Jump to content

Arrestato Bernardo Provenzano

Recommended Posts

Da Corriere.it

Arrestato Provenzano, era ricercato dal 1966

Il superboss latitante è stato catturato dalla polizia nel Corleonese

MILANO - E' stato arrestato nel Corleonese il superboss latitante Bernardo Provenzano. Ricercercato dal 1966 era considerato un acrobata della clandestinità. La notizia diramata dalle forze dell'ordine è stata confermata dal procuratore aggiunto Giuseppe Pignatone e dai pm della Dda Prestipino e Marzia Sabella. Lo scorso aprile la Cassazione aveva annullato, con rinvio per nuovo giudizio, l'ergastolo a Provenzano in relazione al processo per 127 omicidi di mafia avvenuti, a Palermo e provincia, tra gli anni '70 e i primi anni '90.

Beh, onestamente ciaparlo adesso me sa che xe un contentin vista la sua latitanza ultra quarantennale, con tutto el rispetto per l'operato delle forze dell'ordine. El passaggio de poteri da lui ad altri penso che iera za stado ben che fatto, quindi el suo arresto par una cosa pro forma.

Speriamo almeno che parli un po e permetta altri arresti.

mah, mi no credo che parlerà sai, anzi...

penso che il mio pesce rosso sia più ciacolone!!

a quell'età oramai, come disè voi, el passaggio xè già tstado fato, quindi penso che sia più simbolico che altro...però resta il fatto che alla fine, come ga ditto cucc, el significato vol essere che no i se ferma mai, e che i continua a cercarli...

cmq complimenti a chi l'ha trovato... :D

bah mi penso che che se i VOLEVA i lo podeva ciapar prima, capiso se i lo gavesi aresta' a Calcutta.. ma no ste dirme che Corleone xe cusi granda da no saver, ok omerta e tuto quel che vole' pero'.. magari solo adeso i ga avudo carta bianca x farlo, magari i ga speta de farlo adeso xche se lui se meti a far nomi chisa che putiferio che vien fora (e no iera el caso de farlo prima del voto..)

Propio avanti cussì. Ma per favor.

:censura:

Sta tua frase xe riferida alla mia?

Se xe cusì te prego de rilegger el mio intervento. Mi go dito che la lotta alla mafia non se ferma mai, per fortuna. E quel "avanti cusì" iera riferido a proseguir sempre verso l'obiettivo "sconfigger la mafia".

Lo go anche dito che adesso xe tardi (per usar un eufemismo)...

Se sta tua frase invece no xe riferida alla mia alora no xe problemi

Propio avanti cussì. Ma per favor.

:censura:

Sta tua frase xe riferida alla mia?

Se xe cusì te prego de rilegger el mio intervento. Mi go dito che la lotta alla mafia non se ferma mai, per fortuna. E quel "avanti cusì" iera riferido a proseguir sempre verso l'obiettivo "sconfigger la mafia".

Lo go anche dito che adesso xe tardi (per usar un eufemismo)...

Ni. Go ripreso la tua frase come spunto. El "ma per favor" xe riferido al "sistema".

Xe vero, podeva sembrar diversamente...

La lota vera ala mafia dovessi pena cominciar. E se sicuri che l'obietivo sia quel de 'sconfigerla'?

E per educazion no digo cossa che penso de sto paese... :censura: che convivi con ste robe.

Latitante non praticante. E' vecchio e malato.

Aveva già passato il controllo a Toto Rina tanto tempo fa.

Un arresto che arriva con 2 generazioni in ritardo.

La cosa buffa e che dopo averlo cercato per mezzo pianeta... lo trovano a Corleone il suo paese natale.

L'unico latitante stanziale.

Ni. Go ripreso la tua frase come spunto. El "ma per favor" xe riferido al "sistema".

Xe vero, podeva sembrar diversamente...

Ok allora :) Gavevo capido mal.

La lota vera ala mafia dovessi pena cominciar. E se sicuri che l'obietivo sia quel de 'sconfigerla'?

E per educazion no digo cossa che penso de sto paese...  :censura: che convivi con ste robe.

Mi no so quale sia l'obiettivo reale sinceramente. So solo che per lottar contro la mafia xe morti in parecchi.

Dovessi ribellarse tutti per cambiar le robe perchè nel momento che i se ribella in pochi se sa la fine che i fa. Umanamente rivo a capir una persona che non denuncia. Ga ovviamente paura per la propria incolumità e per quella della sua famiglia. D'altra parte se nissun denuncia le robe andrà sempre pezo. :disgust:

No so....

penso purtropo che sia utopistico rivar a sconfiger la mafia, bisogna combaterla in tuti i modi.. mi penso pero' che esendo princiaplemnte un problema de 'cultura', usar le maniere forti no servira mai... devi cambiar la gente, bisogna che ghe sia lavor, la gente devi capir che le robe cusi no funzionera mai. Mi son resta' tropo tropo mal quando anni fa fazendo el car vizin salerno me son acorto che per molti gaver la terza media iera un lusso, per tanti le elementari iera la norma e fin che questo no cabiera la mafia gavera' teren facile... purtroppo...

In sto paese fato de un milion de legi che no vien aplicade, de permessi premio, che giustizia che no funziona, de processi che dura 10 anni quando va ben... cossa te vol sconfiger?

Se i gaveva intenzioni serie i gavessi za mandà l'esercito. E per ogni Falcone e Borsellino che vien copadi i ghe fazeva "sparir" 10 de quei altri. E i ghe requisiva case, tereni e ogni euro che i se ritrova in scarsela. Senza tregua, senza pietà.

À la guerre comme à la guerre!

Ma semo in un paese :censura: e quindi... visto che chi comanda ghe fa comodo che le robe vadi cussì, le continuerà ad andar cussì.

Guest Andrea
In sto paese fato de un milion de legi che no vien aplicade, de permessi premio, che giustizia che no funziona, de processi che dura 10 anni quando va ben... cossa te vol sconfiger?

Se i gaveva intenzioni serie i gavessi za mandà l'esercito. E per ogni Falcone e Borsellino che vien copadi i ghe fazeva "sparir" 10 de quei altri. E i ghe requisiva case, tereni e ogni euro che i se ritrova in scarsela. Senza tregua, senza pietà.

Ma semo in un paese :censura: e quindi... visto che chi comanda ghe fa comodo che le robe vadi cussì, le continuerà ad andar cussì.

sa l'ultimo che ga mandado l'esercito chi xe stado ? no xe meio che no te digo ....

I sequestri li hanno provati. Ma poi che fanno? Devono dare in gestione a qualcuno quei terreni.

Hanno provato con ditte di fuori. "Incidenti di continuo"

Sono ricorsi a gente del luogo. E son tronati in mano alle stesse persone di prima ma con prestanome.

La mafia ha il controllo sulla polizia sulle amministrazioni locali sulle aziende, ed ha l'appoggio del opinione pubblica...

La gente del luogo sa che lo stato è impotente e la mafia può tutto.

La gente del luogo pensa che lo stato estorca le tasse e non dia nulla in cambio mentre la mafia chiede il pizzo ma un servizio lo da.

E' questa convinzione che bisogna sradicare.

Ma per riprenere la fiduca della gente ce ne vuole.

E con una strategia "per ogni borsellino faccio sparire 10 dei loro" lo stato fa la figura di una qualsiasi famiglia mafiosa.

La mafia ha il controllo sulla polizia sulle amministrazioni locali sulle aziende, ed ha l'appoggio del opinione pubblica...

Come dir che xe tuti mafiosi. E che sto sistema ghe va ben. Contenti lori.

Ma mi preferiria far perte de un altro paese un poco più civile.