Vai al contenuto

Centro Commerciale Freetime


Messaggi raccomandati

  • Risposte 390
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

ma concorenza A CHI :D

quel che continuo chiederme anche mi...uno de sti monomarca saria decathlon...concorenza a chi?un negozio simile xè solo a udine...e i negozi che gavemo quà a livel sportivo xè abastanza pietosi..a parte 1-2 che no xè nei centri comerciali secondo mi.

banali scuse...come la storia dele domeniche che crea problemi se xè seradi i negozi :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...
  • 2 settimane dopo...

Xe passado un poco de tempo dall'inaugurazion, ma xe cambià assai poco a Montedoro. Ogni tanto passo de là per andar de Unieuro, ma no go mai visto quel posto ALMENO animado da un poca de gente. Ribadisso che, per come i ga portado avanti le robe, rischia de chiuder parecchie botteghe molto a breve

Qualcosa è cambiato a Montedoro, dai. Ora ci sono un sacco di eventi e anche tanta gente. Sui ristoranti non so di chi siano, se sono di società legate, ma sinceramente mi interessa di più che i prezzi siano bassi e il cibo buono, di chi siano non mi interessa. A proposito, qualcuno ha parlato delle grandi catene, McDonald's e simili, che non ci sono, ma per me è una cosa positiva, un punto in più. I negozi vanno un po' a gusti, chi preferisce questo che quello, chi vuole la grande catena chi il negozio modello "artigianale". Comunque ci lavorano alcune mie amiche e quindi...sono sempre posti di lavoro in più in città

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao stef e benvenuta sul forum :piacere:

In effetti, dopo essere andato un paio di volte ultimamente a Montedoro, devo dire la verità che si è un pò ravvivato rispetto agli scorsi mesi: tante presenze e movimento in più. Di sicuro, però, il Freetime è ancora "incompiuto", passami il termine :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Qualcosa è cambiato a Montedoro, dai. Ora ci sono un sacco di eventi e anche tanta gente. Sui ristoranti non so di chi siano, se sono di società legate, ma sinceramente mi interessa di più che i prezzi siano bassi e il cibo buono, di chi siano non mi interessa. A proposito, qualcuno ha parlato delle grandi catene, McDonald's e simili, che non ci sono, ma per me è una cosa positiva, un punto in più. I negozi vanno un po' a gusti, chi preferisce questo che quello, chi vuole la grande catena chi il negozio modello "artigianale". Comunque ci lavorano alcune mie amiche e quindi...sono sempre posti di lavoro in più in città

cambiato...ma desolatamente svodi i negozi. a parte le coop e l'unieuro che xè quei che ga + affluenza, i altri speso te vedi solo le comese-i comesi che no sa cosa far per pasar el tempo...in certi negozi poi el bongiorno xè un optional,ma questo xè un problema sparso in tuta trieste purtropo.

el kart xè anche un'idea cocola...ma i prezi me fa dir: esticazzi, sbasar no?!?

le iniziative si,cocole...ma girar per montedoro e veder che ancora xè metà negozi chiusi se al'inizio """podeva andar ben""" deso onestamente me fa pensar che no riva ingranar.

doveva eser freetime, ma al momento no me par che lo sia, e i lavori per l'hotel e el welnes me dà l'anda che sia fermi :cherobeara:

sula parte cibo go visto qualcosa che onestamente me ga lasado sconcertado.

sia ben chiaro, ghe vado,ghe fazo el giro,compro anche...ma xè anni luce distante da un cittàfiera ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi devi esser qualcosa de losco in quel posto. Tipo esser sta costruì per riciclar soldi sporchi o poco via. No posso pensar che nianche el più mona dei manager gabi pensà che sia veramente conveniente butar miliardi per costruir quela cattedrale nel deserto fora del mondo, senza collegamenti che no sia la propria auto e coi soliti negozi "da centro commerciale".

Per mi sti mostri de cemento in mezzo al verde merita solo de fallir :papa:

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi devi esser qualcosa de losco in quel posto. Tipo esser sta costruì per riciclar soldi sporchi o poco via. No posso pensar che nianche el più mona dei manager gabi pensà che sia veramente conveniente butar miliardi per costruir quela cattedrale nel deserto fora del mondo, senza collegamenti che no sia la propria auto e coi soliti negozi "da centro commerciale".

Sì, no bati la question, concordo.

Te vol farlo veramente "freetime"? No te ciapi pel cul la gente, te lo dedichi al tempo libero seriamente, e te vedi che te ga successo (perchè no xe concorenza in zona).

Far do boteghe de straze, compagne dei altri loghi? Come va de moda dir ogi: FAIL.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi devi esser qualcosa de losco in quel posto. Tipo esser sta costruì per riciclar soldi sporchi o poco via. No posso pensar che nianche el più mona dei manager gabi pensà che sia veramente conveniente butar miliardi per costruir quela cattedrale nel deserto fora del mondo, senza collegamenti che no sia la propria auto e coi soliti negozi "da centro commerciale".

Per mi sti mostri de cemento in mezzo al verde merita solo de fallir :papa:

Non l'avevo mai pensata in sti termini... certo che anche epr riciclare soldi potevano trovare un metodo redditizio :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Ah, ma ne la pianura sti capanoni orendi xe anche redditizi, perchè la gente no ga alternative / xe mona :D per fortuna qua un minimo de giudizio se lo tignimo.

E anche i sloveni/istriani dimostra de gaverghene, e i preferisi far un giro in centro a TS piutosto che stroparse in sti loghi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Complimenti a chi ga ideà el pavimento del posteggio del freetime...

A parte i piani chiusi un giorno si e l'altro anche...

El pavimento, quando piovi, diventa tipo jazo. Pericolosissimo. L'altro ieri in scooter go fatto un 360 due volte col rischio de schiantarme per terra. E no andavo forte. E su due riode digo la mia, no xe che non so proprio andar ecco...

Link al commento
Condividi su altri siti

concordo su quasi tutto, ma me dà l'idea che i se staghi dando una sveiada.

Silviottola forse basta anche due riode: de quel che go capì l'autobus le riverà a breve, lo sentì die anche mi.

Negozi no so ma eventi cocoli che no xe alle torri né al cittafiera sì, mi son stada con mia fia co iera i personaggi de Boing e iera sai coccolo, poi pioveva e fora no se podeva star...

Link al commento
Condividi su altri siti

ma qualchedun sà come mai el parchegio al pian tera (quel che xè praticamente a livel strada) no xè mai verto? :cherobeara:

Forse perchè, no essendo un afflusso particolarmente numeroso de gente, i preferissi mandar i auti ai piani superiori (che in effetti cussì se riva prima in cima al centro commercial, con le scale mobili).

Mi la go sparada eh :D

Link al commento
Condividi su altri siti

A proposito, riprendendo quel che ga dito silviottola sull'asfalto: la ga perfettamente ragion, se sbrissa de paura! Prima iero a Montedoro e go tirado una svisa senza fren a man :D

Ecco...una volta a far tondi co' l'auto se andava in manifattura tabacchi e desso pe'i park dei centri commerciali :merodolodalrider: :merodolodalrider:

Vado spesso far la spesa là ed effettivamente l'aderenza xe davvero malamente.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma l'asfalto fora?

No so i altri ì, mi intendevo dentro. El pavimento del park e l'accesso allo stesso (la rampa xe zigrinada e diversa invece se no me sbaio)

no, perché dentro, quasi come in tutti i centri commerciali, xè cemento :D

Xe probabilmente una scelta "economica", ma de base per mi una scelta pessima perchè xe generalmente scivolosi e il tutto peggiora drasticamente con el bagnà o pezo ancora quando come a Montedoro se infiltra acqua dentro in qualche punto :down:

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×