rix Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 Rispolverando la discussion sui nick me xe vegnuda in mente questa: Che cosa rappresentano i vostri avatar?, perche li gavè scelti?, perche li gave cambiati? etc. etc. Del mio attuale me par abbastanza ciaro el motivo: la xe la mula più bela del mondooo... Feve sotto!! Quote
cucciolina Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 la xe la mula più bela del mondooo... Chi xe? Giuro che no so I miei avatar xe solo cuccioli De cagnetto, de gattin, de panda. Appena trovo quel de pantigana lo metto Ah sì, ogni tanto li cambio perchè ne trovo dei altri più bei (come tutti credo ) Quote
giuli Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 Bravo Rix, bel topic! Diciamo che non ho un avatar fisso.. mi piace moltissimo il logo della Fondazione Pupi che avevo a lungo e che presto rimetterò Di solito quando tolgo quello metto il promo di qualche bel ppv della WWE, tipo ora... Chissà che uno dei prox non sia qualcosa di basket O per farti un dispiacere metterò una bella foto di Tania Cagnotto visto che tu la tradisci con la Tatangelo Quote
cocal Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 Mah, disemo che per quel che me riguarda xe rivà prima l'avatar che el nick. Nel senso che una mattina me svejo, tiro sù le tapparelle e vedo sto cocal in zima a un pal de la luce. Go ciolto la digitale e go scattà... Da quel xe vignudo el nick, visto che xe una bestia simpatica, con anca riferimenti letterari... Gavè mai leto "Il gabbiano Jonathan Livingston"? Boh, insomma, cussi xe... Quote
rix Posted August 22, 2006 Author Report Posted August 22, 2006 O per farti un dispiacere metterò una bella foto di Tania Cagnotto visto che tu la tradisci con la Tatangelo Beh, voio dir...anca la cagnotto no xe da buttar..almeno ti te ga riconossù la Tatangelo...dico io: ma Cucc come te fa a no saver chi sia???!!! Bon, che tra belle mule ghe sn rivalità, ma cussì me par troppo... Quote
giacomin Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 Bah!! da un vecio tranvier..... cossa te pol pretender de più ..ADESSO GO VISTO CHE SON RIVADO A 100 MESSAGGI ..... ma el mio traguardo xe diventar..... utente SBREGAMUDANDE!!!!. beh! pian pianin..... Quote
Starlite Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 El mio attuale mostra el modulo de servizio dell'Apollo 13, quindi xe legado alla firma anche Quote
Starlite Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 rix: faro' finta de no veder che te ga scrito "scIelti" nel sottotitolo della discussion Quote
tifone Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 Lo go appena cambià,xe il tifone tifoso dell'unione,el ga anche l'alabarda sulla maia Quote
rix Posted August 22, 2006 Author Report Posted August 22, 2006 rix: faro' finta de no veder che te ga scrito "scIelti" nel sottotitolo della discussion Uh Signur..perdoneme...però almeno nel post lo go scritto ben.. Quote
Cazzaballe Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 El mio rappresenta el mio posto de riflession più utilizzado.. Dove me seravo de picio, dove go fatto de tutto, go ciama gente al telefono per dirghe quel che stavo fasendo in quel momento per farli incazzar, go fatto foto delle mie opere per mandarle in giro coi mms gratis, go riflettu sulla mia vita, go studia teoria dei segnali.. Po' con quei gadgets saria perfetto.. @giacomin: mi son sbregamudande e ti no.. Quote
Cazzaballe Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 Za che se parla de avatar, propongo una petizion per far cambiar l'avatar a trert.. Quote
Ghost Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 Uso vari avatar dipende dalla comunity. Su MSN e i siti di videogiochi ho il protagonista di "Prince of persia warrior within". Mi piaceva il gioco e mi piaceva il disegno ed era abbastanza esplicativo dei personaggi che faccio nei GDR. Qui ho "Menchi" la mascotte del Anime demenziale "Exel Saga", in italiano "frattaglia". Mi pareva coccolo ed ho un sacco di sue immagini che sembrano fatte a posta per essere avatarizzate. Su un altro forum di psicologia che frequentavo ho un Kraphen perché è il soprannome che mi ha dato una mia amica su quel forum Quote
iguanadan Posted August 22, 2006 Report Posted August 22, 2006 Li cambio in continuazione, a seconda della vita o delle discussioni. Questo è Raoul di 'Paura e delirio a Las Vegas', film assolutamente capolavoro. Volevo mettere Benicio Del Toro - Mr. Gonzo, ma non l'ho trovato... @rix: non ci credo... 'un giochettolo una pella'... la detesto con tutte le mie forze e la prendiamo per il sedere da mesi con gli amici e la morosa! Quote
rix Posted August 22, 2006 Author Report Posted August 22, 2006 @rix: non ci credo... 'un giochettolo una pella'... la detesto con tutte le mie forze e la prendiamo per il sedere da mesi con gli amici e la morosa! [OT]aaaaaaaaargh... Te sn matto x caso?? Certo le canzoni fanno abbastanza schifo anche a me , ma no la se pol cior pel c*l..xe come sparar sula croce rossa [/OT] Quote
babatriestina Posted August 23, 2006 Report Posted August 23, 2006 Mi in genere no me piasi ssai cambiar avatar, trovo che xe una roba che servi a far riconosser el postante, per cui tegno spesso el stesso. Quel che go qua, lo go creado per el forum su un sito de balletto ( una delle mie passioni) e i xe i mii pie, sulle punte, in un saggio de ani anorum fa, credo ancora sul palcoscenico del Auditorium prima che i lo seri. L'altro che dopro xe una gattina, Melusina, che go "adottado": la iera randagia ma domestica, la vegniva in giardin de mi, a un zerto punto la gavevo ciolta in casa, ma la mia vecia gata de casa per un anno ghe ga fato tante angherie che la xe scampada de novo fora e adesso la vivi fora, mi me sento un poco in colpa nei sui confronti ( ma ela par che la me voli ben istesso) e per quel la go ciolta per avatar. e po mi adoro tuti i gati! Quote
assist Posted August 23, 2006 Report Posted August 23, 2006 El mio lo go messo cusì.......xe el primo e l'unico che go meso fino ad oggi, ma senza un motivo preciso. Co gaverò spunto magari meterò qualcos'altro Quote
mula alabardata Posted August 23, 2006 Report Posted August 23, 2006 anche a mi, come babatriestina, no me piasi cambiar avatar.. prima no gavevo nienter, deso go questo e me lo tegno perchè ormai vedo el mio nick ligà a quet'immagine! ma xkè la fragola?? xkè iera el mio contrassegno all'asilo... la fragolina.... :wub: Quote
Frankie Posted August 23, 2006 Report Posted August 23, 2006 Beh... el mio xe rivà cusì x caso, son leon e questo simba che corri xe cusì cocolo! Quote
trert Posted August 23, 2006 Report Posted August 23, 2006 mi me piasi cambiar.. e ve servi che ve spiego el mio??? B) ok me copo pena go qualcossa de diverso cambio tranquilli.. però son figo Quote
iaga Posted August 23, 2006 Report Posted August 23, 2006 L'avatar che go adesso "this person is too sexy to display" lo gavevo messo tempo fa.. tanto tempo fa.. perchè me piaseva. Adesso volesi cambiarlo, non perchè non son più sexy , ma no go mai voia de farlo. Quote
Malto Posted August 23, 2006 Report Posted August 23, 2006 OCORI CHE VE SPIEGO EL MIO AVATAR????? :D penso che capì anche perchè no lo cambio mai Quote
saretta Posted August 23, 2006 Report Posted August 23, 2006 prima gavevo el scoiattolo sfigà dell'era glaciae, lo go messo perchè em fa sbregar de rider... desso go la tigre perchè xè l'animal per eccelenza, el cucciolo che più amo, vado matta per la tigre..... e poi qualche vecchio amico me ciama anche tiger!.... son graffiante.. Quote
Recommended Posts