ziaroberta Inviato 17 Maggio 2006 Segnala Inviato 17 Maggio 2006 ciao, scusemo se disturbo ma volevo segnalar una roba sopratuto per chi ga fioi, ma anche per chi noi li ga: fin a domanica 28 alla sala Giubileo (sul canton tra le rive e via mazini) xe verta una bela mostra de un pitor ceco (ceco, no cieco)che viveva in veneto mi no lo conosevo ma i sui quadri xe belisimi, e sopratuto i sui libri de fiabe la mostra xe organizada dala mia asociazione, quel pei fioi con malformazioni chirurgiche. per entrar no se paga niente, ma se gavè voia pode comprar un libro o qualcossa de altro e lassar una offerta. magari passè sabato pomeriggio (el 20) o domenica prossima pomerigio (el 28), che ghe son anche mi in cassa so che se sensibili a ste robe, me racomando baseti ziaroberta guarda qua cossa che xe la mostra Cita
SandroWeb Inviato 18 Maggio 2006 Segnala Inviato 18 Maggio 2006 Te ringrazio per l'informazion, conto de farghe un pensierin Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.