Jump to content

Recommended Posts

Posted

Rispolverando la discussion sui nick me xe vegnuda in mente questa: Che cosa rappresentano i vostri avatar?, perche li gavè scelti?, perche li gave cambiati? etc. etc.

Del mio attuale me par abbastanza ciaro el motivo: la xe la mula più bela del mondooo... :wub::wub::p

Feve sotto!!

  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
la xe la mula più bela del mondooo... :wub:  :wub:  :p

Chi xe? :unsure: Giuro che no so :D

I miei avatar xe solo cuccioli :rolleyes: De cagnetto, de gattin, de panda. Appena trovo quel de pantigana lo metto :D

Ah sì, ogni tanto li cambio perchè ne trovo dei altri più bei :) (come tutti credo :D)

Posted

Bravo Rix, bel topic! :clapclap:

Diciamo che non ho un avatar fisso.. mi piace moltissimo il logo della Fondazione Pupi che avevo a lungo e che presto rimetterò :D

Di solito quando tolgo quello metto il promo di qualche bel ppv della WWE, tipo ora... :p

Chissà che uno dei prox non sia qualcosa di basket :ave:

O per farti un dispiacere metterò una bella foto di Tania Cagnotto :wub::supermona::wub: visto che tu la tradisci con la Tatangelo :linguaccia:

Posted

Mah, disemo che per quel che me riguarda xe rivà prima l'avatar che el nick. Nel senso che una mattina me svejo, tiro sù le tapparelle e vedo sto cocal in zima a un pal de la luce. Go ciolto la digitale e go scattà...

Da quel xe vignudo el nick, visto che xe una bestia simpatica, con anca riferimenti letterari... Gavè mai leto "Il gabbiano Jonathan Livingston"?

Boh, insomma, cussi xe...

Posted
O per farti un dispiacere metterò una bella foto di Tania Cagnotto :wub::supermona::wub: visto che tu la tradisci con la Tatangelo :linguaccia:

Beh, voio dir...anca la cagnotto no xe da buttar..almeno ti te ga riconossù la Tatangelo...dico io: ma Cucc come te fa a no saver chi sia???!!! Bon, che tra belle mule ghe sn rivalità, ma cussì me par troppo... :bacini:

Posted

Bah!! da un vecio tranvier..... cossa te pol pretender de più :unsure::D

..ADESSO GO VISTO CHE SON RIVADO A 100 MESSAGGI :foracolcul::foracolcul: ..... ma el mio traguardo xe diventar..... utente SBREGAMUDANDE!!!!. :p:p beh! pian pianin.....

Posted
rix: faro' finta de no veder che te ga scrito "scIelti" nel sottotitolo della discussion :D:merodolodalrider:

Uh Signur..perdoneme...però almeno nel post lo go scritto ben.. :wacko::wacko:

Posted

El mio rappresenta el mio posto de riflession più utilizzado.. Dove me seravo de picio, dove go fatto de tutto, go ciama gente al telefono per dirghe quel che stavo fasendo in quel momento per farli incazzar, go fatto foto delle mie opere per mandarle in giro coi mms gratis, go riflettu sulla mia vita, go studia teoria dei segnali.. :D

Po' con quei gadgets saria perfetto.. :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

@giacomin: mi son sbregamudande e ti no.. :linguaccia:

Posted

Uso vari avatar dipende dalla comunity.

Su MSN e i siti di videogiochi ho il protagonista di "Prince of persia warrior within". Mi piaceva il gioco e mi piaceva il disegno ed era abbastanza esplicativo dei personaggi che faccio nei GDR.

Qui ho "Menchi" la mascotte del Anime demenziale "Exel Saga", in italiano "frattaglia".

Mi pareva coccolo ed ho un sacco di sue immagini che sembrano fatte a posta per essere avatarizzate.

Su un altro forum di psicologia che frequentavo ho un Kraphen perché è il soprannome che mi ha dato una mia amica su quel forum -_-

Posted

Li cambio in continuazione, a seconda della vita o delle discussioni. Questo è Raoul di 'Paura e delirio a Las Vegas', film assolutamente capolavoro. Volevo mettere Benicio Del Toro - Mr. Gonzo, ma non l'ho trovato... :grin:

@rix: non ci credo... 'un giochettolo una pella'... la detesto con tutte le mie forze e la prendiamo per il sedere da mesi con gli amici e la morosa! :D

Posted
@rix: non ci credo... 'un giochettolo una pella'... la detesto con tutte le mie forze e la prendiamo per il sedere da mesi con gli amici e la morosa! :D

[OT]aaaaaaaaargh... :angry::angry::angry::angry:

Te sn matto x caso?? :p Certo le canzoni fanno abbastanza schifo anche a me :D , ma no la se pol cior pel c*l..xe come sparar sula croce rossa :lol: [/OT]

Posted

Mi in genere no me piasi ssai cambiar avatar, trovo che xe una roba che servi a far riconosser el postante, per cui tegno spesso el stesso.

Quel che go qua, lo go creado per el forum su un sito de balletto ( una delle mie passioni) e i xe i mii pie, sulle punte, in un saggio de ani anorum fa, credo ancora sul palcoscenico del Auditorium prima che i lo seri.

L'altro che dopro xe una gattina, Melusina, che go "adottado": la iera randagia ma domestica, la vegniva in giardin de mi, a un zerto punto la gavevo ciolta in casa, ma la mia vecia gata de casa per un anno ghe ga fato tante angherie che la xe scampada de novo fora e adesso la vivi fora, mi me sento un poco in colpa nei sui confronti ( ma ela par che la me voli ben istesso) e per quel la go ciolta per avatar. e po mi adoro tuti i gati!

Posted

anche a mi, come babatriestina, no me piasi cambiar avatar..

prima no gavevo nienter, deso go questo e me lo tegno perchè ormai vedo el mio nick ligà a quet'immagine! :rolleyes::wub:

ma xkè la fragola?? :unsure:

xkè iera el mio contrassegno all'asilo... la fragolina.... :wub: :wub: :wub::)

Posted

L'avatar che go adesso "this person is too sexy to display" lo gavevo messo tempo fa.. tanto tempo fa.. perchè me piaseva. Adesso volesi cambiarlo, non perchè non son più sexy :D , ma no go mai voia de farlo.

:bye:

Posted

prima gavevo el scoiattolo sfigà dell'era glaciae, lo go messo perchè em fa sbregar de rider...

desso go la tigre perchè xè l'animal per eccelenza, el cucciolo che più amo, vado matta per la tigre..... e poi qualche vecchio amico me ciama anche tiger!.... son graffiante.. :p:baba:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×