Jump to content

Recommended Posts

Posted

Questo sondaggio xe frutto de grossi studi scientifici fatti questo sabato nel pre partenza per rovigno con un gruppo de luminari del settore :lol:

Mi son avvezzo a tenir la redina :rolleyes:

Posted

Me fa piacer che, dopo sabato scorso con acqua del bidet e con i assorbenti ascellari, ogni fine settimana vegni fora nuovi dubbi esistenziali.

Go fatto scuola :wacko:

Mi la redina la uso per ciapar caperozzoli (ma non dal di dentro dei boxer, sia chiaro)

Posted

Mi tegno sempre la redina... se la xe vol dir che qualcosa la servi no?

Trert... per favor.. girite de l'altra parte...

Quei che cava la redina perche' ghe zuca i pei... ghe rusa el ca****to....

Trert... girite!

Mi digo che i xe delicati come la panza dele monighe.

Posted

Io sono uno del club pellina delicata.

Ma di solito mi tengo la retina, basta far una doccia per lavare via il salso e non ci son problemi.

Se non ci son doccie bottiglia di acqua dolce di rubinetto portata da casa o cambio costume in spiaggia :)

Posted

...Star! se no te la smeti subito de romperme le bale coi pie.. te mostro che no go la redina!!

mi senza redina tutta la vita.. de picio gav evo quei con la rede, me rodolavo in tala sabia e dopo tornavo a casa con le bale tute rosse.. desso senza redina xe bellissimo.. mai più de sti problemi!

...Star! finissila!

un periodo gavevo un per de boxer giali e neri che con l'acqua diventava semitraparenti.. usavo le mudande sotto.. ma quel periodo xe durado poco!

...Staaaar!!

Posted
essendo baba chiaramente non go sti problemi  :lol:

te voio veder con i boxer... miga che i te xe vietadi ciò !!! :lol:

te pol provarli con e senza. dopo te ne da un parer femminile :petesoni:

ehehehe

xe che el "problema" nostro xe che non gavemo niente de pendolante de sorregger :unsure::rolleyes:O|

credo che non ne fazi ne freddo ne caldo averla :lol:

ovviamente parer mio :wacko:

Posted
xe che el "problema" nostro xe che non gavemo niente de pendolante de sorregger :unsure::rolleyes:O|

credo che non ne fazi ne freddo ne caldo averla :lol:

ovviamente parer mio :wacko:

provar per creder.. da fastidio anche de drio... :unsure:

Posted

:lol: no no non ghe tegno :lol: me ricordo però che una volta per dormir a casa de mio ex moroso go usa quei con la redina (sora ai slip) e iera sai fastidioso... :lol::lol:

polpetta... non xe proprio vero che non gavemo niente da sorregger... el toco sora dove te lo metti... almeno mi guai se non esistessi el reggipetto :lol::lol:

Posted
almeno mi guai se non esistessi el reggipetto :lol::lol:

uhm uhm

a questa affermazione rischio un off topic da cartellino rosso... :baba:

e comunque va detto che la retina, dopo il bagno in mare, se non ti catapulti a sciacquare il salso ti fa un interno coscia bordò... :incazzado:

Posted
:lol: no no non ghe tegno :lol: me ricordo però che una volta per dormir a casa de mio ex moroso go usa quei con la redina (sora ai slip) e iera sai fastidioso... :lol::lol:

polpetta... non xe proprio vero che non gavemo niente da sorregger... el toco sora dove te lo metti... almeno mi guai se non esistessi el reggipetto :lol::lol:

bhe.. mi go sai poco de sorregger :unsure: pero te ga ragion ;)

ps.. parlavo delle parti basse in particolare comunque :p

Posted
xe che el "problema" nostro xe che non gavemo niente de pendolante de sorregger  :unsure:  :rolleyes:  O|

credo che non ne fazi ne freddo ne caldo averla  :lol:

ovviamente parer mio  :wacko:

no voleria far la punta ma secondo mi anche a voi babe pol far la diferenza con e senza redina....dipendi se li prove con o senza slip visto che no gavè niente de soreger là in basso :p

Posted

Me par che qua ormai co sti sondaggi se ste degenerando..........go za avvertido la neuro a cattinara e xe un posto prenotado per tutti quei che frequenta sto sito. LE VACANZE STO ANNO LE PASSEMO LA!!!!!!!!!!!!! :cincin: comunque per mi i boxer xe meio con la redina cussi se te fa pesca subaquea te raccogli anche un due mussoli :up: