Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Una curiosità che me xe venuda sull'onda della discussion sulla paura de volar :D

Mi voto 2. Soffro ma solo co xe oscillazioni lunghe e lente, tipiche dell'onda lunga. Con gli anni soffro sempre meno però :D

Inviato

el mar no me fa niente, anche se no go provado l'oceano o mari tanto aperti (ma credo che in una nave dovessi esser più oscillazioni che in una barchetta :) )

l'aereo si, ma perchè soffro de vertigini...ma de solito go solo un po' de nausa e furia de scender :D

Inviato

Anche mi come Stefano, xè le onde longhe che ne frega :angry: ma se monto in barca dopo aver magnà una de luganighe co'i capuzi....... posso andar dove che te vol :p:D

Inviato

no, go el stomigo de ghisa.. :D o quasi! :D

go sofferto solo una volta nella mia vita de mal de mar, quando iero picia e iero su una barchetta piccolissima che la nave andava su e zo tutto el viaggio..

ma pur due anni fa son andada in grecia sul traghetto che ondeggiava e se camminava storti (l'unica volta che barcollavo camminando! :lol: ) e mi, a differenza de altri, no go sofferto x niente!

l'aereo me fa star mal zero.

l'auto e pullman neanche.

anche in sto caso son stada mal solo una volta de picia che andavimo su x tornanti de montagna, mi vardavo fora, e me ga inizia girar tutto :blearghh:

ma xe sta un caso isolato! :D

Inviato

mi in aereo non go avu ancora el piacer de ndarghe... ma in barca son nda tante volte far regate o solo gite col mio ex e devo dir che de solito non soffrivo el mal de mar.. però una volta che iera sai agita e che non gavevo magna un po' de misciot lo gavevo :rolleyes:

Inviato

in genere stomigo de ghisa.

In mar, una sola volta, Mediterraneo in marzo, su e zo do giorni cole onde longhe, mama stava mal e ierimo insieme in cabina: un camerier ghe porta una camomilla, me vedi e me fa Lei la ga mal de mar ! No, ghe fazzo mi, no, xe mia mama che sta mal. Mi no so, sarà stada sugestion, ma un momento dopo go cominciado a sentirme strana anche mi,. papà in coverta che bateva carte col comandante ga dito perchè, la nave se ga mosso?

e a volte soffrivo se iera molte curve in pullman se stavo drio.

Inviato

No, poderia dormir in lavatrice o in una barca con qualche metro de onda :)

OT: fazo inveze saai fadiga a spavar in aereo, e no go mai capido perche´:pianto:

Inviato

Son andà per tutto e fortunatamente no go mal de stomigo. El mal de stomigo lo go el giorno dopo de un Balon colossale, mia moglie me ciama el Zombi. :vino::vino:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro