Vai al contenuto

La pupa e il secchione


assist

Messaggi raccomandati

Stasera comincia l'ultima "invenzione" ( opinione personale )in termine de reality. Voi cosa ne pensè?Sicuramente no varderò, cmq me par molto denigrante da ambo le parti......per le pupe in quanto rischia per far pasar la categoria femminile belle ma "stupide", mentre per i secchioni li mantien con l'etichetta dei eterni sfigadi, basta veder i promo in tv :disgust:

PS dovesi eser anche un de Trieste in sto programma, tale Sala. Chissà se qualcuno me lo conferma?

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 104
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

stemo andando verso la pazzia piu totale.. no i sa piu cosa inventar e i metti in piazza i panni sporchi della gente..

se i xe dei geni non so come i gabi deciso de partecipar a questo programma[senza offesa] e non capisso come le babe no le capissi che i le sta ciolendo pel cul per la loro "stupidita".

:cherobeara::ehno: no go parole...

Link al commento
Condividi su altri siti

per le pupe in quanto rischia per far pasar la categoria femminile belle ma "stupide", mentre per i secchioni li mantien con l'etichetta dei eterni sfigadi, basta veder i promo in tv :disgust:

PS dovesi eser anche un de Trieste in sto programma, tale Sala. Chissà se qualcuno me lo conferma?

Si, c'è anche un triestino :ehsi:

Concordo in pieno col tuo ragionamento... :piacere:

e in + conduce Papi :mescondo:

Link al commento
Condividi su altri siti

fazendo zapping su sky go visto qualche scenetta de quel americano...xè bastanza denigrante per le "pupe", ma anca pei ometti...no so se gavè visto al pubblicità, ma i li etichetta come "vergine", "mai stato baciato", "mai avudo una storia"...mah! qua persoldi se fa veramente tutto!

Ah, da come i parla nele publicità se senti tre ore lontan che ghe xè un triestin...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi fazendo zapping ghe son capitada un attimo giusto in tempo per veder una bionda che i ghe mostrava la foto de Napolitano, i ghe chiedeva chi xe e ela rispondeva "Gorbaciov"  :ciapitestopese:

O|O|O|

Ma dove andaremo a finir... :disgust:

Mah, mi son fermamente convinta che se i continua a far ste robe qualchedun guarderà ah. E allora me domando: "ma chi xe sta gente? No i ga altro de meio de far? Un buon libro piuttosto, no?" Mah :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

me risulta che una baba alla domanda chi era Dante risponde un CAPO INDIANO... :merodolodalrider:

spero solo che el mulo triestin fazi almeno lui bela figura in un programma mediocre-scarso della televisione attuale...

ps: ...però gavessi passa anche mi un poche de settimane in una villa con un poche de babette carine... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Si è triestino, -_- mi pareva di averlo già visto.

Comuque su internet si trovano le info su tutti:

http://blog.libero.it/gfeco/1588808.html

Alessandro Sala - nato a Trieste, dove vive, ha 24 anni. Laureato in fisica, anche lui con un quoziente intellittivo pari a 160. Suona il basso da 13 anni, ama leggere i saggi si storia e scienze. Ha giocato a livello agonoistico a pallamano e pratica pallavolo e calcio. Si diverte a fare giochi con i numeri. “Faccio comunella con tutti” dichiara, ma non gli piace andare in discoteca.. Sogna di diventare musicista, ma sa già che il suo lavoro sarà nel campo della fisica. Ha inventato la “dama a 3”.

Link al commento
Condividi su altri siti

mamma mia... go visto deso x studio aperto... :cossaaa?:

a un'altra ghe ga mostra la foto de Leonardo e ela ga dito che xe mago merlino!!

e un'altra no gaveva mai visto Bush...

son senza parole... ma me ga sai de finto!! :unsure:

dai, xe impossibile!! no voio crederghe!! :noghesemo:

so che par impossibile ma credighe... certe mule tanto belle... xè svode come canoce! xè triste...ma xè così!

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma xe el programma dell'anno!!!

XE meio de paperissima! fa morir de rider (anche se forse u po i esagera, spero pe rlore)

Xe bel veder come funziona ormai el mondo dello spettacolo:

in base al tuo livello d'ignoranza! :disgust:

Comunque me da sai fastidio el fatto che i ga eticchettado tutti gli omini come sfigadi.

magari sarà anche cussi, per el fatto de no esser mai stadi fidanzadi, no gaver mai basà una mula, ecc..ecc...

PERò!!!

no steme a dir che un che ga fatto el capo scout xe sfigadon perchè no son assolutamente daccordo!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

go guarda un tochetto ieri sera.... me ga sconvolto el fatto che non le sa le tabelline.... o far le operazioni de base... xè scandaloso! ma queste ga mai studià in vita loro???' O|

si che le ga studiado...per partecipar a miss cubista te ga de far prova scritta de italian e discutere una tesi sulla sovralimentazion nei bambini dei paesi occidentali :piria::mescondo:

el fiume Aglio...7*7=42...

Link al commento
Condividi su altri siti

..mi seguo el programma quando capita che son a casa e xe la striscia giornaliera...

..penso che la mula più ignorante...cioè xe offensivo..meno dotada intelligentemente xe meio...ghe xe capità proprio al triestin...mulo mio, forza e coraggio, tien alto l'onor de trieste... :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×