dido76 Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Go l'adsl 4mega flat de libero...vedo che i ga la 12mega...penso:bene,costa uguale quindi fazo...e inveze: al telefono i me disi robe diverse: 1me disi de si...un altro de no perchè gavendo l'adsl no poso aver l'adsl2...ovvero su mia domanda (ma significa che x farla doveria disdir l'abonamento de sta adsl,restar senza in atesa che i ativi l'altra e continuar a pagar l'abonamento fin che el scadi) el me ga risposto de si! ora: secondo voi che savè de + de mi e,prob + de lori,xè cusì o no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 quei de libero i ghe ga fatto longhi perfin al mio capo... con la telecom i ne la ga inveze cambia automaticamente . Comunque dopo minacce dal mio capo alla Wind (de stacarse) i ghe la ga aumenta de velocità gratuitamente... per cui insisti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Mi go l'adsl come ti, quindi libero 4 mega flat. Fin poche setimane fa gavevo el router adsl guasto e nel momento in cui lo go riavudo go provado a meterlo su no el me se sincronizava, cosa vol dir? Senza che i me domandasi niente, 99/100 go za su una adsl2 ma el mio router non lo xe e me toca meter su un modem ( che inveze supporta ) per gaver almeno internet sul pc fisso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 LIBERO, una parola una risposta Almeno a mi con la Telecom i me ga ciamà disendome che i vol portar tutti a 20 mega... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted October 4, 2006 Author Report Share Posted October 4, 2006 Mi go l'adsl come ti, quindi libero 4 mega flat. Fin poche setimane fa gavevo el router adsl guasto e nel momento in cui lo go riavudo go provado a meterlo su no el me se sincronizava, cosa vol dir?Senza che i me domandasi niente, 99/100 go za su una adsl2 ma el mio router non lo xe e me toca meter su un modem ( che inveze supporta ) per gaver almeno internet sul pc fisso. ehm...me par una situazion che go da bastanza tempo con el router...nol se sincronizza da una vita (come go già scrito in altri post)...solo che a sto punto te me fa venir el dubbio de averla già...ma se xè cusì el modem che go x l'adsl no la supporta xke co me colego el me da 5mbps....e po' se xè cusì quei pampel del telefono i poderia anca dirlo me sa che poderia pensar de cambiar modem me sa quindi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Parlavo proprio con assist riguardo sta adsl2. Da quanto go capido l'upgrade te lo dovessi far senza troppi problemi (dovessi funzionar come Alice, alla fin fine), senza che te devi per forza spetar la scadenza del contratto. Attenzion ovviamente ad aver el modem che supporti el tutto. Comunque, te consiglio de... liberarte de Libero. Mi go passado un anno de inferno con lori, 1000 disservizi diversi senza mai sbassar la testa e far un mea culpa. Go Virgilio da diversi anni, sempre benon e mai un down. O che gabio avudo cul mi, o che le robe xe nettamente diverse almeno dal punto de vista tecnico (per quanto riguarda quei poveri cristi che rispondi all'155 o al 187, la situazion xe pressochè uguale ovunque te ciami) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Senza che i me domandasi niente, 99/100 go za su una adsl2 ma el mio router non lo xe e me toca meter su un modem ( che inveze supporta ) per gaver almeno internet sul pc fisso. Il router può essere aggiornato nel firmware e diventare un ADSL2+ tranquillamente... Che router hai? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Senza che i me domandasi niente, 99/100 go za su una adsl2 ma el mio router non lo xe e me toca meter su un modem ( che inveze supporta ) per gaver almeno internet sul pc fisso. Il router può essere aggiornato nel firmware e diventare un ADSL2+ tranquillamente... Che router hai? Un 3com, ma adesso no me ricordo el model. Go tentado ieri sera un aggiornamento, ma continua a non sincronizarse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy781 Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 LIBERO, una parola una risposta Almeno a mi con la Telecom i me ga ciamà disendome che i vol portar tutti a 20 mega... vero, però hai visto i prezzi per il 20 Mega???se lo tengano! tanto con una flat me ne frego di quanto sto collegato e di conseguenza della velocità (teorica), mi tengo stretta la 4 mega che già mi basta per quello che devo fare e se devo scaricare una demo da 200mega...avendo una flat starci 4 ore o 4 giorni non mi cambia la vita essendo comunque il pc acceso 24 ore al giorno 7 giorni su sette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 vero, però hai visto i prezzi per il 20 Mega???se lo tengano! tanto con una flat me ne frego di quanto sto collegato e di conseguenza della velocità (teorica), mi tengo stretta la 4 mega che già mi basta per quello che devo fare e se devo scaricare una demo da 200mega...avendo una flat starci 4 ore o 4 giorni non mi cambia la vita essendo comunque il pc acceso 24 ore al giorno 7 giorni su sette. Ah, tu hai una flat normale.....pensavo anch'io di convertirmi, a suo tempo. Io ho Alice da 4 anni. All'epoca c'era solo la flat che, col passare degli anni, hanno aumentato gradualmente fino a portarla a 4 mega, sempre allo stesso prezzo. Nel frattempo hanno creato una flat a metà prezzo che va a 1,2 se non erro. Ora quelli che hanno la 4 mega li convertono a 20 senza alcun costo aggiuntivo. Per questo l'ho fatto. Se dovessi abbonarmi adesso per la prima volta, farei la flat ridotta anch'io Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted October 5, 2006 Author Report Share Posted October 5, 2006 anche mi go fatto l'aggiornamento del firmware ma no se sincronizza...oggi go provado con le impostazioni x un ip dinamico...doman provo impostarghe i dns se li trovo (i me li gaveva dai tempo fa...devo zercarli)...go el "ruter" dela robotics adsl 4-port e da quel che se scrito sula scatola el xè bon x i 12mbps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Ben, mi go un abbonamento Alice flat a 4 Mega che me xe andado sempre ben. i me ga telefonado un per de volte se volevo quel a 20 mega e ghe go dito de no, che no me interessa e che per principio no fazzo contratti telefonici senza un documento scritto. ben bon son de 3 giorni senza adsl: dopo un poche de prove, telefonada al 187 ( tuto ben de noi, signora) vien fora che de tre giorni i me ga distaccado el adsl per farme quel a 20 mega ( che po xe fino a 20 mega, senza garanzia!) ghe go dito che no lo go mai domandado e de rimetter quel che iera e che i me coleghi, e.. stago spetando ancora e stago scrivendo de un portatilin con una vecia linea analogica tin, e a pagamento a tempo!! Son alquanto inc*** nera!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Che vergogna!!! Questi son da prenderli a calci nel sedere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Associazione consumatori di volata.... Fax con avviso di azione legale... Richiesta risarcimento per la mancata erogazione del servizio... Non mollare....quando circa due anni fa abbiamo fatto un trasferimento linea, per un loro errore siamo rimasti per 40 gg senza adsl...dopo vari balletti ho mandato un fax con il quale gli comunicavo che se non risolvevano in tempi brevi il problema sarei passati ad azione legale con successiva richiesta danni, usando l'Adsl per lavoro...il problema venne risolto in due gg. da un tecnico che venne a casa, e ci rimborsarono i 40 gg. di mancato utilizzo del servizio... In bocca al lupo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 ass consumatori: mi manda al corecom. Corecom: mandi un fax all'ufficio reclami telecom Fatto, e.. aspetto... il bello è che sul sito del 187 risulto già con alice 20 mega, solo che.. sono scollegata! altra chiamata al 187... inviato ancora un sollecito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Lo so...è snervante, ma insisti ogni giorno....a costo di scrivere a Mi manda Rai3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 ass consumatori: mi manda al corecom. Corecom: mandi un fax all'ufficio reclami telecom Fatto, e.. aspetto... il bello è che sul sito del 187 risulto già con alice 20 mega, solo che.. sono scollegata! altra chiamata al 187... inviato ancora un sollecito Per gaver qualcossa de ufficiale in man xe consigliado de mandarghe anche una bella lettera de messa in mora con R.R.,con il fax pol far i furbi disendo che no lo ga ricevudo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 (edited) xe quel che go pensado anche mi, solo che el fax arivava subito, comunque lo go fato no de casa ma de un negozio che me ga lassado la copia stampada cola comunicazion che el xe stado spedido . se no se movi, sarà la prossima mossa. El bel xe che sul sito del 187 mi risulto za col alice 20 mega, solo che no son colegada.. ben al caso go sempre un amico avvocato.. o magari una letterina ale segnalazioni sul Piccolo.. Edited January 13, 2007 by babatriestina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 ve aggiorno... un altro fax al uficio reclami telecom disendo che o i me riporta o ghe fazzo onde.. po una telefonada a187.. tranquilla che venerdì 19 xe tutto a posto. ben, ogi xe el 19, de adsl gnanche l'ombra, però.. ghe go rimandado al mittente un modem per alice a 20 mega mai domandado, e anca a noleggio a 2, 50 eur al mese! domani, o se doman no xe, lunedì vado al corecom a tirarghe onde sul serio. el corecom xe el passo prima dela causa. e ghe fazo un pensiero ala disdetta e passar a fastweb. Diria, se no i risolvi entro el mese ciau che te saludo. fastweb light xe 40 euro al mese flat, resta el telefono telecom e Alice arremengotuo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 Forza Betta! Spero possa risolvere presto sta tortura! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Ve aggiorno: visita al Corecom: la torni ai primi de febbraio che se no xe un mese de disservizio no se pol protestar.. vado del avvocato, preparemo la lettera e se preparemo per domandar un risarcimento.. nel frattempo... i me taia anca la linea telefonica cussì iero propio taiada fora, telefonada del studio dell'avvocato... sì, stemo lavorando, fra do giorni xe a posto.. passa i do giorni.. sì sarà a posto fra tre giorni, insomma stamattina me xe tornada la linea telefonica, i modem se impizza, ma no ciapo el server, i me ga promesso per doman... me stava vegnindo una depression de quele.. stavo perfin per meterme a vardar la tv.... go leto un sacco de libri, go fato ordine per casa... e per fortuna go trovado un posto che me ga ospitado almeno per leger la posta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Povera Betta...mi dispiace! Tieni duro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted February 6, 2007 Report Share Posted February 6, 2007 Io vorrei dare batatglia Ma la tiscali ha totalmente ignorato la mia richiesta di disdetta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Ma la tiscali ha totalmente ignorato la mia richiesta di disdetta... Ma com'è possibile una cosa del genere? Scusa, allora io al tuo posto, alla scadenza dei 30 giorni o quanti sono, non pagherei più la bolletta! Ma scherziamo? Questo è un furto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 come funziona in sto caso? Cioè, se te se rifiuti de pagar la bolletta dopo aver più volte chiesto la recession del contratto, a cosa se va incontro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts