Vai al contenuto

Trieste Turistica?


Messaggi raccomandati

Leggendo stamattina el Piccolo e riflettendo sulla possibile chiusura del Greif e de quella del Savoia e ripensando alla Politica dell'attuale giunta Comunale nel voler far diventar Trieste una città a vocazion Turistica me xe vignudo un mezzo sorriso.Senza voler far el processo alle intenzioni, no ve par che questo xe sicuramente un segnal poco incorragiante per un progetto ambizioso basado sulla teoria Trieste=Turismo e rapportado alle mai sopide ambizioni de un possibile ritorno de fiamma sull'EXPO'? :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 50
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

calcolando che ne ga saluda' anche Anek Lines e xe notizia de qualche giorno fa che Emerald va a Capodistria... :D me par che i amministratori pubblici parli tanto ben ma razzoli tanto mal... inutile zercar de attrar le robe che fa turismo se no se riva nianche mantignir quel che iera... bah...

Link al commento
Condividi su altri siti

fallimento su tuta la linea.. o quasi? Resta le crociere Costa, se no sbaio..

riassumendo:

-porto in malora

-industrie inesistenti

-comercio in crisi

-turismo che no decolla (e iera ovvio perchè trieste NO XE una cità turistica..)

-porto vecio ancora stra-fermo (e evergreen che no fa la sede per strane ripicche del comun)

mi me stago stufando...

Link al commento
Condividi su altri siti

per non parlar poi del fatto che se volemo esser città turistica per lo meno ai turisti dovesimo farghe trovar i negozi verti co i riva...

cmq sia signori e signore...se volè ridarghe una leta al programma politico del capo dela citadinanza

http://www.dipiazzapertrieste.it/programma.htm

...

mi me ga molto colpido la parte sul sociale (poichè lavoro in sto campo) e la parte sull'expo [ma qua semo semiOT]

parla anche brevemente del turismo e del porto.

lege e penseghe sù.

PS: se i mod pensa che sto post pol degenerar chiude pur

Link al commento
Condividi su altri siti

PS: se i mod pensa che sto post pol degenerar chiude pur

ma anche no :D

scherzi a parte, sta ai utenti no farlo degenerar :<)

cmq, a mi sta tendenza de "sparar" programmi per ciapar voti, pensando che tanto 5 anni dopo no controlla nisun, ma da sai sai fastidio (e xe usada sia a dx che a sx, pareria)

in sto caso specifico credo che sia innegabile che trieste stia andando in malora, movendose verso el diventar el famoso "villagio de pescadori", e sai velocemente..

robe de far? buto là qualche (trita e ritrita, forsi) idea

- ciamar giovani, far una università internazional in inglese, e altre lingue.. farla de bon livel.

- far mover sto porto vecio, ma qua par che no ghe freghi niente a nissun, se no i xe più o meno apertamente contro (perchè?)

- tornar a impinir la zona industrial, posibilmente con aziende/uffici/laboratori de alto livel, che lavorassi in colaborazion con area, sincrotrone, e chi per lori

- darse SERIAMENTE de far per portar manifestazioni internazionali in cità, o, se i xe furbi, zercar de farghe capir ala UE che trasferir qualche funzion in zona poderia convignirghe.

El problema me par xe che a farle ste robe no i ghe prova njanca... perchè xe de segar panchine, far strade nove ecc.. tuti lavori aprezabili, per l'amor de dio! Ma che in una cità xe robe quasi de manutenzion, o poco via.. e che a trieste inveze xe le opere de punta, da vantar :-S

Link al commento
Condividi su altri siti

El problema me par xe che a farle ste robe no i ghe prova njanca... perchè xe de segar panchine, far strade nove ecc.. tuti lavori aprezabili, per l'amor de dio! Ma che in una cità xe robe quasi de manutenzion, o poco via.. e che a trieste inveze xe le opere de punta, da vantar :-S

e disemo che diventa el modo per farse veder "bei e bravi" fazendo le inaugurazioni in pompa magna...su certe cose che poi in realtà xè diventadi dei lavori finidi totalmente diversi dai concorsi vincitori(ma questo xè un altro discorso)

insoma trieste turistica no diventa sicuramente con bariera nova e el toco prima e dopo de sta zona pien de busi.come che no diventa turistica con l'autostrada sule rive e un ex-pescheria che diventa "museo a tempo" o luogo de festa a noleggio...

e la chicca de oggi poi,sul piccolo,che sulle nuove rive gaveremo anche el SpritzBar???Cavoli...questo si che xè x turisti...[se Orannez se presenta là el dialogo coi turisti xè assicurado :merodolodalrider: ]

Ormai xè sotto i oci de tutti...de Expo ghe ne gavemo persi 2...le navi de crociera che iera fisse quà va via...i alberghi chiudi...nel resto no semo messi meo...forsi saria el caso che i cominci un poco a lavorar seriamente...lasando la famosa bicicletta chiusa in cantina :frusta::frusta::frusta::frusta::frusta::frusta:

Link al commento
Condividi su altri siti

no dovesi degenerar..

però me chiedo: xkè dal parlar de trieste turistica semo finidi a parlar de politica de una certa parte? :down: :down:

forsi xkè in questo momento trieste xè gestida da queste persone ,(e negli ultimi anni anche)e per far qualcosa de concreto se devi anche mover i """politici""", soprattutto se i ga promesso certe cose -tipo l'expo e altro per far trieste turistica :aracheroba: ...cmq ok.go dito la mia.fine.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ovviamente xe un discorso legado (turismo-politici-commercianti).

Secondo mi se pol parlar de tutto basta non degenerar :) L'espressione della propria opinion xe sacrosanta basta non andar oltre gli schemi della buona educazion e del buon senso :)

Son in perfetta sintonia con Cucciolina. La mia voleva esser una "provocazion" sulle mai nascoste ambizioni della Giunta Di Piazza e sulla sua irrinunciabile convinzion che Trieste città Turistica doveva diventar realtà in tempi abbastanza brevi, tutto qua. Penso onestamente che con poche righe e tanta bona volontà, la Politica pol restar fora.Son stado uno dei primi a dir che Trieste xe una citta Turistica, intesa come "guarda e fuggi". Allora xe con questa logica che la Giunta o la Region doveria adoperarse per far le strutture , strutture adatte per soddisfar el visitator e per questo tipo de turismo :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Non posso far altro che quotar la moderatrice cucciolina :D

Quando Evergreen mola i progetti, quando l'Anek va via, quando la Emerald se sposta a Koper...

xe eventi che dipendi in gran parte da come se movi l'amministrazion locale, e i amministratori xe politici, xe inevitabile cascar un poco nella politica, quindi no stemo farse ciapar da nervosismo "oddio se parla de politica, e proprio de quela parte mal, e no de l'altra" (la del Burlo piu' de un ga criticado Illy me par).

Quindi basta usar bon senso e critica costruttiva e no se degenera de nisuna parte.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ste notizie metti de malumor... efetivamente, ghe vol i politici, visto che le leve de comando per la gestion xe in man ai politici e no ai privati.

Me ricordo che tanti, ma tanti, ani fa, i me spiegava che i presidenti e ministri no ga de esser esperti de qual che i governa, ma politici ( iera i tempi del "tutto è politica"). ve ricordè co iera presidente del Ente Porto Fusaroli, professor de anatomia patologica?

Ben bon, per mi fra le robe più importanti, e semo sempre pezo messi, xe i collegamenti. Inutile far meravee qua se no ghe xe el modo de far vegnir de fora a veder , turisti o lavoratori che sia. Per mar, che xe averto, ghe vol i moli per le navi, per terra, ghe vol strade e no intasade, parcheggi e per ferrovia che vol treni ( vedi ieri: sciopero a Monfalcon e la città isolada) e no cagoie, e no solo per quel budel dela Costiera, parlo dela linea ferroviaria. E averti a est e nord, no solo a ovest.

Per i alberghi, xe triste che i seri i grandi alberghi, per el turismo picio, però, xe de notar che xe nati in sti ultimi ani dei cocoli alberghetti in zona Citavecia che pol far sperar in una ripresa de quela zona.

Link al commento
Condividi su altri siti

... ultimamente me xe vegnudi a trovar amici da fora trieste e posso dir quel che i me ga dito.

Tutti entusiasti de visitar Trieste perchè comunque xe una bella città, se trova sul mar, ga bei palazzi e bei castei e un bel parco nonchè el Carso.. però effettivamente in una settimana un ga za visto tutto... e le spiagge xe quelle che xe... e abbastanza deludenti per un turista...

e aggiungo mi anche i traghetti ... go senti che i ga ripristinà quel per ndar in Grecia... ma secondo mi se podessi metter anche altri per ndar verso la Croazia o verso Ancona tipo...

Riguardo poi ai pub/bar ecc per fortuna quei non manca, soprattutto d'estate che se pol anche sentarse fora ed alcuni anche sul mar... e d'estate gavemo el Cantera come discoteca ... anche se xe quel che xe.. picia, tutti strenti... e unica discoteca... belle le baracchette a Sistiana e carina anche la spiaggia i me ga dito...

la roba più triste comunque xe d'inverno.. un sul serio se vien visitar Trieste visita do musei, el parco de Miramar, el castel de S. Giusto e ga fini ... locai grandi o discoteche multisala manca... e xe de ndar fin Lignan per gaverne una decente...

una bona idea che go scoperto sta estate l'esistenza xe la T for you... una tessera che i te da in alcuni alberghi dove con pochi euro el turista se fa una specie de abbonamento per usar bus/tram/traghetti (quei per muja o grignan per capirse) e te ga anche sconti per entrar nei musei ed in alcuni te pol entrar gratis...

Link al commento
Condividi su altri siti

a proposito de Trieste turistica, io sarei per votare una petizione. Una multa a tutti gli editori che pubblicano guide turistiche italiane e mettono Trieste in un trafiletto di poche righe, senza mappe né foto. E' il caso esemplare delle guide Mondadori sull'Italia. Al confronto molto più spazio è riservato a Vicenza e Verona. Per Verona ci posso pure stare, ma secondo me il Comune in tutti quei casi in cui non venga dato un pari spazio a Trieste con quello di altre città della stessa importanza dovrebbe muovere un esposto per gravi danni d'immagine! Se ci state e "Sandro" è d'accordo potremmo lanciare la cosa. non è un piagnisteo è una revocazione sacrosanta dei diritti della città di avere un giusto spazio di visibilità. (vale anche per gli atlanti e per i giornalisti che parlano di Frìuli)

Link al commento
Condividi su altri siti

efetivamente, lo go notado anche mi! Gavemo el steso spazio de Udine e, insoma, per quanto "simpatica" sta ultima poderia eser, pei turisti una certa diferenza xe... :-/

Quel che no capisso xe in sto caso cos che possi cambiar con una petizion per cambiar scelte editoriali :-S

Link al commento
Condividi su altri siti

un editor xe libero de pubblicar quel che vol,

se chi scrivi la guida no ga pe'l popoci Trieste xe un altro discorso,

per dar visibilità ghe vol che i enti pubblici per primi fazi promozion

e anche i privati che ga interesse aiuti a far promozion

ma multar un editor perchè in una guida turistica no meti Trieste o ghe da poca visibilità...

no xe assolutamente possibile :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...

per non ndar OT sul topic de Piazza Venezia go ritrovà questa discussion e penso che sia più appropria continuar qua, poi se sbaio sposte pur :D

in risposta a Zithara:

Come go scritto nell'ultimo pm non go porta in giro e non xe vegnu trovarme solo gente de Bergamo (e che xe cocoli te lo pol dir forte :D)

Da quel che vedo me par che Trieste sia abbastanza conosuda, in tutta la sua bellezza, soprattutto nel nord

(xe probabile che da Roma in giù i pensa inveze che semo ancora sotto la ex Jugo :D)

me ricordo co iero dodicenne che semo ndai trovar parenti zo e i me fa: ma cosa tornè là che xe guerra :S

convinti che Trieste iera in Jugoslavia :D

Ribadiso che ne xe parecchi de turisti a Trieste - non digo che sarà la città italiana con più turisti, questo mai - digo solo che non xe messa così mal come sembra - e come disevo nell'altro topic intendo soprattutto d'estate, co xe la Bavisela e co xe la Barcolana - nei altri periodi dell'anno effettivamente i scendi.. ma essendo Trieste città de mar e non città de montagna xe normale.. prova ndar a Lignan o a Caorle o Bibione d'inverno.. no xe anima viva :S

poi no so se se pol ciamar turisti quei che vien dalla Slovenia col pullman per farse il giro alle Torri (una volta li portava anche in città tipo appunto Ponte Rosso ma deso me par che i ga sospeso sto giro purtroppo :( )

Riguardo alle altre città.. se paragonemo Trieste a Roma (per far sempre un esempio) xe sicuramente meno turisti.. ma xe anche perchè Trieste xe più picia ... mi per vardarme solo un millesimo de Roma in quattro giorni go suda sette camise.. e son d'accordissimo con ti che xe strapiene de turisti ma xe anche il quadruplo (se non de più) de Trieste come estension e ga molte più attrative..

Trieste, seppur bella, ga Carso, Mar, quei tre castei, la Baia de Sistiana, un per de musei (tra l'altro a chi non xe nda ghe consiglio de ndarghe de sera all'Orto Botanico, fa sai effetto), la Grotta Gigante e finisi là, per cui te se fa tutto in 4/5 giorni e con tutta calma :) e non a tutti ghe piasi el mar (che purtroppo quel dito tra noi xe de molto più pulito in Croazia)

ah si e ga anche sta famosa dolina degli spiriti che non rivo proprio trovar :D

però deso come attrativa per i spericolati ghe xe anche questo.. chissà che non attiri gente :)

http://www.triesteadventurepark.it/

piuttosto son preoccupada per la storia delle navi da crociera.. non me ricordo dove ma go letto che i vol toglier anche la Costa Classica che parti da qua e fa el giro delle isole Greche e Dubrovnik .. za togliendo l'Anek Lines i ga perso clienti e xe un vero pecca..

go letto sul sito della Costa Crociere le escursioni che i porta far e non xe mal.. chiaramente dura solo 4 ore e xe tutto super veloce ma se poi un apprezza pol tornarghe a Trieste, xe za un inizio no?

poi..mi son sta a Pisa e devo dir che tutta la folla iera concentrada in quel mini spazio dove xe Ciesa, Torre de Pisa e baracchette... e seppur la Torre me interessava parecchio go trova fastidioso tutto quel casin.. non iera per niente suggestiva mentre Trieste lo xe e tanto, soprattutto la notte, Piazza Unità de notte affascina tante persone

in ogni caso andando in giro el giovedì, venerdì e sabato sera non me par poca gente in giro, e pochi xe triestini (non escludo che tanti sia universitari ma za questo xe un punto a favor de Trieste, aver tanti universitari vol dir aver tante persone che parlerà de Trieste a parenti e amici)

Modificato da molly
Link al commento
Condividi su altri siti

mi continuo a penasr che parlar de Trieste turistica e dopo ofrir poco per i turisti e i triestini xè un controsenso...anche musicalmente l'estate in città xè scarsa...i negozi poderia eser verti + tardi al dopopranzo e seradi magari un poco + tardi de sera...

informazioni per i turisti in città xè poche e praticamente solo in italian...ancora un poco no savemo neanche noi che ghe xè certe robe in città...

indicazioni stradali carenti in tuto e per tuto per chi che riva da fora...

e se gave girado de sera per cità in sta estate gaverè visto che xè verti solo i bar...e la gente fa la calca de fora...a parte qualche micro festival de musica altro no xè...

savè cosa poderia eser una trovada? far cinema de seconde visioni all'aperto in piaza unità :D...ma zà vedo che la gente no pagheria e tenteria de vardar cmq :doh:

manca spazi per la gente insoma...qualche bel festival tipo quei che i fa in giro....un per de giorni de festival medievali o de artisti de strada...roba che attiri i turisti anche ad uscir de sera...

insoma go scrito tante/poche robe in un x de righe che me go perso anche mi el discorso :doh::rotfl::p

Link al commento
Condividi su altri siti

son pienamente d'accordo che soprattutto sta estate xe sta sai scarta musicalmente parlando...

no iera praticamente nessun de famoso.. rispetto ai altri anni che iera MTV e RTL.. semo cascai proprio in basso.. eppur pareva che finalmente gavesi ciapa slancio :(

riguardo i posti: per i turisti nei alberghi i distribuisi degli opuscoli multilingue con scritto sora tutte le zone da visitar.. ne go visti alcuni molto ben fatti.. quel che manca xe più indicazioni per strada.. quel si!

il cinema all'aperto lo gavemo za.. un xe l'Ariston e l'altro xe in Giardin Pubblico :) - che però sto anno no go fatto caso se iera verti.

come medievale iera il festival celtico.. sai cocolo :).. certo i podesi far più de un, su questo concordo :)

comunque gavemo un casin de robe che le altre città no ga.. tipo appunto Bavisela, Barcolana, gaveimo il Festival celtico, quel della Fantascienza, deso i fa baracchette per ogni occasion, tipo Pasqua, Carneval, San Nicolò, Nadal.. iera molto carine anche quelle che i ga fatto dentro la Fiera...

e poi la nostra città xe una delle poche che ga la tradizion carnevalesca, certi no sa neanche cosa vol dir el Carneval :S

certo tutto se pol migliorar.. soprattutto lasar verti sti disco bar senza romperghe le togne ogni do per tre ai gestori... e invitar un po' de gente più famosa.. fin l'altro anno iera bastanza ben.. o sto anno i ga spreca i soldi o no so come mai no iera un tubo :( .. no volesi che inveze de ndar avanti se torni indrio :S

ah si.. e le mitiche osmice le gavemo solo noi :D (se escludemo i sloveni che comunque xe diverse) .. per dir el vero anche il nostro tipo de sagra.. nelle altre città i ga si sagra ma non i nostri ciba :D

Modificato da molly
Link al commento
Condividi su altri siti

secondo mi chi disi che Ts la offri poco a un turista vol dir che ga girà poco il mondo, o xè andà a visitar solo le grandi capitali.

L'europa xè fatta de città medie, tante come Ts, che chissà perchè noi triestini continuemo a paragonar a Roma, Parigi, Vienna... Purtoppo semo svantagiai in Italia dalla grande offerta perché Verona e Venezia, per dir, le gà attrattive turistiche ssai più forti.

Però se te va a Tolosa, a S.Sebastian, a Gyor, a Linz, a Lubiana, ecc. te vedi che Ts la gà ssai più robe de veder, e un territorio proprio bel. Certo, da novembre a marzo mi sconosgliassi a un turista de vignir a Ts, ma da aprile a ottobre... !

x es mi che son ormai romanizzado, go fatto il turista per un giorno 2 settimane fa: son sta a S.Giusto (che xè una mostra-itinerario interessante sul medioevo) e poi al museo teatrale con inclusa la mostra su Maria Callas. Go passà 6 ore piacevoli (de gran caldo!) e go visto ssai poco se te consideri il numero de musei, de parchi e castelli che gavemo!...

Se ghe fossi una maggior partecipazion delle aziende turistiche a sostegno dell'immagine de Ts su atlanti e guide, una maggior collaborazion con le az turistiche istriane (la formazion de pacchetti ts-istria in traghetto), e una maggior partecipazion de ryanair... allora secondo mi ts saria sulla bona strada de un rilancio in grande stile!

Modificato da stephanos
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×