babatriestina Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Za che sti giorni se parla tanto de Medio Oriente e Siria, mi ghe son stada nel 1988, un periodo tranquillo e un paese bellissimo, con gente cordialissima. Approfitto che go fatto digitalizar una parte del rollin ( in negozio), difatti una foto la gavevo messa anche in sezion fotografia, ma volevo farve veder che bei posti. Damasco no go foto, la ma iera molto bella, ma Aleppo la xe ancora più bella, anche se più picia: par de esser in un film dele crociate: ecco el castel dela Cittadella E la Moschea de Aleppo xe bellissima la ga un magnifico portal con decorazioni de piere multicolori e un gran cortil, dove che me vedè col flaidon prestado al ingresso Questa xeEbla, una antichissima città sumerica, che sta scavando un'università italiana, e che i ga trovado una intiera biblioteca cuneiforme Questa inveze xe una città greco-romana,Apamea Qua semo lungo el fiume Oronte, e ghe xe queste grandi rode de legno che tira su l'acqua per l'irrigazion dei campi questa xe Palmira, la città del deserto che ga sfidado i Romani e per finir,semo sotto la tenda coi beduini, e mi son col capo beduin, che i me ricordava che el ga solo che 3 mogli, e che quindi saria giusto posto per la quarta.. ( per el capo beduin spetè el prossimo post che imageshack sta fazendo capricci) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted November 24, 2006 Author Report Share Posted November 24, 2006 ecome coi beduini e po, ala fin, andemo in un antico convento ortodosso a Maaloula, e i ne mostra una icona coi loro do santi protettori, Sergio e Bacco! e ve assicuro che se tratta propio del nostro San Sergio, quel de l'alabarda! ecoli qua, in version medioorientale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Che bei posti! E anche un bel periodo...se fossi cusì anche deso, me piaseria andar anche mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 orca peppola!! fa caldo ste immagini!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 orca peppola!! fa caldo ste immagini!!! si cio cmq sai bele foto.. efetivamente, me chiedo se desso sia veramente qualcossa de diverso a andar là, o se xe semplicemente i media che gonfia qualche problema sporadico.. buh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 veramente cocole dte foto! Mi son più amante del freddo, però me incuriosi anche sti posti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts