Jump to content

Infortunati e ricerca dei sostituti

Recommended Posts

• Replies 380
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Per mi Canta andaria benon :ehsi: Per quel che pol dar in campo e per gli insegnamenti che pol dar ai fioi saria ottimo.

Meno d'accordo sulla scelta de Iannilli (che me fa strano che el torni qua visto che el ga appena firmado in A1 e no xe ancora cominciado el campionato :unsure: ). Per mi xe le solite sparade :D

Vardando solo le potenzialità punteria tuto su Ian, ma purtropo xè tante altre robe de mezo.

1 - El fato che gavendo za (de come se disi) un Lorenzetti un pochetin sciopado, Andrea ghe andasi a noze per far ceso.

2 - Non credo che ghe interesi tornar quà gavendo l'A1 in... panca. Se el fosi sgaio capiria che se Teramo lo vol mandar in prestito vol dir che el xè ancora acerbo, e de noi poderia continuar quel proceso de crescita notevole che ga avudo l'anno scorso, ma no so come la vedi lui

3 - I bori xè un'incognita

anche mi quoto Pinaard...credo che, eventualmente, come prestito no fossi sai bori da spender per Iannilli (se i lo vol dar in prestito, no credo che i chiedi cifrone...)

No xè che se pol cior Canta e Pilat? Uno alto alto, difensore e con esperienza, l'altro più fisico e con una discreta man dalla distanza...E podessi esser utile per riavvicinar un po' de pubblico, un ex e un triestin...

la mia proposta per Pat Ewing nisun la quota???

volè che me informo col Principe del Baltico??? ok che el ga i ginoci sempre più a remengo e probabilmente el peserà 150 kg ma te vol metter el titolo sul Piccolo: "La Pall. Trieste ingaggia Arvydas Sabonis a gettone come sostituto di Max lo Savio" niente mal ah??? :lol::lol::lol::lol:

e poi come giustamente disi Tinuviel, Arvydas ga anche zata da 3 che no fa mai mal, così i risparmia su Pilat (che però no poderà deliziar lo spogliatoio con le strimpellade... xe meio un bicer de dalmatooooooo... :foracolcul::foracolcul: )

no xè che trovemo un accordo per Sabonis

Con Sabonis in difesa non entra piu' nissun, per girarghe attorno te ga bisogno dello scooter. Se poi decidi de dispicar un rimbalzo violentemente e te trova vicin el pivot avversario, minimo minimo 30 giorni de prognosi non ghe la cava nissun al costo de 1 fallo.

Peca' che nol xe talian. Nissuna delle nostre brave putele se lo sposa cussi' diventa italian (vedi Shorter????) (scherzo ovviamente).

:ikik:

Peca' che nol xe talian. Nissuna delle nostre brave putele se lo sposa cussi' diventa italian (vedi Shorter????) (scherzo ovviamente).

:ikik:

da quel ceh me ricordo, el xè sposado con una conterranea che, qualche anno fa, la ga dado alla luce un bimbetto de quasi 6 kg... :cossaaa?::D

Secondo mi se gavemo dimenticado de un possibile sostituto: Renzo Semprini!

Insieme a loro, uniti in un unico abbraccio, i ragazzi della squadra di San Patrignano, formazione che parteciperà al campionato di serie D, con la possibilità di giocare davanti a un pubblico super per la categoria, qualcosa come 1.200 persone, tante ne può contenere l’Auditorium all’interno della comunità, col parquet che verrà montato e smontato di volta in volta. «Quasi ce la giochiamo con voi...», scherza Muccioli con il gm del Basket Rimini, Renzo Vecchiato, augurandosi poi che tanta gente possa gremire anche il 105.

Tra i cestisti di Sanpa diversi giovani prelevati proprio dalle giovanili dei Crabs e qualche ‘evergreen’ con trascorsi illustri: uno per tutti Renzo Semprini, pivot classe ’72, protagonista di una dignitosissima carriera in serie A. «Mi è bastato venire qui due ore e avevo già aderito a questo progetto. La squadra c’è, ora dobbiamo solo fare bene», appare motivato il centro riminese, che la passata stagione, tanto per divertirsi con gli amici, aveva giocato nel campionato amatoriale.

(OT) Ogi go de segnarme sul calendario la data perchè i miei acerimi "nemici" :DDDD:D (scherzo eh) Rolf e Tinuviel me ga quotado!!! :foracolcul::foracolcul::foracolcul::foracolcul:

A parte i scherzi, dale ultime news che go sentido el buon Canta xè ancora spacado, tanto xè vero che el gira ancora con el fondo dela scarpa limado perchè no riva a caminar ancora drito senza stampele.

Ma mi oggi pomeriggio son andado a veder un due tiri e devo dir che Pilat faria proprio comodo :rolleyes: .Per el resto se se rivassi far due piccioni con una fava no me dispiaseria per niente.Tante grazie al Druso per la birretta :petesoni: .

Ps:Se iera anche Cucciolina a fine allenamento ghe veniva un infarto e dovevimo andar a Cattinara a trovarla anche a ela :lol::D:p:rolleyes: .