polpetta Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 cossa disè de andar a testarla sta manifestazion? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 me dispiasi, ma sabato proprio no rivo.. son a verona! ma spero de testar cmq la manifestazion un altro giorno.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Poco ma sicuro che ci passo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 passerò de sicuro, vad ogni anno! in contemporanea me par che xè anche la Mittlebeer!!! x i amanti della birra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Proprio sabato che xe San Martin e xe festa a Prosecco.. E meti anche che vado a Verona.. In ogni caso cmq no rivo venir.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 uh uh mi ghe son e me piasesi passar anche su a proseco! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 forsi mi ghe son ... forsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 uh uh mi ghe son e me piasesi passar anche su a proseco! Passa, passa che bevemo qualcosa dei.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 11, 2006 Author Report Share Posted November 11, 2006 nel caso in cui qualcun se volli aggregar al giretto saremo mi, molly e sergio davanti la chiesa de s-antonio alle 15.40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 Me dispiasi ma a quell'ora credo de esser in cinema Bianchini Fa un bellissimo spettacolo oggi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 ierimo mi e titti sul pome tardi...cosa dir? la ciocolata regna sovrana però me par che anche i prezzi alti regna sovrani...gente iera...ma no me par che iera + dei anni scorsi...anzi forsi un fia de meno considerando che oggi xè sabato. Insomma fatto un giretto vista varia ciocolata de vari gusti e forme...comprado zero...mi a quele cifre me urta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 16€ ... non si può resistere alla cioccolata con le scorze d'arancio et similia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 son passada anche mi nel tardo pomeriggio..... me son ciolta una sacher da passeggio.... che bontà!!!! però... poche bancarelle sto anno... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilli Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 poche bancherelle?... e a mi che sto anno me sembrava più grande!! comunque prezzi veramente folli...ma valeva la pena anche solo vardar....le costruzioni con el cioccolato me ga sempre affascinà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 12, 2006 Author Report Share Posted November 12, 2006 mi xe el primo anno che me concedo un paio de spesucce.. ma alla fin fine.. xe vero.. iera dei prezzi assurdi! cicie ah.. xe sta un cocolo giretto vero compagni di buonaventura?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 sisi belisimo gireto e bonisimo tuto... la sacher da bere iera sai bona ma anche un bel cugno e cmq sai dolce xche iera x mi tropa marmelata... x rifarse ghe voleva proprio una bona bireta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 el nostro sprtiz iera troppo... leggero vero, Molly? però la Sacher in biccer iera un'idea carina! Un po' pesantuccia, ma bona! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Un saluto ai splendidi compagni de avventura al Mittelciock - A Polpetta....l'esperta del cioccolato liquido (bona la cioccolata con el peperoncin) - A Tinuviel.....l'esperta della sacker semi-liquida (sacker da bere) - Alla mia Molly.....l'esperta della sacker da passeggio - In fine ma non meno importante a Tuxav....l'esperto del dopo-Mittelcick Ci vediamo tra una settimana al Mittelbeeeeeeeeear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 grazie a voi per la compagnia!!!! Bona la sacher da passeggio... alcuni ciocolatini per mi xe stai una delusion (ma iera contento el mulo a cui ghe li gavemo regalai che xe nda subito a dividerli coi suoi compagni ) eh si el dopo mittelciok ghe voleva dopo tutti quei dolci tinuviel: almeno no semo ndade via imbriaghe alla prox settimana al mittelbier... e la ve volemo più numerosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts