Jump to content

Posto x appartarse...

Recommended Posts

Ciapè el tram de Opcina col funzionerà o el autobus de Basovizza o de Prosecco, ciapè un sentiero de Carso e col ve par bastanza lontan dela partenza ciapè la prima deviazion, insoma, un poco come se ve tegnissi de far pipì... e troverè qualche bel postisin! e se no altro gaverè ciapado bona aria! :D

ste tenti però.. mi fazo le stesse robe ma per andar a far foto ai caprioli.. che no ve becco :D

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Certo che allora nessun dei vostri genitori ga rispetto per la privacy, i miei nn se ga mai insognado de entrar nella mia camera co iero con qualche mulo, anzi......

e poi se propio nn te vol che la roba sia tanto ovvia, anche se un genitor sa cosa se fa co te ga un mulo/a, te devi saver i orari dei tuoi o andar a basovizza o posti simili, stando attenti alle zeccone.

Cat mi go rispetto dei miei genitori e non faria mai robe con lori a casa! Non se tratta che lori ga de rispettar la mia privacy... xè robe e robe che a casa non se ga de far in presenza de più persone!

quoto..

anche mi so che i miei no verzessi mai la porta se son chiuso dentro con la morosa.. però son mi stesso che evito che i debbi evitar de entrar.. se i xe in casa, rispetto

i genitori che viola la tua privacy me par una barzeleta :D

te son ti primo/a che te devi sentir che no xe el caso de farlo... se no te vien in mente alora cavoli tuoi .. se i te beca no xe colpa dei tuoi, lori pensava che magari te fusi piu sgaio/a e no te se fazevi becar :D

Ciapè el tram de Opcina col funzionerà o el autobus de Basovizza o de Prosecco, ciapè un sentiero de Carso e col ve par bastanza lontan dela partenza  ciapè la prima deviazion, insoma, un poco come se ve tegnissi de far pipì... e troverè qualche bel postisin! e se no altro gaverè ciapado bona aria! :D

ste tenti però.. mi fazo le stesse robe ma per andar a far foto ai caprioli.. che no ve becco :D

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Straquoto anche io...
a questa età non son più obbligada a restarghe, son un'ospite gradita

bon, iaga dei...no te son mica una quarantene..te son ancora troppo picia per 'ndar via de casa.. :bacini:

[OT] Beh dai, 23 anni sono tanti per vivere ancora sotto la protezione del babbo e della mamma :D :D :D ..a 23 anni potrei avere una mia autonomia e vivere "tranquillamente" da sola.. [/OT]

:bye:

mi a quindici anni andavo o a casa de mio ex moroso co i suoi iera in ferie :p oppur andavimo in box e se chiudevimo dentro (ma non ve digo che caldo iera dentro eheh)... o il classico boschetto :lol: con mi che urlavo ogni insetto che vedevo vizin de mi :lol:

:lol::lol: se ghe penso deso me vien de rider... non faria mai deso :lol:

comunque se te speti de gaver 18 anni e i tuoi te ciol l'auto te risolvi el problema...

anche se mi una volta iero con mio moroso in foiba a basoviza e ad un certo punto vedo una testa drio che ne spia e go molla un urlo :lol::lol:

e che fazo a mio moroso: un mostro o un alieno...

e sto qua el me rispondi: si un alieno con le scarpe de ginnastica :lol::lol:

sti guardoni ciò :lol::lol:

• 3 weeks later...