SandroWeb Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Tempo di abbonamenti, tempo di sondaggi: vi farete l'abbonamento o no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 NON lo farò! Qualche volta ghe andarò perchè sarà dura star senza basket, ma se queste xè le premese... Sto anno che go el digitale terestre me varderò le partide de balon con tuti i servizi e comenti post partida... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 xe una vita che me abbono, disemo 15 anni forsi piu ma sta volta me stago veramente domandando se ga senso farlo, non come sfiducia nei zogadori quanto nei confronti dela societa' .... vederemo, xe ancora qualche giorno de tempo per pensarghe... ma in sti istanti son sul "NO" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Lo farò a breve Mi seguo la pallacanestro Ts dal 1990 ininterrottamente e anche sto anno ghe sarò. Al di là de tutti i proclami, casini, incertezze...mi ad un certo punto no me interessa niente. Amo sto sport, i muli me xe parsi volenterosi de far ben. A mi me bsta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Seguo la Pallacanestro Trieste da abbonata dal 1993, no posso certo tirarme indrio. Me sembreria de tradir me stessa. E poi son ancora convinta che la squadra va sostenuda sia che la sia forte, sia che la sia più debole... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 la prima volta che sono andato a vedere una partita di basket era il primo anno di A2 targata lloyd adriatico ed ero presente al mitico spareggio con la pintinox di Baiguera a Bologna (60 a 57 x noi). dopo una parentesi ho ripreso a seguirli dal 2000 e ho trasmesso la passione alle mie figlie. Le ho avvertite che quest anno forse non li vedremo vincere con la frequenza degli ultimi due anni, ma mi hanno risposto che loro si divertono lo stesso , ormai e' una simpatica abitudine trovarsi la domenica pomeriggio. Per questo motivo e per la mia instancabile passione nel vedere basket dal vivo rinnoveremo l abbonamento. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paladozza ritorneremo!! Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Primo abbonamento nell'estate del 90, oltre 250 trasferte in 15 anni, una fede ed un attaccamento viscerale, ma ormai stop! Non mi interessa assolutamente niente, se anderò ogni tanto sarà solo per veder i amici,bever un bicier e passar la domenica se piovi; de sta squadra e de sta società non me frega assolutamente una mazza! Abbonamento? uno in meno.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 se stassi a trieste credo proprio che no me lo faria, ma andaria veder qualche partida qua e là. Anche perchè de tuti i amici che vigniva a veder in A1 no ghe xe NISUN che spendessi bori per sta squadreta.. come darghe torto?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Non lo fazo perchè me ga sai deluso la Politica della Società , sopratutto el voler "nasconder" quel che vedeva tutti. Andarò a vederli comunque molto spesso anche per darghe el mio incitamento de tifoso Triestin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 come scritto nell'altro post, lo go za fatto. Sicuramente lo faria anche in altre situazioni, xè dal 1995 che no perdo, o quasi, una partida ... son convinta che bisogna sostener sempre comunque la squadra, i muli non c'entra niente. E mi me piasi el basket... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
puromalto Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 L'abbonamento vado a farlo sti giorni anche se qualche perplessità xe....soprattutto sul fatto che a Ts no se trova nissun disposto ad investir seriamente sul basket. Perchè me par de capir che fin che gavemo sti bilanci, sani ma un poco striminzidi, non andaremo de nissuna parte e continueremo a fare dei onesti campionatini de B1. (ovviamente spero de sbagliarme ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Mi l'abonamento no lo fazo mai, con due fioi che fa sport, ghe dago la precedenza a lori. Se me sarà posibile anderò a veder qualche partida. Come anderò a veder qualche partita dela Ginnastica triestina (B1 femminile, che spettacolo, eh?), dele mule che fazeva basket con mia fia, del'Interclub Muggia (A2 femm.)... veder basket me piaxi, a prescinder del livel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Non lo farò solo per motivi de salute, perchè son 4 mesi che no cammino senza stampelle a causa de un incidente e alle 18 xe ora de possibile controllo INPS. Sennò lo fazevo, perchè seguo la squadra dal vivo dall'81/'82(OECE). Ma non risparmio le critiche alla società! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Lo faro`. Anche se sara` una stagion difficile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Non lo farò, preferisco andare a vedere solo qualche partita perchè non penso di seguire tutto il campionato visto che non rivo a conciliar con altri impegni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Nonostante tutto lo farò perchè i giocatori,le dirigenze e i allenadori passa ma Trieste e la sua maia resta.A parte l'anno de b2 dove comunque son venudo spesso seguo el basket dalla lontana stagion 89/90 e da quell'anno fazo l'abbonamento.Certo che anche mi go perso un pò d'entusiasmo visti i presupposti ma tutto sommato voio darghe fiducia alla squadra.Questa fiducia invece non va alla società che nè ga ciolto pel fiocco per no dir altro .Cmq tutto sommato el basket me piaxi sempre e anche per passar due orette nelle fredde domeniche d'inverno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 poi se siete appassionati anche della triestina, pare che avendo l abbonamento della pallacanestro trieste si potra' andare in stadio con un euro ! non e' poi malaccio che ne dite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 1 partita sola in tutto il campionato ad 1 euro, da quel che se capisi dall'articolo di Baldini (se no saria troppo, facile...col mio abbonamento de 65 euro podessi andar a veder tuto...magari!). E bisogna tirar via i "partidoni" che, là, xè "questione di diritti" (xè anca ovvio che no saria giusto farme pagar solo un euro per veder la Juve o el Napoli...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 1 partita sola in tutto il campionato ad 1 euro, da quel che se capisi dall'articolo di Baldini (se no saria troppo, facile.. si hai ragione, ho capito male, sarebbe stato troppa roba.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 ale', ala fine go fato l'abonamento anche sto anno... triste pero' che dopo piu de una setimana mi gabio APPENA l'abbonamento numero 19 ! .. menomal che i disi che sta 'ndando ben.... figuremose se 'ndava mal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 ale', ala fine go fato l'abonamento anche sto anno... triste pero' che dopo piu de una setimana mi gabio APPENA l'abbonamento numero 19 ! .. menomal che i disi che sta 'ndando ben.... figuremose se 'ndava mal! Go paura che no se riva a VENTI! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 L'abbonamento, oltre che per risparmio(non in questo caso), se fa per una sorta de adesione ai progetti e all'operato de una società e non tanto per attaccamento alla squadra. Quindi saria de non farlo per mandar un segnal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 L'abbonamento, oltre che per risparmio(non in questo caso), se fa per una sorta de adesione ai progetti e all'operato de una società e non tanto per attaccamento alla squadra. Quindi saria de non farlo per mandar un segnal! Mi credo che alla fine ognidun agissi in propria coscienza e secondo i propri interessi o hobbies. Questo xe un sondaggio per capir chi se farà l'abbonamento o no. Per quanto me riguarda no voio convinzer nessun a farselo o meno. Mi lo farò perchè amo sto sport e non me interessa se la società ga agido ben o mal. La società ga fatto el massimo con quel che iera disponibile. I ga deciso de mandar via Ciampi, Mariani & co? Gaverà avudo i loro boni motivi che mi non voio sentenziar e analizzar perchè non me competi. Posso dir che me dispiasi ma mi ghe voio dar fiducia a ste persone che mantien un certo livel de basket a Trieste Secondo mi tutti pol sbaiar e questo in qualsiasi campo e son sicura che se xe stadi dei sbai i farà de tutto per farse perdonar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 ale', ala fine go fato l'abonamento anche sto anno... triste pero' che dopo piu de una setimana mi gabio APPENA l'abbonamento numero 19 ! .. menomal che i disi che sta 'ndando ben.... figuremose se 'ndava mal! orca...pensavo che i numeri iera a caso!Go visto che la scriveva su un foglio quasi bianco i nominativi miei e dei miei amici, ma pensavo, almeno, fossi diviso per settori! Mi go el numero 9! Dai, forse, quei dela tribuna A ga un'altra numerazion...semo ottimisti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 L'abbonamento, oltre che per risparmio(non in questo caso), se fa per una sorta de adesione ai progetti e all'operato de una società e non tanto per attaccamento alla squadra. Quindi saria de non farlo per mandar un segnal! mi non voio sentenziar e analizzar perchè non me competi. sentenziar no, ma analizzar ed eventualmente criticar, perchè no? Xe nostro diritto e aggiungeria dovere, proprio perchè semo abbonadi storici! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts