto nei ultimi 5 anni me piasi tantissimo! Xè el lavor dei miei sogni. Me diverto ..cosa voler de più? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Mi lavoro come sistemista , e me son dimentica' solo de dir che l'unico punto negativisimo del mio lavor xe la cronica mancanza de mule ... posibile che capito sempre in ditte dove i zerca de asumer solo ing e per definizion i ing xe tuti muli o quasi?? :( in certi momenti par de eser in caserma ... ma forsi anche pezo visto che adeso nel esercito xe anche le mule Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 1 .......................e speremo che continui Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 iero indeciso tra 1 e 2... saria 1 se me trovasi ben con le persone che go attorno... inveze son circondado da un sacco de gente che "credi de saver le robe" e pronta a far "polemiche" su tutto. allora: mi "So" de non saver tante robe.. però anche i altri i dovesi un po sbassar la cresta.. fazo programmator e xe un lavor che me ga sempre affascinado. in fondo me ga sempre piasso zercar de conoser questo mondo.. e adesso me ritrovo a esplorarlo essendo anche pagado (non molto ma almeno xe qualcosa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 1 Fisso. Non mi posso assolutamente lamentare. Sono Ing.strutturista. Lavoro a 2 passi da casa non ho mai avuto screzi in ufficio e, anche in cantiere, riesco a farmi rispettare con un uso contenuto di imprecazioni. Sugli ing. che per definizioni sono muli posso fortunatamente dissentire, ma credo che tuxav si riferisse agli elettronici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 1! El mio lavoro, beh... son studente de dottorato a Kyoto ma come savè ben, xe un lavoro vero e proprio che va dal far esperimenti sulla base della mia ricerca personale, che me porta poi a scriver articoli, al farghe de tutore a studenti più giovani (insegnarghe, seguirli negli esperimenti...), a far misure su commission de terzi. Dato che sogno de far el professor universitario, no posso chieder de più Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Mi posso solo ricordarme del lavor che fazevo, adesso son in pension dopo 38 anni de lavor a bordo delle navi.posso dir de aver conosudo una marea de gente da tutto el mondo che me ga arricchido tanto , sia culturalmente che socialmente.Dimenticavo, nel frattempo go fatto anche el Sindacalista per 30 anni,e ve assicuro che go visto realtà lavorative che mai immaginavo podesi esister, roba da fantalavoro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 mi go votado 3...no perchè non me piasi el mio lavor...son oss...ma piuttosto perchè el mio sogno iera tuto altro...lavorar col pc...solo che varie situazioni e lavori con le persone sbagliade me ga portado a far questo...adeso come adeso lavoro in un posto in cui me piasi sai lavorar e se la paga fosi decente resteria a vita ma son dentro una cooperativa e se sa come xè la situazion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts