SandroWeb Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 La mia cronaca: http://www.elsitodesandro.it/index.php?ind...iew&iden=56 A domani! Quote
SandroWeb Posted December 20, 2006 Author Report Posted December 20, 2006 A mente fredda... - el genoa ga dimostrado de esser una discreta squadra ma assolutamente non al livello del Bologna. I ga pensado a far el gol e praticamente a serarse de drio...bravi, ma li pensavo meio - noi con tanto cuore ma con una vena realizzativa davvero preoccupante. Molte occasioni create, ok, ma manchemo sempre de lucidità dai 20 metri verso la porta. El male oscuro, alla fine, xe sempre quel de no rivarla a metter dentro. - ghe xe stado un timido risveglio rispetto alle imbarcade con Vicenza e Bologna. La gara la gavemo fatta noi, ma senza la giusta cattiveria con squadre de sto tipo no te rivi a far neanche mezzo punto. - i ne continua a mandar arbitri mediocri. Me par che tra esordienti e direttori de gara più "rodadi" la storia non cambia... Quote
settoreemme Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 Contro una squadra con un attacante "vero" el Genoa del secondo tempo gavessi becà tre balini. Per cui podemo giustamente dir che i arbitri ne penalizza, che gavemo sfiga, ecc. Ma la verità xe che le occasioni le gavemo sempre, ma no savemo butarla dentro... Quote
diego Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 Senza polemiche, ma dir che alla squadra ghe manca solo el gol vol dir ammetter che xe qualcosa che no va in attacco. Mi gireria el discorso disendo che ne manca el gol perchè no gavemo nissun che la butta dentro, semplicemente.Ieri gavemo incontrado una discreta squadra, niente de trascndentale, con giogadori de esperienza che sa comunque cosa far del balon.Onestamente me aspettavo qualcosa de più dai Greghi, de novo no go capido la formazion iniziale con solo Graffiedi in avanti. Effettivamente coremo tanto ma senza costruir azioni , ne manca la lucidità nel smarcar i giogadori e sopratutto continuemo a no sfruttar le fasce.Quando i ga la bala devi sempre passar diversi secondi perchè i zerchi el compagno, no rivemo mai giogar de prima (vero Marchini?). Adesso digo una cattiveria, anche ieri xe rivai diversi cross in area e come sempre i ga trovado el NULLA. Spero che l'allenador e la Dirigenza gabi visto (se iera bisogno) che una punta servi veramente. Mi penso che fra Graffiedi, Piovaccari Rupolo e Ely, se doveria tignir qualchedun ,no gaveria dubbi, Piovaccari e Ely che anche ieri el ga dimostrado che el suo lavor, se lanciado ben, lo sa far. Quote
ale79 Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 CIò MA XE VERAMENTE SOLO UN problea de buttarla dentro...che sfigaaaa...no meritavimo ieri de perder..... eliakwu in campo sempre..s.econdo mi la butta dentro Quote
saretta Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 mi go visto la partida a casa... l'arbitro non me ga dispiasso... anzi, forse uno dei migliori delle ultime partide. Noi come sempre gavemo el problema davanti.... nessun che sia capace de butarla dentro! Diasemo che se podeva apreggiarla sta partida!!!Per el gol che gavemo ciapà... se podeva pararlo se Rossi non scivolava.. ma vabbè... anche i migliori pecca in qls! Secondo mi non se ga de parlar de crisi, questa non xè crisi. se sa che prima o poi se ga un calo... spero solo che i compri un vero attaccante! Quote
Recommended Posts