Jump to content

Recommended Posts

Posted

Prendo spunto da un articolo apparso su Il Piccolo de oggi. Tale Angelo Polmpilio de 50 anni vien condannado a 7 anni de carcere per pedofilia. Ga abusado sessualmente de 2 fioi de 6 (!) e de 11 anni.

Ora, mi so che esisti la privacy ma porca miseria saria giusto mostrar la faccia de sta gente. Anche per tutelar i altri fioi nel qual caso el mato uscissi prima (molto facile :incazzado: )

So che in questo modo la gente vien additada ma, caspita, per reati così gravi secondo mi se dovessi mostrar a tutti come xe fatto sto schifoso. Non digo de mostrar la faccia de ladri de polli ma de quelle persone che se ga macchiado de tali bassezze secondo mi saria el minimo.

Che schifo che me fa sta gente! Non savè cossa ghe faria!!! :incazzado:

• Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

sì, secondo mi xe giusto!

che i provi anche un poca de vergogna (se gente compagna riverà mai a provarla)

questo sicuro no sarà un deterrente xkè gente così se ne frega, ma xe giusto far veder a tutti le facce da :censura: de sta gente!

Posted
Ah, sottolineo che el mato xe za sta condannado nel 1983 per un analogo reato :incazzado::incazzado::incazzado::disgust:

Questo xe molto grave......no el saria dovudo uscir neanche de canon sto qua allora :incazzado:

Posted

Secondo mi se tendi troppo a inasprir le pene per "corregger" i errori e malfuzionamenti della "giustizia".

Mi go votado no, neanche al termine de tutti i gradi de giudizio.

No semo piu' ai tempi della gogna medievale.

E po' dipendi da come te intendi el carcere.

Se te lo intendi come mezzo de "correzione", e quindi te sottintendi la possibilità che la persona se redimi e possi magari tra 30 anni tornar a svolger una vita normale nella società, allora no xe giusto che quella persona resti additada a vita, ma se la se ga redento xe giusto che la possi tornar a viver senza esser additada e guardada de schifo ogni giorno per quel che la ga fatto.

Posted (edited)

Capisso el tuo punto de vista. Ma persone del genere, per mi, non se redimi. Un se pol redimer se ga copado qualchedun, non se ga abusado de fioi. Quella gente no xe normale!!! Se a uno ghe piasi i fioi continuerà a piaserghe...

Altro che gogna, mi li mettessi al rogo in piazza Unità e staria là a veder.

Te parla una che ga subido molestie sessuali quando la gaveva 8 anni (niente de grave eh :D).

Per quel son cusì. Son scottada e mi sto genere de persone qua non le perdono, non le giustifico ma neanche morta e credo fermamente che no i se possi redimer :angry:

EDIT

Quando go scritto "niente de grave" intendevo "niente de gravissimo". Grave xe cmq! Perchè son rimasta scioccada per un bel po'. Per parecchio tempo non go voludo andar in giro da sola (neanche sotto casa) e passar per quella strada :sighsob:

Se me capitassi adesso, giuro che ghe spaccheria la faccia!!! :incazzado:

Edited by cucciolina
Posted
Secondo mi se tendi troppo a inasprir le pene per "corregger" i errori e malfuzionamenti della "giustizia".

O|O|O| Se tendi ad inasprir le pene? Ma.....magari....

In Italia vien tutti fora dopo pochi anni, altro che pene inaspride.....

El carcere no xe uno strumento rieducativo, ma punitivo. La rieducazion xe una roba che devi partir dal diretto interessato, no se pol imporla con la forza. E poi disemo la verità...reiducar un 50enne? Impossibile.....

Za per gli adolescenti delle baby gang xe sai difficile, ma superadi i 18-20 anni uno resta quel che xe, poco de far....

Ovviamente voto SI al sondaggio. Con tutte le violazioni della privacy che commetti i giornalisti, almeno questa podesi esser socialmente utile. Ed aggiungo: anche per i reati minori, se perpetradi nel tempo. Se uno ga za rubà più volte, metesi la sua foto in tutti gli esercizi pubblici della città.

La cronaca attuale dimostra quanto el buonismo e el perdonismo gabi fallido in Italia...... :down:

Posted
In Italia vien tutti fora dopo pochi anni, altro che pene inaspride.....[...]

El carcere no xe uno strumento rieducativo, ma punitivo.[...]

go scrito mal, volevo dir che la gente tendi a voler inasprir le pene anzicheè far funzionar meio la giustizia :rolleyes:

el carcere devi saver unir strumento punitivo e rieducativo, se no xe inutile,

alora podesimo diretamente copar tuti quei che cometi reati e po' bon...

no xe el buonismo e el perdonismo che ga fallido, xe le robe che no se fa funzionar ben che ga fallido...

Posted

mi go votado si..

xe giusto che la gente sappi.

xke pur quando xe un tg (esempio l'omicidio de samuele un per de mesi fa) i mostra TUTTI i possibili colpevoli e i li fa passar tutti per criminali creandoghe storie magari anche un po manipolade..

quindi uno che se sa che el xe stado condannado xe giusto che se lo vedi..

Posted
xke pur quando xe un tg (esempio l'omicidio de samuele un per de mesi fa) i mostra TUTTI i possibili colpevoli e i li fa passar tutti per criminali creandoghe storie magari anche un po manipolade..

[ot]quel xe un brutto vizio dei mezzi de comunicazion, brutto vizio che andassi ben punido...[/ot]

Posted

se se xè sicuri al 100 % xè giusto che vegni pubblicado, no per metterlo alla gogna, ma per star attenti. Xè reati che se ripeti (vedi proprio sto caso), xè per salvaguardar i fioi. E poi, comunque, i esci dopop qualche anno, le pene no xè comunque dure, se uno comincia a 20, ga tuta la vita (nonostante el carcere) per continuar...i disi che xè una malatia, quindi xè dificile che i guarissi...se go un vicin de casa recidivo, volessi saverlo!!

Posted

secondo mi xe solo che gogna, e no per salvaguardar nisun...

che credibilità ga un sistema giudiziario che disi "mi lo rilascio ma guardelo ben che el xe pericoloso"? se xe pericoloso devi star dentro scontar la pena

No gogna ma certezza e durezza della pena!!!!

Posted

ma alora no me legge'!

mi go dito che xe de dar certezza e durezza de pena

far funzionar le robe

fin che no xe certezza e durezza de pena

e le robe no funziona

nianche la foto no servi!!!!!!

la soluzion no xe la foto

ma far funzionar carceri e giustizia!!!

Posted
ma alora no me legge'!

Ciò, no sta rabiarte sa? :D

Mi no xe che no te legio! Go capido el tuo punto de vista e lo condivido in parte. Ghe dovessi esser pene più severe. Giusto!!! Ma visto che no le xe, cossa femo? Continuemo cusì?

Le mie xe domande serie eh.

Posted

mah.. secondo mi xe assurdo...

no xe de rivoluzionar niente.. bastasi che chi xe pericolo resti dentro.

el problema de risolver xe quel... e no lo se risolvi con al foto

Posted

Mi me andasi benissimo conzarghe pene altissime, ma col ga finì de scontarle el devi esser reintegrà senza pregiudizi (e quindi senza foto). Ma visto che questo xe impossibile per tutta una serie de motivi (l'Italia no cambierà mai su ste robe), almeno offrir un minimo de protezion in più alla gente onesta...Sarà una soluzion forcaiola, ok...e cicce ah.....no ghe ga ordinà el dotor de commetter i crimini (perchè, ripeto, son d'accordo alle foto segnaletiche solo nel caso dei recidivi).