Jump to content

Recommended Posts

Posted

Se trova in comercio le prime do serie de "SCRUBS Medici ai primi ferri" a prezo veramente ridoto (anche a Trieste). Go leto dei comenti positivi, i dixi che xe de rider da mati.

Mi no go mai visto un episodio e son piutosto scetico. Voi gavè visto qualche puntata? Se sì, come la ve pareva? Merita l'acquisto?

Posted

xe cocolo lo dà su mtv e poco tempo fa go visto ke dava le replike (casomai varda su un giornal de programi).

la prima serie secondo mi iera cocola...se costa poco i dvd anke te consiglieria de ciorla

Posted

mi go le prime due serie in dvd.. xe de morir de rider..

purtroppo zerco la terza e quarta ma le xe in dvd solo in america e no so l'inglese!!

merita tantisimo! te ridi a crepapelle.

Posted
Go leto dei comenti positivi, i dixi che xe de rider da mati.

Mi no go mai visto un episodio e son piutosto scetico. Voi gavè visto qualche puntata? Se sì, come la ve pareva? Merita l'acquisto?

Vara, a mi me piasi sai. Certe scene xe de morir de rider soprattutto le scene con el can Raudi :D

Ma te avverto che xe un po' demenziale.

Come ga dito Juliet i lo dà per Mtv quindi te consiglio de darghe un'ociada per tv prima :)

Posted

bel! Divertente e sai demenziale! Mi me fa scapotar quando el pensa...ieri go visto una puntata (i da le repliche anche su sky, ogni giorno) in cui el se stava fazendo un monologo interiore...riva Tara Reid e lui la fa spetar...per finir el monologo :crylol:

Mi lo consiglio, xè de sbregarse!

Posted

mi adoro l'inserviente:

ehi cosa succede?

eh.. si è incastrata la porta

probabilmente c'è una monetina..

hai messo una monetina? se solo scopro che c'è una monetina.. :D :D :D :D

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 years later...
Posted

Discussion trovata e ripescata

Siamo arrivati alla nona stagione in america (non so quando esce in Italia)

E' cambiato tutto... Non dico niente per evitare spoiler. Certo è che con la settima e l'ottava stagione il telefilm aveva perso davvero tantissimo.

Ho guardato ora il primo episodio della nona stagione... Sembra (anche se un episodio è poco) che si sia tornati verso una prospettiva migliore, nonostante i molti cambiamenti il trend è in miglioramento, ma vi confermerò tutto quando vedrò altri episodi.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×