Vai al contenuto

Poseidon


saretta

Messaggi raccomandati

Alloa sto Poseidon... me spieghe una roba? L'altra sera iera x tv... ga durà un'eternità... ma el xè anche al cinema... allora i xè uguali..?

Chi lo ga visto, quel x tv, me disi cosa pensa? Seconod mi non iera fatto mal, ma se vedeva che iera tutto a pc... Unica roba negativa, ga durà un'eternità!

Link al commento
Condividi su altri siti

ga in comune solo el titolo, la nave e el mar...

questo iera un film per la tv (go visto solo un spezzon), l'altro xè più in stile titanic, incredibili effetti speciali (da quel che scrivi ciack) e la causa della tragedia xè uno tsunami...

per el resto, no go viso nissun dei due anche se quel che vien fora in cine me ispira, più che altr, proprio per i effetti speciali!

se qualchedun (saretta?) ga intenzion de andar, me ciol anche mi? I miei amici se ga rifiutà categoricamente...

Link al commento
Condividi su altri siti

mi lo go visto quel in cine .... e non xe che me gabi soddisfa ... si bei effetti speciali... ma storia come sempre nei casi de catastrofi... scontada e banale...

quindi non so se merita che spende soldi per ndar veder sto film...

tra l'altro quel in tv non go riva vederlo

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

lo go visto ieri sera e me ga fatto sai ansia.Sta acqua che saliva e che te cori drio tutto el tempo uff .L'unica roba xè che non se sa niente dei personaggi,non xè una trama ma solo el scopo de uscir de là (...e non xè facile!!!)Scure le immagini e in alcuni punti non se capisi sai cosa succedi ma gavevo ansie anche perchè la sera che son andada veder el codice da Vinci, go visto el trailer e iera sta onda che saliva pian pian e sarà sta el schermo grande , scuro el cinema o el rumor dell'onda ma....go ciapà paura hehehhehe.

Cmq non paragonabile per niente a Titanic.

Ciaoooo

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×