Vai al contenuto

Rilasciato Internet Explorer 7 in italiano.


Messaggi raccomandati

  • 2 mesi dopo...

Provato. Ma continuo a prefeirire Firefox. In ogni caso molto meglio della versione precedente.

SP2 è fastidioso e pesante per alcune cose... ma oramai inevitabile. Troppi programmi hanno problemi di sicurezza o funzionamento se li usi con SP1.

Consiglio anche io di scaricarlo.

Link al commento
Condividi su altri siti

allora la situazia xè che fin l'altro giorno de meter su ie7 no me interesava sai...el 6x l'uso che fazo iera perfeto.

dopo xò xè suceso che l'ennesimo hd ga deciso de pasar a miglior vita e quindi go compra un hd novo...messo su xp,sp1...e quà inizia el problema...ie6 funzia ma no funzia ben....le pagine se apri a rilento...la prima volta che la finestra se apri ghe sta un bel po' a carigarse...quindi go instalado l'sp2 e go ancora sti problemi...no so cosa xè...ma deso me toca x forza provar a trovar ie7 in inglese (xp lo go in ingl) x veder se sto problema finisi. no penso sia colpa del router.boh...ve farò saver.

no agiorno sai speso i sp per boni motivi :muto: ma cmq el pc xè parecchio sicuro da intrusioni :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi restasi con IE6 :D ie7 ga solo che casini.... non tuti i siti ftp xe acesibili con ie7, certe pagine de certi siti proprio no le verzi. l'unica roba inteligente che i ga messo (ovvero, copiada) xe i tab come ga firefox.

Mi diria che saria mejo pasar a Firefox :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×