Maurice Inviato 18 Settembre 2006 Segnala Inviato 18 Settembre 2006 In tema de video ve porto a conoscenza de un trio de giovani stuntman triestini completamente fora dei copi, nonchè miei compagni de classe in seconda superiore... eco ma xe posibile anche veder i altri sempre da YouTube nel menu a fianco (in total xe 3 o 4,me par 4).A chi ga frequantà el volta ghe ciaperà un poca de malinconia a veder certi posti (es.palestra) Cita
Cazzaballe Inviato 18 Settembre 2006 Segnala Inviato 18 Settembre 2006 Ara ma i andava al Volta!! Solo in quela scola pol succeder ste robe.. GRANDI! Cita
Frankie Inviato 18 Settembre 2006 Segnala Inviato 18 Settembre 2006 Ara ma i andava al Volta!!Solo in quela scola pol succeder ste robe.. GRANDI! Ahahah.. el VOLTA! Che casin che se fazeva, al biennio me son divertì come un mato!!! :s'ciopado: Cita
trert Inviato 18 Settembre 2006 Segnala Inviato 18 Settembre 2006 nooooooooooooooooooooo la paleeeestraaaa sti qua xe geniali sopratuto el wrestling Cita
assist Inviato 19 Settembre 2006 Segnala Inviato 19 Settembre 2006 Disumani!!!! Noooooo....i ga fatto la batista bomb!!!!! Cita
giuli Inviato 19 Settembre 2006 Segnala Inviato 19 Settembre 2006 Mamma mia che robe! Complimenti per la Batista Bomb! Cita
Maurice Inviato 20 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 20 Settembre 2006 Ve li presento in breve... Coi cavei lunghi,lisci e neri BARU Con el codin CIRO e coi riccioli, el più alto de tutti SAMI Ve assicuro che co se faseva sti video iera robe meravigliose... Come ga dito qualchedun... Solo al VOLTA se pol Cita
Stefano79 Inviato 20 Settembre 2006 Segnala Inviato 20 Settembre 2006 Forti Me piasi sai quela dei due che tien un mobile fantasma, e el terzo ghe finisi a musada Cita
Giots Inviato 18 Novembre 2006 Segnala Inviato 18 Novembre 2006 MAURICE!!!te ieri in classe con sami baru e ciro???e magari anke cn quel mona de longo!!!!mio dio i iera cn mi in IIe ma i xe sati segai e i se ga rifatto la II ...adesso i xe in triennio!! ma skusa ti te sn ankora al volta?? Cita
iaga Inviato 18 Novembre 2006 Segnala Inviato 18 Novembre 2006 [MOD] Per interventi de questo tipo, giots, se xè pregadi de comunicar tramite MP e non nei post del forum. Grazie [/MOD] Cita
davidin Inviato 21 Novembre 2006 Segnala Inviato 21 Novembre 2006 no go parole...per mi xe solo una banda de teppistelli... cmq che ricordi tra el biennio e la palestra del volta...ah bei tempi co se iera giovani... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.