assist Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Questo sondaggio xe frutto de grossi studi scientifici fatti questo sabato nel pre partenza per rovigno con un gruppo de luminari del settore Mi son avvezzo a tenir la redina Quote
SandroWeb Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Me fa piacer che, dopo sabato scorso con acqua del bidet e con i assorbenti ascellari, ogni fine settimana vegni fora nuovi dubbi esistenziali. Go fatto scuola Mi la redina la uso per ciapar caperozzoli (ma non dal di dentro dei boxer, sia chiaro) Quote
Starlite Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Mi tegno sempre la redina... se la xe vol dir che qualcosa la servi no? Trert... per favor.. girite de l'altra parte... Quei che cava la redina perche' ghe zuca i pei... ghe rusa el ca****to.... Trert... girite! Mi digo che i xe delicati come la panza dele monighe. Quote
tifone Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Go risposto non so non li uso perchè me dà una sensazion de dispersion e sballottamento Quote
cocal Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Rede tutta la vita... Se no xe tutti i gioielli de famiglia che svulazza de qua e de là... Per dar l'idea... Quote
Kiriranshelo Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 preferiso senza redina.. come disi star, la zuca i pei... xe veramente fastidiosa... Quote
Jazz Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Meio la redina perchè almeno me tien su qualcossa che altrimenti cascheria leggendo sto sondaggio Quote
Ghost Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Io sono uno del club pellina delicata. Ma di solito mi tengo la retina, basta far una doccia per lavare via il salso e non ci son problemi. Se non ci son doccie bottiglia di acqua dolce di rubinetto portata da casa o cambio costume in spiaggia Quote
arska Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 go votà rede ma son piu per la "sotomudanda" senza i busi Bei sti sondagi inteletuali Quote
Stefano79 Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Mi no savevo nianche che esistesi quei senza rede Chiaramente go votà 1 Quote
dido76 Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 mi li tegno con la redina...sarà perchè li go solo con la redina?mah Quote
Kiriranshelo Posted May 28, 2006 Report Posted May 28, 2006 Mi no savevo nianche che esistesi quei senza rede che mi sappia non i esisti. se te li vol senza te tai la rede. Quote
trert Posted May 29, 2006 Report Posted May 29, 2006 ...Star! se no te la smeti subito de romperme le bale coi pie.. te mostro che no go la redina!! mi senza redina tutta la vita.. de picio gav evo quei con la rede, me rodolavo in tala sabia e dopo tornavo a casa con le bale tute rosse.. desso senza redina xe bellissimo.. mai più de sti problemi! ...Star! finissila! un periodo gavevo un per de boxer giali e neri che con l'acqua diventava semitraparenti.. usavo le mudande sotto.. ma quel periodo xe durado poco! ...Staaaar!! Quote
iguanadan Posted May 29, 2006 Report Posted May 29, 2006 retina! mai più senza! anzi, adesso mi studio una pubblicità: PCR, Partito Con Retina! Quote
Tonio Posted May 29, 2006 Report Posted May 29, 2006 mi no go la pelle particolarmente delicada, e quindi uso tranquillamente la retina!! Quote
molly Posted May 29, 2006 Report Posted May 29, 2006 che sondaggi che fe e cosa rido a leger quel che scrive essendo baba chiaramente non go sti problemi Quote
Kiriranshelo Posted May 29, 2006 Report Posted May 29, 2006 essendo baba chiaramente non go sti problemi te voio veder con i boxer... miga che i te xe vietadi ciò !!! te pol provarli con e senza. dopo te ne da un parer femminile Quote
polpetta Posted May 29, 2006 Report Posted May 29, 2006 essendo baba chiaramente non go sti problemi te voio veder con i boxer... miga che i te xe vietadi ciò !!! te pol provarli con e senza. dopo te ne da un parer femminile ehehehe xe che el "problema" nostro xe che non gavemo niente de pendolante de sorregger credo che non ne fazi ne freddo ne caldo averla ovviamente parer mio Quote
Kiriranshelo Posted May 29, 2006 Report Posted May 29, 2006 xe che el "problema" nostro xe che non gavemo niente de pendolante de sorregger credo che non ne fazi ne freddo ne caldo averla ovviamente parer mio provar per creder.. da fastidio anche de drio... Quote
molly Posted May 30, 2006 Report Posted May 30, 2006 no no non ghe tegno me ricordo però che una volta per dormir a casa de mio ex moroso go usa quei con la redina (sora ai slip) e iera sai fastidioso... polpetta... non xe proprio vero che non gavemo niente da sorregger... el toco sora dove te lo metti... almeno mi guai se non esistessi el reggipetto Quote
iguanadan Posted May 30, 2006 Report Posted May 30, 2006 almeno mi guai se non esistessi el reggipetto uhm uhm a questa affermazione rischio un off topic da cartellino rosso... e comunque va detto che la retina, dopo il bagno in mare, se non ti catapulti a sciacquare il salso ti fa un interno coscia bordò... Quote
polpetta Posted May 30, 2006 Report Posted May 30, 2006 no no non ghe tegno me ricordo però che una volta per dormir a casa de mio ex moroso go usa quei con la redina (sora ai slip) e iera sai fastidioso... polpetta... non xe proprio vero che non gavemo niente da sorregger... el toco sora dove te lo metti... almeno mi guai se non esistessi el reggipetto bhe.. mi go sai poco de sorregger pero te ga ragion ps.. parlavo delle parti basse in particolare comunque Quote
dido76 Posted May 30, 2006 Report Posted May 30, 2006 xe che el "problema" nostro xe che non gavemo niente de pendolante de sorregger credo che non ne fazi ne freddo ne caldo averla ovviamente parer mio no voleria far la punta ma secondo mi anche a voi babe pol far la diferenza con e senza redina....dipendi se li prove con o senza slip visto che no gavè niente de soreger là in basso Quote
forcipe Posted May 30, 2006 Report Posted May 30, 2006 Me par che qua ormai co sti sondaggi se ste degenerando..........go za avvertido la neuro a cattinara e xe un posto prenotado per tutti quei che frequenta sto sito. LE VACANZE STO ANNO LE PASSEMO LA!!!!!!!!!!!!! comunque per mi i boxer xe meio con la redina cussi se te fa pesca subaquea te raccogli anche un due mussoli Quote
Recommended Posts