Vai al contenuto

foto miste


polpetta

Messaggi raccomandati

  • 4 settimane dopo...

...cusi' a ocio, la seconda foto pareria fata a basoviza, vizin la foiba.

E alora za' che son mando anche mi un per de foto, spero che le ve posi piaser.

carlo

la prima xe una veduta de miramar da piaza unita, durante una regata fata in ocasion dela Bavisela (magio 2004), la foto no la xe sai a fogo perche' gavevo corso ala bavisela e non son piu' alena' per far 'ste robe ormai, dopo vedo fosco per tuto el giorno :)

c.

post-10-1096934211_thumb.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

e sta foto qua invece xe... beh lo gavere' riconosudo za' tuti, el molo Audace (za' Molo San Carlo, prima che ghe sbarcasi i italiani zo' da l'Audace :o)

carlo (che sai ghe piasi el suo nome de lui isteso :)

ah, la foto xe stada fata anche in magio 2004, in un giorno in cui el mar se sconfondeva col ziel, quei giorni che par de viver chisa' dove, in un logo de favola...

c.

post-10-1096934452_thumb.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

e, sempre del magio 2004, una vista de piaza unita' (piaza granda) piena de gente e de colori, ciapada su durante el raduno dei alpini (che sai me xe piasudo, un bel esempio de come che se pol far casin senza far dani...)

c.

post-10-1096934777_thumb.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

e ultima foto (anzi, ghe ne xe tre tacade insieme, per sparagnar :o), xe tre vedute de trieste dal mar, per la precision dala mia canoa, fate in primavera de sto ano durante un gireto miramar-trieste-miramar. La prima in alto xe el canal de ponteroso visto da soto el ponte (no quel roso pero', el ponte de via roma, che no go mai capi' se iera o no el ponte verde), la seconda in mezo xe piaza granda dal mar e la terza, imancabile, xe miramar ...

ciau e (se no me mande' a quel paese diretamente senza pasar pel via perche' oltre a ciacolar tropo mando anche trope foto tutintun) casomai el prosimo giro mando altre foto de trieste (go una colezion bastanza ampia, disemo ... :)

carlo

post-10-1096935574_thumb.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Carlo...dopo aver visto i tui primi argomenti devo proprio farte i complimenti, e darte el benvegnu'....... :ave::clap::ave::clap::ave::clap:

anca mi son novo nel Forum, ma penso che sicuramente te son casca' al posto giusto....magari el grande capo (che no xe' toro senta') el savera' dir meio.....

belisime foto...quela soto ponteroso po'...belisima, me ricorda quando de picio me fermavo per veder qualche barca che pasava soto...e adeso poso veder come me gavessi piasso quela volta..... :D:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

se no te da' lavor, me piaseria aver qualche foto dela cità che magari no go', visto che come te disi te ga' una colezion, per esempio me ciogo questa soto ponteroso.

magari te me le mandi per e-mail, te lo trovi al mio profilo. :petesoni:

ciau

Fabio.....che se guarda la cità de vizin....anca se el xe' lontan...!!

Link al commento
Condividi su altri siti

:punk::punk: carlo...sai cocole le foto.. si si..soprattutto quele dala canoa me piasi.. un insolito punto de vista..

me piasi anche quela dei alpini in piasa.. me mancava :lol: anche mi le go fate quela volta ma el link devi esser in 'veci' post..bhu.

cossa dir... W Trieste!! :clap::clap: sempre bela la xe.

:bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Intanto grazie a tui quanti pel caloroso benvignu', me ga fato sai piazer e comunque, come che se disi, el piazer xe davero tuto mio :) :)

e po' ti Luca no sta dirme ste robe che me 'moziono e divento roso :)

Per Fabio: la foto fata da soto el ponte poso mandartela senza problemi per posta, dime solo qual che xe la dimensione masima che te comoda e che te pol ricever (le foto originali xe pesanti sui 2MB ogniduna, circa, se te le mando in JPEG, e anche sai de piu come TIFF).

Comunque pensavo, apena go un giorno libero, de rimeter un poco in sesto el mio web personal de casa e publicar finalmente una parte sostanziosa dele mie foto (ghe ne go circa 25.000 in tuto fa conto, de cui magari meta' no centra sai -le xe robe tipo matrimoni de amici, lavoro, prove varie- ma dele altre che resta e pol gaver un tema che magari interesa anche ai altri, volesi meter in web una selezion, oviamente comentade e divise per tema, de qualche zentinaia de foto, tanto le xe za' stade clasificade quasi tute piu' o meno per argomento... tipo natura, paesagi, trieste, carso, tramonti, mar, fiori, animai, persone, ecetera...). Spero de farlo prima de 'sto Nadal, ma visto l'andazo del lavoro no xe garantido...

E grazie anche ala polpeta (ma proprio sto nome cio', te dovevi meterte? me vien una fame che no gave' idea cio'... :) :) :) ), mi sai me piasi i punti de vista insoliti, xe che purtropo no xe miga facile trovarne de novi... qua dovesi proprio ciorme un deltaplan cio' :p a parte i scherzi, no so cosa daria per poter far foto ala cita' dal'alto... ma dise' che con una mongolfiera fata in casa, se rivasi? voio dir, no svolar su mi, far svolar la machina tacada a un balon de aria calda... mmm devo pensarghe seriamente cio' :)

ciau e grazie ancora a tuti!

carlo

(altre foto postero' fra un poco, stasera son za' stufo de foto, ghhe ne go fate circa 400 sul lavor ogi, no so se gave' visto in tivu' ma a miramar iera bastanza remitur...)

c.

Link al commento
Condividi su altri siti

urkaaaa... non immaginavo che Trieste fosse così bellaaaaaaaa :ehsi::clap: Carloooo...hai altre foto del genere???? Bellissime bellissime... sopratutto quella del castello, del canaletto, del molo, della piazza, delle vele... ops... tutto và :D:lol:

:benvenudo: Carloneeeeeee

Sciaoooo :oleeeee:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×