Stefano79 Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 Una curiosità che me xe venuda sull'onda della discussion sulla paura de volar Mi voto 2. Soffro ma solo co xe oscillazioni lunghe e lente, tipiche dell'onda lunga. Con gli anni soffro sempre meno però Cita
cucciolina Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 Mi go el stomigo de ghisa Più el mar xe agità e più me piasi Adoro montagne russe, blu tornadi e quant'altro me fa girar la testa e el stomigo Cita
tinuviel Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 el mar no me fa niente, anche se no go provado l'oceano o mari tanto aperti (ma credo che in una nave dovessi esser più oscillazioni che in una barchetta ) l'aereo si, ma perchè soffro de vertigini...ma de solito go solo un po' de nausa e furia de scender Cita
davidin Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 ..credo de gaver el sto stomigo de ghisa...in aereo no problem...barca con mar forte no credo... Cita
giacomin Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 Anche mi come Stefano, xè le onde longhe che ne frega ma se monto in barca dopo aver magnà una de luganighe co'i capuzi....... posso andar dove che te vol Cita
mula alabardata Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 no, go el stomigo de ghisa.. o quasi! go sofferto solo una volta nella mia vita de mal de mar, quando iero picia e iero su una barchetta piccolissima che la nave andava su e zo tutto el viaggio.. ma pur due anni fa son andada in grecia sul traghetto che ondeggiava e se camminava storti (l'unica volta che barcollavo camminando! ) e mi, a differenza de altri, no go sofferto x niente! l'aereo me fa star mal zero. l'auto e pullman neanche. anche in sto caso son stada mal solo una volta de picia che andavimo su x tornanti de montagna, mi vardavo fora, e me ga inizia girar tutto ma xe sta un caso isolato! Cita
molly Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 mi in aereo non go avu ancora el piacer de ndarghe... ma in barca son nda tante volte far regate o solo gite col mio ex e devo dir che de solito non soffrivo el mal de mar.. però una volta che iera sai agita e che non gavevo magna un po' de misciot lo gavevo Cita
trert Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 sta discussion me fa girar la testa Cita
babatriestina Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 in genere stomigo de ghisa. In mar, una sola volta, Mediterraneo in marzo, su e zo do giorni cole onde longhe, mama stava mal e ierimo insieme in cabina: un camerier ghe porta una camomilla, me vedi e me fa Lei la ga mal de mar ! No, ghe fazzo mi, no, xe mia mama che sta mal. Mi no so, sarà stada sugestion, ma un momento dopo go cominciado a sentirme strana anche mi,. papà in coverta che bateva carte col comandante ga dito perchè, la nave se ga mosso? e a volte soffrivo se iera molte curve in pullman se stavo drio. Cita
iaga Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 Mai avudo problemi, nè in barca nè in aereo.. nave no go ancora provà! Però ogni tanto soffro in auto.. e in bus co xè spuza! Cita
assist Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 In barca sì ma in aereo no Naturalmente dipendi da quanto in acque agitade se trova la barca Cita
arska Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 No, poderia dormir in lavatrice o in una barca con qualche metro de onda OT: fazo inveze saai fadiga a spavar in aereo, e no go mai capido perche´ Cita
diego Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 Son andà per tutto e fortunatamente no go mal de stomigo. El mal de stomigo lo go el giorno dopo de un Balon colossale, mia moglie me ciama el Zombi. Cita
saretta Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 succedi raramente ma succedi.... disemo che la barca non xè el mio forte... me piasi ma se xè mar mosso....ocio che Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.