polpetta Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 alora...me xe vignu in mente sta domanda alla luce del mio cambiamento de LuK e de alcune altre persone qua dentro... Per quanto me riguarda rispondessi la seconda! mi non me taio sai spesso i cavei ma se lo fazzo xe come una rinascita.. una svolta. non solo nel look in pratica. voi come la pensè? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Mi me son stufà dei cavei longhi(pochi ma boni),quindi adesso ogni tre-quattro mesi li taio ultracorti,xè più pratico e sparagno lo shampoo e anche il barbier perchè me li taio da solo con la macchinetta a 3mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 mi ogni volta che me go taia i cavei ... no parlo de spuntatina alle punte ma proprio più curti (per poi pianzer e pentirme eheh) xe sta perchè iera successo qualcosa e volevo cambiar vita o almeno zercar... stessa roba val anche per el color... e per i busi sulle orecie... ogni buso che go me ricorda qualche evento che ritenevo importante.. insomma tipo mola col moroso, cambia lavor, iscritta alla scuola guida o al corso de trucco ecc ecc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 per mi l'unico significato che ga taiarse i cavei xe che son stufo de perder tropo tempo (>10 secondi) per petinarme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 go votado 5...adeso per lavor no go tanta scelta...ogni tanto (tropo spesso x mi) li taio. Prima li taiavo meno spesso e co li taiavo iera perchè me iero stufado e gavevo voia de cambiar...una volta però me ga toca taiarli per causa de una paruchiera che me gaveva fato el lavor ai cavei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Mah.. mi vado per andar a far una ciacolada con Gino Scherzi a parte.. vado perchè go bisogno de taiarli.. nessun significato specifico.. forsi ogni tanto preval el fatto che son stufa del solito taio.. altri perchè voio spender soldi.. boh.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 mi me li taio xke de matina se me fazo la doccia (da notare il SE ) e dopo vado via in scooter no posso permeterme de gaverli bagnadi.. e no go tempo per sugarmeli.. inoltre me piasi più curti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Tagliarsi i capelli per me vuole dire concedersi una mezzoretta di relax: Leggere il giornale sportivo mentre aspetto, ascoltare le chiacchere in dialetto e gli immancabili commenti sul tempo, le donne che passano e quei discorsi del tipo a, tu sei figlio di... conosci quello là...insomma entrare in un mondo a misura d'uomo nel quale il taglio stesso è un piacevole atto finale. Quindi dico altro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Per mi nissun significato particolare. Vado quando go troppe doppie punte A proposito...mi e Gaiuzza andemo o giovedì o venerdì a taiarseli @Gaia Oggi go ciamado ma iera chiuso Ritento doman e poi te so dir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Novo taio nova vita! El taio de cavei per mi xe un modo de presentarse e far capir qualcosa de sè.. E cambio taio quando qualcosa nella mia vita fa cambiar una picia parte de mi.. Oppur quando li go tropo longhi e no vedo i birilli al bowling.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Nulla. E semplicemente passato un altro anno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Una volta iera una sofferenza "Ma la li spunti apena, no la li staghi taiar troppo", che volevo i caveli longhi. Adesso li taio co i intriga troppo, cussì se li suga prima e i sta più in ordine, gnente pettinini, ciapini, forcine.... e no go più dopie punte de ani anorum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nona Picia Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Mi li taio coi comincia a darme fastidio e no vado dela parucchiera perchè go un'amica che me fa el lavor e cussì babemo a tut'alè. ciao ciao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giacomin Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 .......cavei? bisogna taiarli? mah..... mi speto che me caschi i ultimi due (o tre ) e cusì no bazilo più Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Nessun significato. El taio xe mosso sempre da ragioni pratiche, come el tempo perso per pettinarse. 2 settimane fa li go taiadi perchè gavevo difficoltà a metter el cappuccio della muta da sub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 boh... perché devi voler dir qualcosa? si, vol dir che i xe longhi e che no me piasi o me da fastidio ma de sto passo faro' come giacomin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Go messo nessuno........solitamente me li taio ogni 2 mesi perchè no go voia che i diventi troppo longhi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 ...no ga nessun significato...li taio solo perchè a mia mamma ghe piaso de più coi cavei curti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 mi rispondo "no so" dipendi dai periodi... in periodi de calma piatta, li taio solo xkè troppo longhi no i me piasi... ma l'ultima volta go prova a farme una mezza rivoluzion xkè volevo farme una bella rivoluzion anche nell'acconciatura (come me iera capità nella vita) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 novo taio, nova vita! Son in periodo bon e go voia de lasarli lunghi (xè meno pratico solo per sugarli, se te li ga lunghi .... una coda e via!) ma, in passato, go fatto de tutto e de più, passando dal bionfo platino al castano scuro, dal lunghissimo al cortissimo...sempre ligado a periodi particolari! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 per mi l'unico significato che ga taiarse i cavei xe che son stufo de perder tropo tempo (>10 secondi) per petinarme Anche per mi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 ma de sto passo faro' come giacomin mi invece me vien de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 trert sa cossa go votado go messo 3...coi cavei che me ritrovo co xe piu lunghi de 2cm i comincia a pesar! Quindi me taio spesso curti curti, cussi me respira el zervel Cavei lunghi mi...meio de no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Matt.. che no me tocchi metter una tua foto stile afro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted September 13, 2006 Author Report Share Posted September 13, 2006 grazie a tutti de aver contribui a questo mia domanda esistenziale vedo che non son l'unica che la pensa in un certo modo e che esisti molte scuole de pensiero.. come per tante altre robe de resto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts