Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

alora...me xe vignu in mente sta domanda alla luce del mio cambiamento de LuK e de alcune altre persone qua dentro...

Per quanto me riguarda rispondessi la seconda! mi non me taio sai spesso i cavei ma se lo fazzo xe come una rinascita.. una svolta. non solo nel look in pratica.

voi come la pensè?

:bye:

Inviato

Mi me son stufà dei cavei longhi(pochi ma boni),quindi adesso ogni tre-quattro mesi li taio ultracorti,xè più pratico e sparagno lo shampoo :D e anche il barbier perchè me li taio da solo con la macchinetta a 3mm :lol::lol::lol:

Inviato

mi ogni volta che me go taia i cavei ... no parlo de spuntatina alle punte ma proprio più curti (per poi pianzer e pentirme eheh) xe sta perchè iera successo qualcosa e volevo cambiar vita o almeno zercar... stessa roba val anche per el color... e per i busi sulle orecie... ogni buso che go me ricorda qualche evento che ritenevo importante..

insomma tipo mola col moroso, cambia lavor, iscritta alla scuola guida o al corso de trucco ecc ecc...

Inviato

go votado 5...adeso per lavor no go tanta scelta...ogni tanto (tropo spesso x mi) li taio.

Prima li taiavo meno spesso e co li taiavo iera perchè me iero stufado e gavevo voia de cambiar...una volta però me ga toca taiarli per causa de una paruchiera che me gaveva fato el lavor ai cavei. :testadamuro::incazzado::testadamuro:

Inviato

Mah.. mi vado per andar a far una ciacolada con Gino :D

Scherzi a parte.. vado perchè go bisogno de taiarli..

nessun significato specifico.. forsi ogni tanto preval el fatto che son stufa del solito taio.. altri perchè voio spender soldi.. boh..

:bye:

Inviato

mi me li taio xke de matina se me fazo la doccia (da notare il SE :D ) e dopo vado via in scooter no posso permeterme de gaverli bagnadi.. e no go tempo per sugarmeli.. inoltre me piasi più curti

Inviato

Tagliarsi i capelli per me vuole dire concedersi una mezzoretta di relax:

Leggere il giornale sportivo mentre aspetto, ascoltare le chiacchere in dialetto e gli immancabili commenti sul tempo, le donne che passano e quei discorsi del tipo a, tu sei figlio di... conosci quello là...insomma entrare in un mondo a misura d'uomo nel quale il taglio stesso è un piacevole atto finale.

Quindi dico altro.

Inviato

Per mi nissun significato particolare. Vado quando go troppe doppie punte :D

A proposito...mi e Gaiuzza andemo o giovedì o venerdì a taiarseli :D

@Gaia

Oggi go ciamado ma iera chiuso :unsure: Ritento doman e poi te so dir ;)

Inviato

Novo taio nova vita!

El taio de cavei per mi xe un modo de presentarse e far capir qualcosa de sè.. E cambio taio quando qualcosa nella mia vita fa cambiar una picia parte de mi..

Oppur quando li go tropo longhi e no vedo i birilli al bowling.. :D :D

Inviato

Una volta iera una sofferenza "Ma la li spunti apena, no la li staghi taiar troppo", che volevo i caveli longhi. Adesso li taio co i intriga troppo, cussì se li suga prima e i sta più in ordine, gnente pettinini, ciapini, forcine.... e no go più dopie punte de ani anorum

Inviato

Nessun significato. El taio xe mosso sempre da ragioni pratiche, come el tempo perso per pettinarse. 2 settimane fa li go taiadi perchè gavevo difficoltà a metter el cappuccio della muta da sub :D

Inviato

mi rispondo "no so" :D

dipendi dai periodi...

in periodi de calma piatta, li taio solo xkè troppo longhi no i me piasi... :D

ma l'ultima volta go prova a farme una mezza rivoluzion xkè volevo farme una bella rivoluzion anche nell'acconciatura (come me iera capità nella vita)

Inviato

novo taio, nova vita! Son in periodo bon e go voia de lasarli lunghi (xè meno pratico solo per sugarli, se te li ga lunghi .... una coda e via!) ma, in passato, go fatto de tutto e de più, passando dal bionfo platino al castano scuro, dal lunghissimo al cortissimo...sempre ligado a periodi particolari!

Inviato
per mi l'unico significato che ga taiarse i cavei xe che son stufo de perder tropo tempo (>10 secondi) per petinarme :D

Anche per mi! :punk:

Inviato

trert sa cossa go votado :ph34r:

go messo 3...coi cavei che me ritrovo co xe piu lunghi de 2cm i comincia a pesar!

Quindi me taio spesso curti curti, cussi me respira el zervel :D

Cavei lunghi mi...meio de no :p

Inviato

grazie a tutti de aver contribui a questo mia domanda esistenziale ^_^ vedo che non son l'unica che la pensa in un certo modo e che esisti molte scuole de pensiero.. come per tante altre robe de resto. :punk::D

:bye::bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro