miguelsonmi Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 Se trova in comercio le prime do serie de "SCRUBS Medici ai primi ferri" a prezo veramente ridoto (anche a Trieste). Go leto dei comenti positivi, i dixi che xe de rider da mati. Mi no go mai visto un episodio e son piutosto scetico. Voi gavè visto qualche puntata? Se sì, come la ve pareva? Merita l'acquisto? Quote
Juliet Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 xe cocolo lo dà su mtv e poco tempo fa go visto ke dava le replike (casomai varda su un giornal de programi). la prima serie secondo mi iera cocola...se costa poco i dvd anke te consiglieria de ciorla Quote
trert Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 mi go le prime due serie in dvd.. xe de morir de rider.. purtroppo zerco la terza e quarta ma le xe in dvd solo in america e no so l'inglese!! merita tantisimo! te ridi a crepapelle. Quote
cucciolina Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 Go leto dei comenti positivi, i dixi che xe de rider da mati.Mi no go mai visto un episodio e son piutosto scetico. Voi gavè visto qualche puntata? Se sì, come la ve pareva? Merita l'acquisto? Vara, a mi me piasi sai. Certe scene xe de morir de rider soprattutto le scene con el can Raudi Ma te avverto che xe un po' demenziale. Come ga dito Juliet i lo dà per Mtv quindi te consiglio de darghe un'ociada per tv prima Quote
trert Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 bravo raudi bravo raudi.. stai buono.. non ascoltarla.. ti vuole male.. Quote
tinuviel Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 bel! Divertente e sai demenziale! Mi me fa scapotar quando el pensa...ieri go visto una puntata (i da le repliche anche su sky, ogni giorno) in cui el se stava fazendo un monologo interiore...riva Tara Reid e lui la fa spetar...per finir el monologo Mi lo consiglio, xè de sbregarse! Quote
trert Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 mi adoro l'inserviente: ehi cosa succede? eh.. si è incastrata la porta probabilmente c'è una monetina.. hai messo una monetina? se solo scopro che c'è una monetina.. :D :D Quote
saretta Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 a dir el vero non go mai senti nominar.... me informerò Quote
tinuviel Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 a dir el vero non go mai senti nominar....me informerò sacrilego! Quote
Cazzaballe Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 Mi go le prime tre serie in divx a qualità ottima.. Mi me ricorderò sempre quando JD se immagina el dottor Cox come Superman e el svola fora della finestra.. Quote
arska Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 xe de vardar in inglese, in italian no me fa rider Quote
trert Posted July 27, 2006 Report Posted July 27, 2006 in inglese xe cocolo.. però no capisso proprio tutto mi.. Quote
cucciola Posted July 31, 2006 Report Posted July 31, 2006 me gavè incuriosido,spero de riuscirlo a veder o de trovar el dvd poi ve so dir Quote
cucciola Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 go visto alcune puntate della 1 serie veramente sai cocolo e de rider grazie per il consiglio Quote
Cazzaballe Posted August 21, 2006 Report Posted August 21, 2006 Se qualchidun vol go le prime tre serie in divx.. Quote
Cazzaballe Posted May 20, 2010 Report Posted May 20, 2010 Discussion trovata e ripescata Siamo arrivati alla nona stagione in america (non so quando esce in Italia) E' cambiato tutto... Non dico niente per evitare spoiler. Certo è che con la settima e l'ottava stagione il telefilm aveva perso davvero tantissimo. Ho guardato ora il primo episodio della nona stagione... Sembra (anche se un episodio è poco) che si sia tornati verso una prospettiva migliore, nonostante i molti cambiamenti il trend è in miglioramento, ma vi confermerò tutto quando vedrò altri episodi. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.