Jump to content

[sanità] Tutto a Udine?

Recommended Posts

in sti ultimi giorni go letto sul piccolo delle notizie che riguarda una annosa questione: pareria che el governator Illy volli spostar un sacco de robe a udine, in primis el centro ricerca malattie rare del burlo, ma anche altre specialità della medicina che adesso gavemo a trieste

ben, se sa che robe del genere succedi da anni, forsi per sentito dire, forsi perchè xe vero, chissà

sarà che stavolta xe sta toccà almeno in parte el burlo, e pei corridio da decenni circola vose che a tochetini i ne sta za spostando tuoo, tra un poco se poderà ciamar poliambulatorio san giacomo

se sperava che Illy, in quanto triestin, vadi controtendenza, ma dal piccolo de ieri par proprio de no, al punto tale che "sembreria" che el gabbi fatto tutto de sconto, quasi che el savessi che no xe propio una bella roba

voi cossa pensè, xe meio tenir a trieste o spostar a udine? e se si, cossa spostar?

1) mi me par strano che una delibera possi esser "segreta"...

2) el "Bugiardello" xe tale solo quando comoda? :D

A parte questo, mi no me piasi che se una roba xe a Trieste e funziona i gabi de spostarla no se sa per che motivo a Udin, o dove che sia, indiferente.

Se no andemo sempre nella stesa direzion de portar via de Trieste le robe bone che va ben.

Posso capir per certe robe, per certe strutture, che Trieste sia notevolmente decentrada rispetto al territorio regionale, però no penso che sia questo el caso.

Ma me par sempre i soliti discorsi che torna fora regolarmente da anni e dopo finisi sempre in niente.

Boh.

No spostar niente!! Se xe struture rilevanti e specializade se le tien nel capoluogo, punto! No parlemo de pronto socorso, ma de struture per le quali se pol benisimo far 1 ora de treno/auto/bus..

Xe una roba dela quale se saveva da tanto, iniziada da prima de Illy (che no ga fato gnente per contrastar, eh), che i adeti in tel setor saveva sai ben.. Che dopo el Picolo se svei ogni tanto coi titoloni, xe una altra storia.

Tra l'altro a ts i volesi puntar su scienza, tecnologia, blah blah... ma se i sposta le struture i dimostra inevitabilmente el contrario. Me scuserà i supertifosi,ma queste saria per mi le notizie sule quali rabiarse (e andar in piaza?), no una squadra de balon..

Col Beneplacito del Bugiardello

no go capi' cossa c'entra :D Adesso xe anche colpa del Piccolo?!?!? :D

Mah. Mi me domando sempre dove xe i triestini che comanda.

Per mi ga ragion arlon quando che disi che saria queste le robe che dovesi portar in piazza la gente a protestar per el prestigio de una città, e no la squadra de balon... e no digo oltre niente che xe meio :D Ma se la gente ghe interesa de piu' el balon ga poco de lamentarse del resto. :D

el Picolo in sè colpe no pol gaver: xe de dir che i (pochi) opinionisti i xe sai ativi co xe elezioni, ecc.. ma speso co xe robe serie nele quali per la cità saria de ciapar una posizion.. no i se fa vivi, se no dopo giorni de notizie in stile ansa.

Xè chi che non ghe va ben la situazion del "calcio" e va in piazza a protestar, e chi che non ghe va ben la situazion della "sanità" e non fa niente per cercar de risolverla, se no lamentarse e criticar quei che qualcosa lo fa.. magari per interessi propri, ma lo fa.

Detto questo, no me va ben neanche a mi che se sta spostando tutto a Udin.. se sa da tanto tempo e nisun fa niente..

:bye:

saria queste le robe che dovesi portar in piazza la gente a protestar per el prestigio de una città,

Discorso molto ma molto delicato e POLITICO, difficile da affrontar se le robe no se conosi fino in fondo. Quel che me par QUASI impossibile che Illy gabi permesso una roba simile. Conosemo tutti,noi Triestini, le mire "espansionistiche" dei Furlani, da sempre. No voio e no me sento de dar giudizi definitivi per adesso....vederemo gli eventi. :bandieraalabarda::bandieraalabarda::vino::vino:

• 2 weeks later...

Purtroppo anche in sto caso la politica la fa da padrona e non se guarda al ben dela gente e della città...quel che me ga dado + fastidio xè che i enti locali xè rimasti indifferenti e come sempre Trieste e el Burlo perderà un altro toco ai danni de Udin...alla fine i la fa passar come una question campanilistica nostra che volemo tutto qua...in realtà xè el contrario : i sposta una roba che qua pian pian stava cresendo disendo che iera + pazienti a Udin...bisognassi veder anche quanti casi veniva trattadi...come sempre ste robe me fa incazzar e come sempre non faremo niente per impedirle e i farà quel che i vol...

L'ultima idea, riportada anche sul bugiardello xè quela de trasferir i adulti a Udine e tignir i muleti al burlo...me par una bona idea, perchè forsi se inizieria a lavorar a livello regionale evitando i soliti doppioni inutili, fatti solo xchè i lanfur vol anche lori...

Come go za dito se se vol far un polo scientifico nel capoluogo no se sposta niente. anzi, posibilmente se fa roba nova. El resto xe ciacole=fritole :D .. e contentini.

Son d'acordo ma rivai a sto punto ghe vol ciapar quel che xè...che Bembi va via xè sicuro e de conseguenza tentemo almeno de restar el riferimento x qualcosa...el Burlo xè specializzado in fioi, quindi tignimose almno quei...