SandroWeb Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Come za dito in altre discussioni, la società sta vagliando la scelta del sostituto de Losavio. Se parla de Cantarello e de Iannilli...a questo punto se el primo xe a posto fisicamente e el suo contratto no xe oneroso, mi lo ciolessi al volo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forum_Bot Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 1 Utente ha già detto GRAZIE! blede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Beck's, proponite ti come sostituto... Se te servi una lettera de raccomandazion dall'allenador te la fazzo subito... Se te servi una lettera de presentazion dal presidente fattela! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Per mi Canta andaria benon Per quel che pol dar in campo e per gli insegnamenti che pol dar ai fioi saria ottimo. Meno d'accordo sulla scelta de Iannilli (che me fa strano che el torni qua visto che el ga appena firmado in A1 e no xe ancora cominciado el campionato ). Per mi xe le solite sparade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Canterello! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 cantarello..all the life... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Cantarello tutta la vita, ma con che soldi?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Cantarello tutta la vita, ma con che soldi?? con i 5 euro a testa che i ga fatto pagar nelle partide de coppa.almeno el viaggio i ghe lo riva pagar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Vardando solo le potenzialità punteria tuto su Ian, ma purtropo xè tante altre robe de mezo. 1 - El fato che gavendo za (de come se disi) un Lorenzetti un pochetin sciopado, Andrea ghe andasi a noze per far ceso. 2 - Non credo che ghe interesi tornar quà gavendo l'A1 in... panca. Se el fosi sgaio capiria che se Teramo lo vol mandar in prestito vol dir che el xè ancora acerbo, e de noi poderia continuar quel proceso de crescita notevole che ga avudo l'anno scorso, ma no so come la vedi lui 3 - I bori xè un'incognita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 se pol sia Cantarello che Iannilli??? el Canta xe omo de esperienza, super navigado, Iannilli xe giovane esplosivo con un discreto bagaglio de talento... credo però che no sia possibile... bon dei vada per Pat Ewing e no se ne parla più Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 quoto pinaard in pieno, ribadiso el concetto dei bori che me da l'idea che non ghe sia proprio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 anche mi quoto Pinaard...credo che, eventualmente, come prestito no fossi sai bori da spender per Iannilli (se i lo vol dar in prestito, no credo che i chiedi cifrone...) No xè che se pol cior Canta e Pilat? Uno alto alto, difensore e con esperienza, l'altro più fisico e con una discreta man dalla distanza...E podessi esser utile per riavvicinar un po' de pubblico, un ex e un triestin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 la mia proposta per Pat Ewing nisun la quota??? volè che me informo col Principe del Baltico??? ok che el ga i ginoci sempre più a remengo e probabilmente el peserà 150 kg ma te vol metter el titolo sul Piccolo: "La Pall. Trieste ingaggia Arvydas Sabonis a gettone come sostituto di Max lo Savio" niente mal ah??? e poi come giustamente disi Tinuviel, Arvydas ga anche zata da 3 che no fa mai mal, così i risparmia su Pilat (che però no poderà deliziar lo spogliatoio con le strimpellade... xe meio un bicer de dalmatooooooo... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Parlavo domenica de Sabonis...un GRANDE! Quel si che gaveva fondamentali, oltre al fisico...gavemo ciolto Bazarevic senza ginoci (e no iera propiro una pippa quando giogava nell'urss!)...no xè che trovemo un accordo per Sabonis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 no xè che trovemo un accordo per Sabonis Con Sabonis in difesa non entra piu' nissun, per girarghe attorno te ga bisogno dello scooter. Se poi decidi de dispicar un rimbalzo violentemente e te trova vicin el pivot avversario, minimo minimo 30 giorni de prognosi non ghe la cava nissun al costo de 1 fallo. Peca' che nol xe talian. Nissuna delle nostre brave putele se lo sposa cussi' diventa italian (vedi Shorter????) (scherzo ovviamente). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Peca' che nol xe talian. Nissuna delle nostre brave putele se lo sposa cussi' diventa italian (vedi Shorter????) (scherzo ovviamente). da quel ceh me ricordo, el xè sposado con una conterranea che, qualche anno fa, la ga dado alla luce un bimbetto de quasi 6 kg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Secondo mi se gavemo dimenticado de un possibile sostituto: Renzo Semprini! Insieme a loro, uniti in un unico abbraccio, i ragazzi della squadra di San Patrignano, formazione che parteciperà al campionato di serie D, con la possibilità di giocare davanti a un pubblico super per la categoria, qualcosa come 1.200 persone, tante ne può contenere l’Auditorium all’interno della comunità, col parquet che verrà montato e smontato di volta in volta. «Quasi ce la giochiamo con voi...», scherza Muccioli con il gm del Basket Rimini, Renzo Vecchiato, augurandosi poi che tanta gente possa gremire anche il 105.Tra i cestisti di Sanpa diversi giovani prelevati proprio dalle giovanili dei Crabs e qualche ‘evergreen’ con trascorsi illustri: uno per tutti Renzo Semprini, pivot classe ’72, protagonista di una dignitosissima carriera in serie A. «Mi è bastato venire qui due ore e avevo già aderito a questo progetto. La squadra c’è, ora dobbiamo solo fare bene», appare motivato il centro riminese, che la passata stagione, tanto per divertirsi con gli amici, aveva giocato nel campionato amatoriale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 eh... no saria mal! Non dovessi esser ancora cusinà...ma, al contempo, ga esperienza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 No xè che se pol cior Canta e Pilat? Forsi che no te son tanto lantana dalla verità. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Forsi che no te son tanto lantana dalla verità magari. Ma chi ga tirado fora i bori???? Di Piazza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 ara che gavemo un infiltrado...! Magari! Saria la roba migliore, e forse no se spenderia tantissimo...Aggiornine! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 (OT) Ogi go de segnarme sul calendario la data perchè i miei acerimi "nemici" (scherzo eh) Rolf e Tinuviel me ga quotado!!! A parte i scherzi, dale ultime news che go sentido el buon Canta xè ancora spacado, tanto xè vero che el gira ancora con el fondo dela scarpa limado perchè no riva a caminar ancora drito senza stampele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Ma mi oggi pomeriggio son andado a veder un due tiri e devo dir che Pilat faria proprio comodo .Per el resto se se rivassi far due piccioni con una fava no me dispiaseria per niente.Tante grazie al Druso per la birretta . Ps:Se iera anche Cucciolina a fine allenamento ghe veniva un infarto e dovevimo andar a Cattinara a trovarla anche a ela . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Ara ti sto infame che non disi niente... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Ara ti sto infame che non disi niente... Ma ti no te son in contestazion scusa . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts